Elinde Ölü Geforce Fx5200 Olan Varmı?
-
Ya bende bu resimde görmüş olduğunuz karttan var fanı çok rahatsız edici bir ses çıkartıyo.Söktüm fanı baktım toz falanda kaçmamış,üstüne tık tık vura vura susturuyom ama artık uğraştırmaya başladı elinde olan varsa vede verebilcek durumdaysa çok ihtiyacım var bi fan için ekran kartı almak istemiyorum=(
-
Resmi koymayı unutmuşum.

-
ben bitane sattım sonra hayret bi şeklilde adamın elinde patlamıştı :D hala elindeyse yollayam diycem de, hocam onun fanı tek başına da satılıyoki. sen bulamıyorsan ben sana fanı yollayam ki kesin bulursun.
-
Hmm izmirde nerlerde bulabilirim yada üçyola yakınsan senden alabilirim?
-
2.el pc işleri yapan yada sıfr satan bilgisayarcıya gittiğinde cüzi fiyata işi halledebilirsin
-
canerator bunu yazdı:
-----------------------------
Hmm izmirde nerlerde bulabilirim yada üçyola yakınsan senden alabilirim?
-----------------------------şimdi onu bahane edip izmire taşınmak var ama boş ver :D konyadayım. sen onu her şekilde bulursun. 1.5 ytlye mi ne aldım ben yeni onu. internet cafelerde bile bulursun.
-
Tmm saol bi araştırim
-
arkadaşım bende de fx8500 gt varr bende overclok yapacaktım başka bi ekran kartından çıkarttım üstüne sıkıştırdım sendekinin fan sızı sadece diğer ekran kartındakini çıkarttım sıkıştırdım işte neyse sonar direk power supleye bağladım deki gibide soğutuyo illa ondan olması şartmı yani :)
eline al parçayı git ikinci elcilere orda uyan illa vardır :) kolay gelsin
-
Ya elimde kocaman normal kasa fanlarından var ama orjinal daha güzel be öle emanet gibi durmasın.
-
hoja fanı rahatsız ediyorsa çek guc kablosunu olsun bitsin. fx5200 uzerinde fan varmıs yokmus performansı acısından pek birsey farketmez.
-
Bende hala Fx5200 Asus kullanıorm..Fan aldığımda bile yoktu..Fansız kullan olmas bişey..
Toplam Hit: 2704 Toplam Mesaj: 20
