Emekli Kimliğimi Kaybettim
-
arkadaşlar birkaç saat önce dışarıda emekli kimliğimi kaybettim benim bildiğim birinin kimliği ile şirket bile kurula biliyor şimdi bu emekli sandığının emekli kimliği kötü niyetli biri elegeçirirse bununlada başımız belaya girermi
-
gazeteye ilan ver polise haber ver ilanın yer aldığı gazeteden de en az 3 tane bulundur dosyala sakla
-
erken emeklilikmi hoca :))
emekli kimliğimi kabettim hükümsüzdür
-
CiRKiN bunu yazdı:
-----------------------------
gazeteye ilan ver polise haber ver ilanın yer aldığı gazeteden de en az 3 tane bulundur dosyala sakla
-----------------------------demeyav biton iş hocam bu alttarafı emekli kimliği öle heryerde geçiyormuki
-
öncelikle en yakın vergi dairesine gidiyorsun kimliği kaybetiğini belirtiyorsun onlar sisteme kayıt ediyorlar ki bulupta gelen biri işlem yapamasın diye sonra polise ve gazeteye gidersin bir tv programında dinlemiştim hocam vakit kaybetme hemen hallet bence
-
19 yaşındasın ve emekli misin?
-
ruhu ihtiyar
-
çalışıpta emekli olmadık hocalar rahmetli ebeveynlerden
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
çalışıpta emekli olmadık hocalar rahmetli ebeveynlerden
-----------------------------o nasıl bir emeklilik hocam merak ettim.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
çalışıpta emekli olmadık hocalar rahmetli ebeveynlerden
-----------------------------o nasıl bir emeklilik hocam merak ettim.
-----------------------------off hoca biraz neti araştırsana
annesinin yada babasının emekli maaşını alıyor
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
çalışıpta emekli olmadık hocalar rahmetli ebeveynlerden
-----------------------------o nasıl bir emeklilik hocam merak ettim.
-----------------------------off hoca biraz neti araştırsana
annesinin yada babasının emekli maaşını alıyor
-----------------------------bende buna bebeklikten beri özel bireysel emeklilik parası falan yatırmışlar diye kafamda canlandırdım :)
