Emlakçı Arkadaşlardan Yardım Talebi
-
Merhaba mürit/mürideler,
2021 Nisan sonuna kadar bir ev alacağım fakat sahibinden sitesinde bir türlü adam gibi bir şey bulamadım. Hepsi üçkağıtçı telefonda anlatılan ile adamın söyledikleri hep alakasız. Sürekli vakit kaybı yaşıyorum ve uğraşıyorum boş yere.
4.Levent / Kağıthane / Sarıyer / Şişli / Mecidiyeköy taraflarında bir ev almayı düşünüyorum ortalama bütçem 450 bin ₺. Buralarda emlakçılık yapan arkadaşlar mevcut mu bir görüşmek çayını içmek isterim.
Ev satın alırken de dikkat etmem gereken konular nelerdir birde bu konuyla ilgili fikirlerinizi duymak, bilmek isterim.
-
@mylitta
bu adamlar orospu çocuğu bunlardan uzak dur , dediğin semtteler.
-
yolbulucu bunu yazdı
@mylitta
bu adamlar orospu çocuğu bunlardan uzak dur , dediğin semtteler.
Seni duymuşlar gibi bakıyorlar :)

-
Binanın iskanı varmı. evin üzerine herhangi bir rehin kredi varmı. satışa engel bi durum varmı bunları sorgula.
Gerekirs ev sahibi ile yüz yüze pazarlık yap şansın varsa.
-
konumumuz temsilidir.
resimler temsilidir.
konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........
sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.
-
zeybekustasi bunu yazdı
konumumuz temsilidir.
resimler temsilidir.
konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........
sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.
Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.
-
SaNaL_AjaN bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
konumumuz temsilidir.
resimler temsilidir.
konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........
sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.
Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.
Facebook da böyle bir grup felan var mı satılık ev ilanları paylaşan ? Birde emlakçılar %3 komisyon alıyormuş yeni öğrendim. %3 çok değil mi :D :D Sen emlakçısın birde gerçekten %3 alınacak ne yapıyor ki emlakçı. Mesleğine hakaret felan değil ha sadece ciddi ciddi merak ettim. 500.000₺ olan evden 15.000₺ para alıyorlar az değil.
-
MhmdAlmz bunu yazdıSaNaL_AjaN bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
konumumuz temsilidir.
resimler temsilidir.
konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........
sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.
Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.
Facebook da böyle bir grup felan var mı satılık ev ilanları paylaşan ? Birde emlakçılar %3 komisyon alıyormuş yeni öğrendim. %3 çok değil mi :D :D Sen emlakçısın birde gerçekten %3 alınacak ne yapıyor ki emlakçı. Mesleğine hakaret felan değil ha sadece ciddi ciddi merak ettim. 500.000₺ olan evden 15.000₺ para alıyorlar az değil.
Emlakçıyla anlaş ben %3 vermem felan diye.
- İskanı olsun.
- Koku, rutubet vs.. olmasın
- Orta kat tercih et.
Aklıma geldikçe yazarım.
-
-
MhmdAlmz bunu yazdıSaNaL_AjaN bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
konumumuz temsilidir.
resimler temsilidir.
konumunu da resmini de olmayan evin ilanını da ..........
sarı siteye daha dürüst bir alternatif şart. getir geldi yemeksepetini nasıl ağlattı ise burada da çalışma şart.
Hocam geçen gün sarısitenin temsilcisi geldi.Ben sosyal medyadan daha cok dönüş alıyorum diyorum yok olamaz imkansız vs diyor.ALdığım dönüşleri gösterecektim(1 daire için sadece 92 mesaj aldım) konuyu uzatmak istemedim.Şimdi bu gün ben facebook marketing de reklam verdim bakalım nasıl olacak..Sosyal medya reklamlarında ben daha iyi dönüş alıyorum.Sarı yada emsal sitelere ihtiyacı olana gösteriyor ama sosyal medya zorla gözüne sokuyor :)) Artık facebook sarısiteye cok ciddi rakip oldu.
Facebook da böyle bir grup felan var mı satılık ev ilanları paylaşan ? Birde emlakçılar %3 komisyon alıyormuş yeni öğrendim. %3 çok değil mi :D :D Sen emlakçısın birde gerçekten %3 alınacak ne yapıyor ki emlakçı. Mesleğine hakaret felan değil ha sadece ciddi ciddi merak ettim. 500.000₺ olan evden 15.000₺ para alıyorlar az değil.
Başkan %3 değil %2 biz birde dğer tarafan da alıyorz :)) Total'de %4 e denk geliyor.İşe ne ne yapıyorlardan girerek yazılımcılar 2tuşa basıyor,fotografcılar 2 foto çekiyor olayına döner bu işin ucu sonu yok :) Bizim hizmet bedelimiz yasal olarak %2+kdv şeklindedir.Bizm işimiz ve tarifemiz bu.İsteyen emlakcıdan isteyen kendi imkanları ile tutuyor.Ben emlakcıyım benbile emlakcıdan tuttum :)) Garipsenecek durm da yok
-
MhmdAlmz bunu yazdı
Merhaba mürit/mürideler,
2021 Nisan sonuna kadar bir ev alacağım fakat sahibinden sitesinde bir türlü adam gibi bir şey bulamadım. Hepsi üçkağıtçı telefonda anlatılan ile adamın söyledikleri hep alakasız. Sürekli vakit kaybı yaşıyorum ve uğraşıyorum boş yere.
4.Levent / Kağıthane / Sarıyer / Şişli / Mecidiyeköy taraflarında bir ev almayı düşünüyorum ortalama bütçem 450 bin ₺. Buralarda emlakçılık yapan arkadaşlar mevcut mu bir görüşmek çayını içmek isterim.
Ev satın alırken de dikkat etmem gereken konular nelerdir birde bu konuyla ilgili fikirlerinizi duymak, bilmek isterim.
İskanı var mı
Aidat var mı, varsa ne kadar
Kendine ait otopark alanı var mı
Isı ve ses yalıtımı var mı
