Emektarın Durumu Kötü Yardım
-
Telekinesis bunu yazdısaqeslanger bunu yazdı
güvenli modda açarsan restart etmez büyük ihtimalle benzer bi sorunla karşılaşmıştım güvenli modda açmıştım sonra bişey yapmıştım düzelmişti ama naptım hatırlamıyorum :)
Aynı şekil güvenli moddan girmiştim, sistemi geri yükle yapmıştım düzelmişti. Yap belki düzelir hocam.
evet hocam hatırladım öyle yapmıştım :)
-
bios a girerek öncelikle bios antivirüs uyarılarını disable et. Ardından windows ekranına düşerken yada kurulum sırasında reboot ediyorsa pc kendini bi kompresör yardımıyla bi temizle tozdan falan ekran kartın veyahut işlemcin ısınıyor diye düşünüyorum (hdd badsector ve ısınmasıda olabilir) öncelikle temizledikten sonra işlemcin ile fan arasına termal işlemci jölesini yeniden sür tazele , kasanın kapağı açık kalsın, ekran kartı üzerinde fan varsa temizle düzgün dönmüyor ise işlemci veya ekran kartı fanın makina yağı ile civata aralarını yağla kuruluma sonra bi daha dene yine aynı sıkıntı gelirse baska bir hdd ile dene kurulumu hdd de de sıkıntı cıkarsa yeni taktığın o zaman chipset üzerine fan alternatifini düşün...
-
sRcN bunu yazdı
bios a girerek öncelikle bios antivirüs uyarılarını disable et. Ardından windows ekranına düşerken yada kurulum sırasında reboot ediyorsa pc kendini bi kompresör yardımıyla bi temizle tozdan falan ekran kartın veyahut işlemcin ısınıyor diye düşünüyorum (hdd badsector ve ısınmasıda olabilir) öncelikle temizledikten sonra işlemcin ile fan arasına termal işlemci jölesini yeniden sür tazele , kasanın kapağı açık kalsın, ekran kartı üzerinde fan varsa temizle düzgün dönmüyor ise işlemci veya ekran kartı fanın makina yağı ile civata aralarını yağla kuruluma sonra bi daha dene yine aynı sıkıntı gelirse baska bir hdd ile dene kurulumu hdd de de sıkıntı cıkarsa yeni taktığın o zaman chipset üzerine fan alternatifini düşün...
Temizleme işlemini yaptım fanlarda da sıkıntı yok. Biostan dediğin ayarı yapayım birde öyle deneyeyim ondan sonra ki aşamalarıda gerçekleştireym bakalım.
Zahmet edip yardımcı olmaya çalışan bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
-
harddisk kablosunu değiştir temassızlık felan olmasın ? harddiski sabitle aklıma bunlar geldi
-
Ka1nsha bunu yazdı
harddisk kablosunu değiştir temassızlık felan olmasın ? harddiski sabitle aklıma bunlar geldi
Denedim ama fayda etmedi :) Bir keresinde de bunun power düğmesi bozulmuştu pcyi açıyordum sürekli restard ediyordu açılıp kapanıyordu çözene kadar powerı söküp takmıştım sonra rasgele reseti güç düğmesine güç düğmesinide resete bagladmda öyle çözdüm şuan reset düğmesinden açılıyor :)
-
sorun bad sector gibi. bi tarama yaptır hocam istersen.
-
birde şöyle birşey var uzun zaman kullanmayınca benim pc nin power kablosu .. tutuyordu bastıgım zaman sadece fanlar dönüyordu neyseki artık tornovidayla power kablosunun girdiği yere değdiriyorum makina makina :)
