Emekli Kimliğimi Kaybettim
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar birkaç saat önce dışarıda emekli kimliğimi kaybettim benim bildiğim birinin kimliği ile şirket bile kurula biliyor şimdi bu emekli sandığının emekli kimliği kötü niyetli biri elegeçirirse bununlada başımız belaya girermi
-----------------------------
Girmez hocam. Halkbankta sanırım git iptal ettir yenisini çıkartırlar durumu anlat. Bendede var ordan biliyorum. Geçmiş Olsun. -
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------CiRKiN bunu yazdı:
-----------------------------
gazeteye ilan ver polise haber ver ilanın yer aldığı gazeteden de en az 3 tane bulundur dosyala sakla
-----------------------------demeyav biton iş hocam bu alttarafı emekli kimliği öle heryerde geçiyormuki
-----------------------------bir tc kimlik nosuyla neler yapılabildğini bilsen hiç durmazsın
ayrıca gazete ilanı 2 dk nı almaz poliste aynı şekilde toplam maliyeti en fazla 20 tl
sonra iğneyle girer çuvaldızla da çıkmaz :D
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
çalışıpta emekli olmadık hocalar rahmetli ebeveynlerden
-----------------------------o nasıl bir emeklilik hocam merak ettim.
-----------------------------off hoca biraz neti araştırsana
annesinin yada babasının emekli maaşını alıyor
-----------------------------bende buna bebeklikten beri özel bireysel emeklilik parası falan yatırmışlar diye kafamda canlandırdım :)
-----------------------------bireysel emeklilik sisteminde emekli kartı vermezler :))
-
sigortalı aile ferdinin vefatı durumunda aile mensupları ayrı ayrı maaşlar alır diye biliyorum. 18 yaşını doldurmamış yada
doldurupta okumaya devam eden kişilere verilir
-
arkadaşlar gelir gelmez yazıyorum ozaman buraya önce vergidairesine gittim orda 3 memur sonra sgkya gittim orda 2 memur sonra eve doğru yürüyüp enyakın karakol olan çocuk şubeye gittim orda 2 memur ensonda merkez karakol olan mağazalar polis karakoluna gittim orda 1 memur şahidim var hepsi ya bişey yapamayız dediler yada başlarından savdılar ayrıca bisürüde kamera kaydım olmuş oldu başım belaya girerse belki bir işe yarar bunlar vergi dairesi sicil kayıt bölümü bizle alakası yok dedi sgk burda emeklisandığı yok adanada var dedi çocuk şube burda çocuk olur sana yeryok dedi merkez karakol git yenisini çıkar dedi
edit:ha enbaşta bankaya gittim ordaki görevli sizin kimlikleri verdim ben dedi yani b ana teslim ettiğini söledi tamam ettinde belki bburda düştü dimi nese ordada 2 şahidim olmuş oluyor
-
yav hocalar bari gazeteye ilan verem herhangibi gazetemi yoksa resmi gazetemi olucak
-
emekli kimliğiyle şirket kurulamaz hocam rahat ol :)
bikere o kimlik yerine geçmez. kimlik yerine nüfus cüzdanı ve ehliyet geçebilir.
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
emekli kimliğiyle şirket kurulamaz hocam rahat ol :)
bikere o kimlik yerine geçmez. kimlik yerine nüfus cüzdanı ve ehliyet geçebilir.
-----------------------------artık ehliyetlerde geçmeyecek sanırım baksana sınavlarda ehliyeti geerli saymamaya başladılar
-
aslında doğru çünkü okimliğin olduğu yerde bile bide normal kimlik istiyorlar bide imzam yok adamlarda
