folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder En Beğendiğiniz Reklam!..



En Beğendiğiniz Reklam!..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    eet arkadaşlar herkes bugünlerde en beğendiği reklamı yazsın..

    benim en beğendiğim reklam turkcell reklamı küçük selocanların olduğu :)

    peki sizinkiler nedir?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    yeni reklamlardan tabiki Akbank reklamı çok güzel olmuş
    ...
    sütaş: beyn kemik baarsak reklamı

    "Less is More"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    -selocan senin enyin var lan
    - süt istiyom amk
    - lan sütü nerde bunun
    - al sütünü s... g..
    - guluk guluk guluk
    - şimdi sevindinmi ibine
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zulu
    zulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Akbank reklamı gerçekten güzel olmuş emeğe saygı (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    CMYLMZ ın oynadığı tüm reklamlar :) Ama son OPET reklamı feci bişeydi..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    tv izlemeyi özledim a.q :(

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    yeni reklamlardan tabiki Akbank reklamı çok güzel olmuş
    ...
    sütaş: beyn kemik baarsak reklamı
    ---------------------------------------------------------
    la o reklam pınarın la sütaşın deil :)

    bnm akbank

    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_deep_darkness
    the_deep_darkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek
    akbank'ın şu tepeden görünen insanların şekil yaptığı reklamını diyorsanız,o fikri galiba aygaz'dan çaldılar.şener şen'in oynadığı bir reklam vardı aynı o şekilde..karıştırıyor da olabilirim:)

    One Ring To Rule Them All... One Ring To Find Them, One Ring To Bring Them All And In The Darkness Bind Them!...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    baba o reklamın orjinali talk talk isimli bir telefon şirketine ait. youtube'de aratın bulursunuz. akbankın 150 kişi ile yaptığını adamlar 15-20 kişiyle yapmışlar çok daha güzel olmuş bebek arabası falan yapmışlar çok taşşak olmuş ehehe

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    türksel reklamını güzel yapmışlar :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    miRkuT
    miRkuT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ZyreX +1

    Doktor bi yamuk olmaz dimi:)

    Bildiği kadarıyla adalet eden, bilmediği kadarıyla zulmeder...!
Toplam Hit: 3720 Toplam Mesaj: 30