Eleman ( Yardımcı ) Aranıyor !!
-
Selam sevgili müridler.Başlığı gören serbest meslekte çalışan arkadaşlar yanlış anlamasınlar benim teklifim onlarla ilgili değil :) teklifim şu.
Benim kendi emeğimle kodladıyıp bedava dağıttığım portal ilk günden bugune kadar bayağı bir gelişim kaydetmiştir.Malum zaman geçtikçe istekler artıyor ve sorunlarda büyüyor.Kullanıcılara daha iyi hizmet vermek için bayağı çaba sarfetmeme rağmen ağır kalıyorum o kadar işi tek başıma halletmek artık zor olmaya başladı.Tasarım,kodlama,zırt bırt çıkan saçma sapan hatalar,onun bunun portalını editlemişsin diyenler,bizim portalı geliştirip copyright ı silerek dağıtanlar,ayrıca sitede arada sırada çıkan lamerler beni hayli yordu.Bu yüzden bana yardımcı olacak bir iki arkadaş arıyorum.Şuan sisteme css entegre etmeye çalışıyorum ve tıkandım denebilecek kadar yavaşladım.Hayli zaman oldu yeni sürümü çıkarmayalı bu yüzden kem küm etmeye başladım.Benimle birlikte bu portalı devam ettirmek isteyen arkadaşlar post(mesaj) yoluyla veya bana pm(özel mesaj) yoluyla ulaşırlarsa sevinirim.
he birde aradığım özellikler şunlar:
html biliyorum deyip gelen arkadaşlar kesinlikle gelmesinler :|
aspden orta veya ileri düzeyde anlayan.
dw veya fp den dolayısıyla tasarımdan anlayan.
css , mysqlden anlayan arkadaşlar arıyorum.
bu arada unutmadan hangi portal bu kardeşim diyebilirsiniz.portalın adı ve sitesi :
JustPORTALwww.justportal.org
Bu özelliklerden bir veya daha fazlasına sahipseniz iletilerinizi bekliyorum :) Saygılar Alican...
-
|Konuyla alakalı değil ama çakma Tbt gibi duruyor :|
-
dsotum bence site cok guzel durmus, buda konuyla alakali degil ama.. :/
-
under_king bunu yazdı:
-----------------------------
|Konuyla alakalı değil ama çakma Tbt gibi duruyor :|
-----------------------------eyw hoca onada eyw..
-
mürid müridin kardeşidir hocalar yokmu yardım edecek :D
-
mysql + asp zerre anlamam ama asp için arada sırada ugrar yardımcı olurum fırsatım oldukca
-
benim saten birlikte çalıştığım bi ekip var web tasarım işinde... asp ıle aram ıyıdır ama sql de cok yardımcı olamam iyi para varsa bu işte ekibi toplayıp gelıyım ortak olalım....bıde sehır falan bı bılgı versen ıyı olur..
-
Çakma değil birebir tahribat
Edit: Şeka hocam güzel site başarılar....
-
yasirprodan çalıntı neymiş coder olmuş :/ tbt çal onu çal bunu çal çırp moda oldu
-
azrail_rapi bunu yazdı:
-----------------------------
yasirprodan çalıntı neymiş coder olmuş :/ tbt çal onu çal bunu çal çırp moda oldu
-----------------------------tam ben yazıodum benden önce davranmışsın gördüm yasirpro zanettim :D
-
o saydıklarndan keske anlasaydım evde kös kös oturuyrm amk.
