En Ağır Sigara.
-
Ksıa 2000
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
ORJİNAL captain black
-----------------------------Kesinlikle budur. Puronun sigara versiyonudur kendisi. Ama kaçak sigaradır. FreeShoplarda bulabilirsin veya kaçak satan kuytu yerlerde.
-----------------------------
kolay bulunurmu :| -
camel
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
ORJİNAL captain black
-----------------------------Kesinlikle budur. Puronun sigara versiyonudur kendisi. Ama kaçak sigaradır. FreeShoplarda bulabilirsin veya kaçak satan kuytu yerlerde.
-----------------------------
kolay bulunurmu :|
-----------------------------Kaçak mı , yok be hacım ben burada çok rahat buluyorum , bence sen de zorlanmazsın bulmakta . Cidden ağır ama ...
-
Teorikde, en ağır sıgara "Lucky Strike" dır.
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Teorikde, en ağır sıgara "Lucky Strike" dır.
-----------------------------
Tadı nasıl :|| -
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------sipahi :\
captain ın ayrı bi yeri var .. captain her türlü içilir ama
sipahiii klasiiik maltepe uzun samsun içilmez :|
-----------------------------
nie ben samsn iciorm :|
-----------------------------uzun mu kısa mı? kısayı içerim her türlü
uzun samsun :\ içen içsin ben içmem
-----------------------------
uzun :| cokta gsl :D
-----------------------------vay anasını düzenli olarak uzun samsun mu içiyosun?
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
captain black
kolay bulunurmu :|
-----------------------------Yerini bulduktan sonra kolay :)
Ben Bursalıyım Uşak'ta öğrenciyim. Uşak'ta 6 liraya buluyorum freeshopta 7,5 lira. Bursa'da sokaklarda 7 liraya buluyorum.
Ama sahtesini kakalamasınlar, sahtesi tadı çok benzer ayıramazsın zaten de paketi aynısı fark yok. Yine de orijinali derim yani.
Sahtesi izmir'de 3 liraymış diye duydum ama yerini yurdunu bilmem.
Bir de içine çekilmez derler. ölmek istiyosan çekebilirsin :D 2 tane ardarda yakamazsın normal bi insansan. Ben ölmek istiyodum yarım paketi ardarda içime çeke çeke içtim nerdeyse gerçekten ölüyodum öyle diyim sana.
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------sipahi :\
captain ın ayrı bi yeri var .. captain her türlü içilir ama
sipahiii klasiiik maltepe uzun samsun içilmez :|
-----------------------------
nie ben samsn iciorm :|
-----------------------------uzun mu kısa mı? kısayı içerim her türlü
uzun samsun :\ içen içsin ben içmem
-----------------------------
uzun :| cokta gsl :D
-----------------------------vay anasını düzenli olarak uzun samsun mu içiyosun?
-----------------------------
evet :| -
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Teorikde, en ağır sıgara "Lucky Strike" dır.
-----------------------------
Tadı nasıl :||
-----------------------------Acı.
