En Beğendiğiniz Reklam!..
-
turkcell reklamı güzel=)
-
bi biskrem versem de buraya yazmasam olurmu??
-
evet türkcell reklamı güzelde ........... cem yılmaz daha güzel yapıyor opet reklamlarını ben ce opet
-
Akbank reklamı güzeldi
-
...hani Her YiğİdiN bir yoğurt yiyişi vardır derler ya ..benim adım yiğittTT ..beennNNN bir yoğurrRRtTT severim ...sizleri seviyorummmMMM ..diyip ineklerin üstüne atlıyo yarılıyom o reklama..!!
-
okey reklamları yatarak müdahale falan
-
noel baba
...hani Her YiğİdiN bir yoğurt yiyişi vardır derler ya ..benim adım yiğittTT ..beennNNN bir yoğurrRRtTT severim ...sizleri seviyorummmMMM ..diyip ineklerin üstüne atlıyo yarılıyom o reklama..!!
__________________________
tam söledin o reklam çıktı harbi komik yapmışlar :D yoğurt koydum dolaba şarkısını dinlerken ben hep dolaba koşarım zuahahah:D:D -
Coca Cola Light alkış istiyorum reklamı
-
Akbank reklamı güzel bencede
-
eski bir reklam ama: renault megana2 nin ilk reklamı harikaydı; ayın üstünde araba kullanan adam. sora megana2 sport un reklamıda çok hoştu; küçük bi odanın duvarlarında teker izleri....
Toplam Hit: 3721 Toplam Mesaj: 30
