En Beğendiğiniz Reklam!..
-
eet arkadaşlar herkes bugünlerde en beğendiği reklamı yazsın..
benim en beğendiğim reklam turkcell reklamı küçük selocanların olduğu :)
peki sizinkiler nedir? -
yeni reklamlardan tabiki Akbank reklamı çok güzel olmuş
...
sütaş: beyn kemik baarsak reklamı -
-selocan senin enyin var lan
- süt istiyom amk
- lan sütü nerde bunun
- al sütünü s... g..
- guluk guluk guluk
- şimdi sevindinmi ibine
-
Akbank reklamı gerçekten güzel olmuş emeğe saygı (:
-
CMYLMZ ın oynadığı tüm reklamlar :) Ama son OPET reklamı feci bişeydi..
-
tv izlemeyi özledim a.q :(
-
yeni reklamlardan tabiki Akbank reklamı çok güzel olmuş
...
sütaş: beyn kemik baarsak reklamı
---------------------------------------------------------
la o reklam pınarın la sütaşın deil :)
bnm akbank -
akbank'ın şu tepeden görünen insanların şekil yaptığı reklamını diyorsanız,o fikri galiba aygaz'dan çaldılar.şener şen'in oynadığı bir reklam vardı aynı o şekilde..karıştırıyor da olabilirim:)
-
baba o reklamın orjinali talk talk isimli bir telefon şirketine ait. youtube'de aratın bulursunuz. akbankın 150 kişi ile yaptığını adamlar 15-20 kişiyle yapmışlar çok daha güzel olmuş bebek arabası falan yapmışlar çok taşşak olmuş ehehe
-
türksel reklamını güzel yapmışlar :D
-
ZyreX +1
Doktor bi yamuk olmaz dimi:)
Toplam Hit: 3720 Toplam Mesaj: 30
