Elinde Eski/Kullanmadığı HDD Olan Var Mı?
-
200 mb lık hdd anakartta 2 tane isa slot var. ram ve işlemcisi direk gömülü. ve disket sürücüsü var .novel network işletim sistemi vardı ve pw di sanırım kayıt tutan bi program kullanıyordu.
çok eski bi muhasebecinin bilgisayarıydı. ilk pc ler türkiyeye geldiğinde almış. monitörde tabi siyah beyaz. öküz gibi klavyesi var.
ah ah nerde o eski günler :D
-
:) amma cok eski hdd si olan varmis yaw
-
16 gb var
Toplam Hit: 2396 Toplam Mesaj: 14
