folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Eminönünde Çalışan Suriyeliler



Eminönünde Çalışan Suriyeliler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    şimdi mısırda iç savaş var

     

    suriyeliler yetmedi yakında mısırlılarda gelir


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    akp devrilsin hepsinin kökünü kuruturlar takmayın kafanıza :)

    burası han kapısı değil savaş çıktı türkiyeye sığınayım yok öyle

    bakarsınız yakında bir bir öldürmeye başlar devlet bunları

    bilionuz soykırım bizim işimiz :))))))))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    Rastlasa çok fena sikicemde bi gün rastlamıyor..

    şikayet et maliye sgk v.s gerekli kurumlara

    şakamı yapıyosun hocam? =)

    Çalıştıran adama plaket verir BaŞşımızdakiler...


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Wine bunu yazdı

    ewkmeğini kazanan kazansında millete terbiyesizlik yapmak nedir ? yediğin kaba sıçmak nedir

    Tiplerinde meymenet yok buram buram şerefsizlik piçlik adilik akıyor koymuşlar araplara lokum satsın diye

    Ben şaşırdım vallaha öyle görünce almış eline lokumu pandik işareti felan yapıyor bir tane arap ile tartışıyor dükyanın sahibi ile abi abi diyerek çağırıyor baksanız %100 lan ne şerefsiz bir adam bu dersiniz 

    @blackglove : hoca bir otobüs davası olmuştu seninmiydi o konu otobüste arapça sövmüş oçler ? 

    kbakma hoca dışarıdaydım cevap veremedim evet annemle beraber giderken olmuştu


    İts My Life. NOW or NEVER
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Konunun ırkçılıkla alakası yok.Her zaman Almanya'daki Türklerin Türkiye'nin zaten yerlerde sürünen imajını ne seviyelere düşürdüğünü anlamış,onlara karşı önyargılıydım.

    Mesela şu s.ke sürülcek aklı olmayan ırkçı p.çlerin ağzına sakız olmamız gibi: http://www.youtube.com/watch?v=UU3PvDcC_V0&bpctr=1376521784

    Şimdi aynı sorunun çok daha hafifini biz yaşıyoruz.Başka ülkeden üç beş p.ç gelicek benim atalarımın canıyla kazandığı memleketimde bana posta koyacak ha?

    Umarım uzamadan biter bu sorun aksi takdirde olacak şeyleri düşünmek istemiyorum.


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Açık söyleyeyim kimlikleri yok, oturma izinleri yok, çalışma izinleri yok... Acımıyorum gitsin kolumu bacağımı kırdı diye şikayet etsin, teröristlere karşı tarifemiz fiks,  iki kol iki bacak kır bırak... pkklı hizbullahçı neyse bunlar da o.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    kimisi ait oldugu yerde, kimisi yakistigi yerde guzel. bunuda aynaya bakip idrak edebilecek kudrete sahiptir beyin.

    cag disi ve cirkin gorunuslu insanlari modern toplumlarda istemezler, o nedenle kimisinin meskeni daglardir daglar kalmalidir... bok varmis gibi medeniyetin ortasina inmeden once bari azicik insana benzemek lazim.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    bunlar yontulmamış ayının önde gidenleri. sokakta yürürken gözünün içine bakıyorlar ayı gibi..

    Bağcılarda potansiyeli düşünebiliyormusunuz..

    ne demişler  yılanın başını küçükken ezeceksin. büyüyünce çok zor olur.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Adanada bi tanıdığım var, gelenler burjuva takılıp Türkçe öğrenmek istemiyorlarmış, değişlerine göre türkiyeyi ve türkçeyi beğenmiyorlarmış. bunu laf olsun diye değil durum gerçek oldugu için yazıyorum.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Keyr00t bunu yazdı

    evet kürt arkadaşlar bir süre önce size yapılan linç kampanyası bugün suriyeliler yapılılıyor

    hayvan bunlar

    medeniyetsizler

    şerefizler

    hırsızlar

    vs. vs. vs.

    çok tanıdık değilmi bu cümleler kürt kardeşlerim?:)

    not: anlattığınız tiplerin farkındayım fakat nefret söylemi oluşturmak sizi haklı kılmaz 

    kendisine söylediklerimizi başkasına söyleyince zoruna gitmiş arkadaşın.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 13455 Toplam Mesaj: 85