En Az Yakan Arac Hangısı?
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
opel corsa 1.2 turbo dizel çok çok az yakıyor.Arkadaşın vardı, bütün ayı yarım depoyla geçiriyordu.
-----------------------------tamam da kaç kilometre yapıyo o yarım depoyla bütün ay :D
-
MeTiN_7 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaslar corsa fıesta polo tarzı araclar( bu kadarla sınırlı degıl) arasında bılgınız 1998 2000 modeller arasında en az yakan arac hangısı bı bılgınız varmı ne kadar yakıyor ve kac lıralık benzınle ne kadar gıdıyorsunuz bana yardımcı olursanız gercekten cok sevirinim?
-----------------------------hocam hyundai accent 1.3 motor var araçda kokluyor resmen benzini :D hem şekil araç olmadı fiat punto evo al derim onda da 1.3 motor olması lazım
-
her türlü clio öneririm .
-
mobylette- herşeyi bedava =)
-
2001 corsa 1.4 atiker lpg 170 yakıyor.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
opel corsa 1.2 turbo dizel çok çok az yakıyor.Arkadaşın vardı, bütün ayı yarım depoyla geçiriyordu.
----------------------------1.2 turbo dizel motor oldugunu bilei lk defa duyuyorum :/
-
bboy_kaya bunu yazdı:
-----------------------------
dostum bende 1.5 DCI motor 2007 Megane Sedan var.. Yakmıyor kokluyor, çakmak gazıyla bile gider eminim :)
-----------------------------Eminim Öyledir :)
-
1.5 Getz CRDI 90 Beygir var şehir içi 170-180 arası yakıyor bende
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
1.5 Getz CRDI 90 Beygir var şehir içi 170-180 arası yakıyor bende
-----------------------------iyimiş aslında fıyatları nsl acaba?
-
Opel corsa, toyota corona
