folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Emlakçı Arkadaşlardan Yardım Talebi



Emlakçı Arkadaşlardan Yardım Talebi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Merhaba mürit/mürideler,

     

    2021 Nisan sonuna kadar bir ev alacağım fakat sahibinden sitesinde bir türlü adam gibi bir şey bulamadım. Hepsi üçkağıtçı telefonda anlatılan ile adamın söyledikleri hep alakasız. Sürekli vakit kaybı yaşıyorum ve uğraşıyorum boş yere. 

    4.Levent / Kağıthane / Sarıyer / Şişli / Mecidiyeköy taraflarında bir ev almayı düşünüyorum ortalama bütçem 450 bin ₺. Buralarda emlakçılık yapan arkadaşlar mevcut mu bir görüşmek çayını içmek isterim. 

    Ev satın alırken de dikkat etmem gereken konular nelerdir birde bu konuyla ilgili fikirlerinizi duymak, bilmek isterim.


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    userneyime
    userneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2017
    Erkek

    Binanın iskanı varmı. evin üzerine herhangi bir rehin kredi varmı. satışa engel bi durum varmı bunları sorgula.

     Gerekirs ev sahibi ile yüz yüze pazarlık yap şansın varsa.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    konumumuz temsilidir.

    resimler temsilidir

    konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........

    sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    konumumuz temsilidir.

    resimler temsilidir

    konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........

    sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.

    Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor  :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    konumumuz temsilidir.

    resimler temsilidir

    konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........

    sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.

    Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor  :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.

    Facebook da böyle bir grup felan var mı satılık ev ilanları paylaşan ? Birde emlakçılar %3 komisyon alıyormuş yeni öğrendim. %3 çok değil mi :D :D Sen emlakçısın birde gerçekten %3 alınacak ne yapıyor ki emlakçı. Mesleğine hakaret felan değil ha sadece ciddi ciddi merak ettim. 500.000₺ olan evden 15.000₺ para alıyorlar az değil. 


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    konumumuz temsilidir.

    resimler temsilidir

    konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........

    sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.

    Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor  :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.

    Facebook da böyle bir grup felan var mı satılık ev ilanları paylaşan ? Birde emlakçılar %3 komisyon alıyormuş yeni öğrendim. %3 çok değil mi :D :D Sen emlakçısın birde gerçekten %3 alınacak ne yapıyor ki emlakçı. Mesleğine hakaret felan değil ha sadece ciddi ciddi merak ettim. 500.000₺ olan evden 15.000₺ para alıyorlar az değil. 

    Emlakçıyla anlaş ben %3 vermem felan diye.

    - İskanı olsun.

    - Koku, rutubet vs.. olmasın

    - Orta kat tercih et.

    Aklıma geldikçe yazarım.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Facebook'ta gruplar var tabiki alım satım yapan oradada emlakçı çok ama Facebook marketing var orada şahıs ilanlarıda var marketing ne olduğunu bilmiyorsan uygulamada iPhone alt kısımda logolar var ev var en solda ana sayfa sonra video var sonrada market herkes herseyi satıyor


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    konumumuz temsilidir.

    resimler temsilidir

    konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........

    sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.

    Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor  :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.

    Facebook da böyle bir grup felan var mı satılık ev ilanları paylaşan ? Birde emlakçılar %3 komisyon alıyormuş yeni öğrendim. %3 çok değil mi :D :D Sen emlakçısın birde gerçekten %3 alınacak ne yapıyor ki emlakçı. Mesleğine hakaret felan değil ha sadece ciddi ciddi merak ettim. 500.000₺ olan evden 15.000₺ para alıyorlar az değil. 

    Başkan %3 değil %2 biz birde dğer tarafan da alıyorz :)) Total'de %4 e denk geliyor.İşe ne ne yapıyorlardan girerek yazılımcılar 2tuşa basıyor,fotografcılar 2 foto çekiyor olayına döner bu işin ucu sonu yok :) Bizim hizmet bedelimiz yasal olarak %2+kdv şeklindedir.Bizm işimiz ve tarifemiz bu.İsteyen emlakcıdan isteyen kendi imkanları ile tutuyor.Ben emlakcıyım benbile emlakcıdan tuttum  :)) Garipsenecek durm da yok 


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkolikkarga
    alkolikkarga's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Merhaba mürit/mürideler,

     

    2021 Nisan sonuna kadar bir ev alacağım fakat sahibinden sitesinde bir türlü adam gibi bir şey bulamadım. Hepsi üçkağıtçı telefonda anlatılan ile adamın söyledikleri hep alakasız. Sürekli vakit kaybı yaşıyorum ve uğraşıyorum boş yere. 

    4.Levent / Kağıthane / Sarıyer / Şişli / Mecidiyeköy taraflarında bir ev almayı düşünüyorum ortalama bütçem 450 bin ₺. Buralarda emlakçılık yapan arkadaşlar mevcut mu bir görüşmek çayını içmek isterim. 

    Ev satın alırken de dikkat etmem gereken konular nelerdir birde bu konuyla ilgili fikirlerinizi duymak, bilmek isterim.

    İskanı var mı

    Aidat var mı, varsa ne kadar

    Kendine ait otopark alanı var mı

    Isı ve ses yalıtımı var mı

     

     

Toplam Hit: 2253 Toplam Mesaj: 17
ev emlak