folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder En Çok Sevdiğim Şiir Sizde Ekleyin



En Çok Sevdiğim Şiir Sizde Ekleyin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek


    60  LIK ADAMIN ŞİİRİ

    Hemen Kalkacak Gibi Fiyakali Dursan Da
    Ebedi Bir Uykuya Dalmissin Eski Dostum.
    Yastiklari Koltuga Destek Edip Kalksan Da
    Artik GÜÇsÜz , Takatsiz Kalmissin Eski Dostum.

    Bir Zamanlar Basini Dik Tutardin At Gibi
    GÖkdelen Binalarda 30.uncu Kat Gibi
    Durmadan Çalisirken Rakkasli Saat Gibi
    Simdi ÜÇ'Ün Biri Kalmissin Eski Dostum.

    Sagliginda , Ben , Senin Hep Aklina Uyardim
    Kendim ÜsÜsem Bile Sicak Yere Koyardim
    Dantelli KÜlotlari Senin IÇin Soyardim
    ÜzgÜnÜm, Son DÜdÜgÜ Çalmissin Eski Dostum.

    SÜt Gibi Bacaklari Kaldirirken Havaya
    Simdi Takat Kalmamis Ziplayip Oynamaya
    Haline Her Bakista Baslarim Kahkahaya
    GÖzÜnden Malum Yaslar Gelmiyor Eski Dostum

    AÇtigin Bacaklarin Sayisini Unuttum
    Kismetsiz GÜnlerinde Ellerimle Avuttum
    Bazen Keltos Basini Oksayarak Uyuttum
    TedavÜlde Kalmayan Pulmussun Eski Dostum.

    Zevkini Sen Yasadin Islenen GÜnahlarin
    Senin Yerine Hesap Verecek Benim Yarin
    HiÇ Cacigi Olur Mu PÖrsÜmÜs Bir Hiyarin
    BÖyle Sakin Durmaktan Gayen Ne Eski Dostum.

    Kim Demis Eski Dostlar DÜsman Olmazmis Diye
    Dogruysa, Senin Beni Mahcup Edisin Niye
    Isemek Olmasaydi Yedirirdim Kediye
    Ben Sana Simdi Niye Hammalim Eski Dostum............


    sokayım onun tezine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    Ey insan !
    Ey güzel insan!
    Seni sevmek, balığı Urfada avlamaktır.
    Balıklı gölde, yasak olduğu için güzeldir.

    Ey insan , ey güzel insan!
    Seni sevmek, Munzur dağlarında kınalı keklik avıdır
    Hani keklikler yorulur da kara düşünce kalkamaz
    İşte o zaman vurmak kolaydır...

    Ey insan , ey güzel insan!
    Seni sevmek, yedisinde bir çocuğun, günlük gelirine konmaktır
    Alaca şafakta çıkmıştır işe,
    Simidinin yarısını satmıştır,
    Yüreği küçülmüştür elleri büyüdükçe...

    Ey insan ey güzel insan!
    Seni sevmek, bir trencinin tren altında kalması gibidir,
    Hani çığlığı düdük sesine ,
    Hasreti raylara takılı kalır...

    Ey insan ey güzel insan!
    Seni sevmek, kaşarlanmış bir celladın, kendini asması gibidir.
    Hani asılı cesedine bakıp hem güler hem ağlarlar ya
    Oysa bir avuç gözyaşıdır astıkları bedeninden arta kalan...

    Ey insan ey güzel insan!
    Seni sevmek, zordur, çelişkidir, ölümle yaşamın kardeşçe birliğidir,
    Ölünün mezarını görüp ölümden vazgeçmesi gibidir...
    Buna rağmen seni seviyorum,
    Ama anlarsan seviyorum,
    Anlamazsan geberiyorum...

    Şair: İlyas Salman

    le le le sakine
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrvf
    mrvf's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    GERİ DÖNEN MEKTUP



    Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?
    Bilmem, bu yanardağ ne biçim korla tutuştu?
    Pervane olan,kendini gizler mi alevden?
    Sen istedin,ondan bu gönül zorla tutuştu..

    Gün senden ışık alsa da bir renge bürünse;
    Ay secde edip çehrene, yerlerde sürünse;
    Her şey silinip kayboluyorken nazarımdan,
    Yalnız o yeşil gözlerinin nuru görünse...

    Ey sen ki, kul ettin beni onmaz yakışınla,
    Ey sen ki, gönüller tutuşur her bakışınla!
    Hançer gibi keskin ve çiçekler gibi ince
    Çehren bana uğrunda ölüm hazzı verince

    Gönlümdeki azgın devi rüzgarlara attım;
    Gözlerle günah işlemenin zevkini tattım.
    Gözler ki, birer parçasıdır senden ilah'ın,
    Gözler ki, senin en katı zulmün ve silahın,

    Vur şanlı silahınla,gönül mülkü düzelsin;
    Sen öldürüyorken de, vururken de güzelsin!
    Bir başka füsun fışkırıyor sanki yüzünden,
    Bir yüz ki,yapılmış dişi kaplanla hüzünden...

    Hasret sana,ey yirmi yılın taze baharı,
    Vaslınla da dinmez yine bağrımdaki ağrı.
    Dinmez! Gönülün, tapmanın, aşkın sesidir bu!
    Dinmez! Ebedi özleyişin bestesidir bu!

    Hasret çekerek uğruna ölmek kolaydı,
    Görmek seni ukbadan eğer mümkün olaydı..
    Dünyayı boğup mahşere döndürse denizler,
    Tek bendeki volkanları söndürse denizler!

    Hala yaşıyor gizlenerek ruhuma "Kaabil",
    İmkanı bulunsaydı, bütün ömre mukabil
    Sirretmeye elden seni, bir perde olurdum.
    Toprak gibi her çiğnediğin yerde olurdum.

    Mehtaplı yüzün Tanrı'yı kıskandırıyordur,
    En hisli şiirden de örülmez bu güzellik.
    Yaklaşması güç, senden uzaklaşması zordur;
    Kalbin işidir, gözle görülmez bu güzellik...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poker
    poker's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    İntihar Acemisi Bir Şair
     
     
     
    Şakağımda
    İntihar acemisi bir şairin
    Delilik provaları
    Arkandan uluyan kapılardan
    Söküyorum kokunu
    Yokluğunu kokluyorum
    Yokluğunu yokluyorum
     
    Çöz gözlerimi senden hadi !
    Ücranda yak bakışımı
    Gözlerine bekçi sevdam
    Dünden ve senden kalmayım
    İçine her düşen
    Kendi keşfi sanıyor seni
    Oysa sen
    Melekleri bile kıskandıracak kadar kendinsin
    Ve kendini acıtmak istiyorsun
    Ama güller kendine batamaz ki
     

    yaşanılası çok güzel bi çocuk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zob
    zob's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    Vatan Haini
    "Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.
    Amerikan emperyalizminin yarı sömürgesiyiz dedi Hikmet.
    Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ."
    Bir Ankara gazetesinde çıktı bunlar, üç sütun üstüne,
    kapkara haykıran puntolarla,
    bir Ankara gazetesinde, fotoğrafı yanında Amiral Vilyamson'un
    66 santimetre karede gülüyor, ağzı kulaklarında, Amerikan amirali
    Amerika, bütçemize 120 milyon lira hibe etti, 120 milyon lira.
    "Amerikan emperyalizminin yarı sömürgesiyiz dedi Hikmet.
    Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ."

    Evet, vatan hainiyim, siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz,
    ben yurt hainiyim, ben vatan hainiyim.
    Vatan çiftliklerinizse,
    kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan,
    vatan, şose boylarında gebermekse açlıktan,
    vatan, soğukta it gibi titremek ve sıtmadan kıvranmaksa yazın,
    fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan,
    vatan tırnaklarıysa ağalarınızın,
    vatan, mızraklı ilmühalse, vatan, polis copuysa,
    ödeneklerinizse, maaşlarınızsa vatan,
    vatan, Amerikan üsleri, Amerikan bombası,
    Amerikan donanması, topuysa,
    vatan, kurtulmamaksa kokmuş karanlığımızdan,
    ben vatan hainiyim.
    Yazın üç sütun üstüne kapkara haykıran puntolarla:
    Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.

    Zip Zip KAnguru ████»Kangurulara Ozgurluk!!!! «████
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    bırakın şiiri miiri ay hev gat dı payaa yıı dinleyin : http://www.4shared.com/file/6898449/76761792/Snap_-_Ive_Got_the_Power.html?s=1

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    yılmaz erdoğan benim gözümde de en kalitelisidir.

     

    ama mektup budur

    http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=53880

     

     

    tamamı

    http://www.notdefterim.org/2007/03/18/kartak-kanadina-mektup/


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    ben en sevdiklerim demeyeyim hiç çünkü öyle şiir okuyan, takip eden biri değilim ama sevdiklerim var. biri abimin(punk18) yazdığı ve bu konuya da eklediği şiir.    2 tane de şunlar var...

     

     

    Prometheus

    Karart göklerini Zeus,
    Duman duman bulutlarla;
    Diken başlarını yolan çocuk gibi de
    Oyna meşelerin, dağların doruklarıyla.
    Ama benim dünyama dokunamazsın,
    Ne senin yapmadığın kulübeme
    Ne de ateşini kıskandığın ocağıma.

    Şu evrende siz tanrılardan
    Daha zavallısı var mı bilmem:
    Kurban vergileri
    Dua üfürükleriyle beslenir
    Haşmetli varlığınız zar zor.
    Size umut bağlayan budalalar,
    Çocuklar, dilenciler olmasa
    Yok olur giderdiniz çoktan.

    Ben de bir çocukken
    Ne yapacağımı bilmez olunca
    Çevirirdim güneşe doğru
    Görmediğini gören gözlerimi;
    Yakarışımı dinleyecek
    Bir kulak varmış gibi yukarda;
    Varmış gibi derdimle dertlenecek
    Benimkine benzer bir yürek yukarda.

    Azgın devlere karşı
    Kim yardım etti bana?
    Kim kurtardı beni ölümden,
    Kim kurtardı kölelikten?
    Şu benim yüreğim değil mi,
    Kutsal bir ateşle yanan yüreğim,
    Her işi başarmış olan?
    O değil mi coşup taşarak,
    Yukarda uyuyanı aldatarak
    Basımı beladan kurtaran?

    Benim seni kutlamam mi gerek? Niçin?
    Hiç derdine derman oldun mu sen
    Derdine derman bulamayanın?
    Gözyaşını sildin mi hiç
    Başı darda olanların?
    Kim adam etti beni?
    Güçlüler güçlüsü Zaman
    Ve önü sonu gelmeyen Kader, değil mi?
    Onlar değil mi
    Senin de benim de efendilerimiz?

    Sen yoksa beni
    Yasamaktan bıkar mi sandın?
    Kaçar çöllere giderim mi sandın
    Açmıyor diye
    Tüm düş tohumcukları?

    Bak iste, yerli yerindeyim;
    İnsanlar yetiştiriyorum bana benzer;
    Bütün bir kuşak benim gibi,
    Acılara katlanacak, ağlayacak,
    Gülecek, sevinecek,
    Ve aldırış etmeyecek sana
    Benim gibi!

    Johann Volfgang von Goethe

    -----------------------

    bir de;

    Tevfik Fikret/ Haluk'un Amentüsü

    orijinal metni internette olmadığından koymuyorum onu ama...

     

     

     


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

      buyur hocam ben yazayım Haluk'un Amentüsü'nü  güzel şiirdir hatırlattığın için sağol.

     

      HÂLUK'UN ÂMENTÜSÜ

     

    Bir kudret-i külliye var ulvî ve münezzeh,

    Kudsî ve mu'allâ, ona vicdânla inandım.

     

    Toprak vatanım, nev'i beşer milletim... İnsân

    İnsân olur ancak bunu iz'ânla, inandım.

     

    Şeytân da biziz, cin de, ne şeytân ne melek var;

    Dünyâ dönecek cennete insânla, inandım.

     

    Fıtratta tekâmül ezelîdir; bu kemâle

    Tevrât ile, İncil ile, Kur'an'la inandım.

     

    Ebnâ-yı beşer birbirinin kardeşi... Hulyâ!

    Olsun, ben o hulyâya da bin cânla inandım.

     

    İnsân eti yenmez; bu teselliye içimden 

    -Bir ân için ecdâdımı nisyânla - inandım.

     

    Kan şiddeti, şiddet kanı besler bu mu'âdât

    Kan âteşidir, sönmeyecek kanla inandım.

     

    Elbet şu mezâr ömrünü bir haşr-i ziyâ-hîz

    Tâ'kib edecektir, buna imânla inandım.

     

    Aklın, o büyük sâhirin i'câzı önünde 

    Bâtıl geçecek yerlere husrânla, inandım.

     

    Zulmet sönecek, parlayacak hakk-ı dırahşân

    Birdenbire bir tâbiş-i bürkânla, inandım.

     

    Kollar ve boyunlar çözülüp bağlanacak hep

    Yumruklar o zincîr-i hurûşânla, inandım. 

     

    Bir gün yapacak fen şu siyâh toprağı altın, 

    Her şey olacak kudret-i irfanla... inandım.

     

     

    kaynak: Tevfik Fikret Bütün Şiirleri, Hazırlayanlar; Prof. İsmail Parlatır, Doç. Nurullah Çetin, TDK yayınları 

     


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Ne hasta beklerdi sabahı,

    Ne taze ölüyü mezar,

    Ne de şeytan bir günahı,

    Seni beklediğim kadar,

     

    Geçti istemem gelmeni,

    Yokluğunda buldum seni,

    Çek vehmimde  gölgeni,

    Gelme artık neye yarar. 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 4808 Toplam Mesaj: 25