En İyi Çift Hatlı Telefon?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackstone_tr
    blackstone_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2013
    Erkek

    beyler LG nin krnok sorunları varmıdır
    Elinizde var ise LG arayuze alışmış bir abimiz için

    çift vatsapı kullanacağımız bir telefon lazm

     

    istanbul içi elden teslim alırım

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-cep-telefonu-modeller-lg-g5-dual-sim-32gb-4gb-ram-temiz-sorunsuz-bahariye-mobile-620322873/detay 

    blackstone_tr tarafından 12/Kas/18 15:18 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    blackstone_tr bunu yazdı

    beyler LG nin krnok sorunları varmıdır

    Güldüm hocam. V30 ile ancak kendine geldi LG. Önceki cihazlarının yanına yaklaşılmaz. Ha birde eskilerden G2 iyidir.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackstone_tr
    blackstone_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2013
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    blackstone_tr bunu yazdı

    beyler LG nin krnok sorunları varmıdır

    Güldüm hocam. V30 ile ancak kendine geldi LG. Önceki cihazlarının yanına yaklaşılmaz. Ha birde eskilerden G2 iyidir.

    doğrudur hocam G4 le sanırım baya anakart sorunu yaşadılar diye biliyorum ama 

    G5 te aynı sorun devam ediyormu fiyat iyi sanırım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    Xiaomi varken hala daha araştırmamı yapıyorsunuz. 

    Xiaomi red mi note 4x ile yarı yolda kalmayacağını düşünüyorum

    Fiyatıda çok değil gözün kapalı al. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    blackstone_tr bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    blackstone_tr bunu yazdı

    beyler LG nin krnok sorunları varmıdır

    Güldüm hocam. V30 ile ancak kendine geldi LG. Önceki cihazlarının yanına yaklaşılmaz. Ha birde eskilerden G2 iyidir.

    doğrudur hocam G4 le sanırım baya anakart sorunu yaşadılar diye biliyorum ama 

    G5 te aynı sorun devam ediyormu fiyat iyi sanırım

    G5'te anakart sağlam ama ghost screen problemi var. Yoksa fena cihaz değil.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı

    Mi Max 2 kullanıyorum. Çift hatlı ve bataryası da 5100. Bana bir gün tam gidiyor. Oyun oynamıyorum. İnternet (gazete, insta, face vb.) ve wapsap kullanıyorum. Makale okuyorum. Tavsiye ederim. Ama TR'de ne kadar bilemem.

    5k bataryayı oyun oynamadan nasıl bitiriyon motorola 5k bataryalı telefonum vardı 2.5gün gidiyodu şarj

     

    Çift hatlı telefon hiç kullanmadığım için birşey diyemem tek söyleyebileceğim çift hatlı samsungların hepsi kasıyor oyüzden xiaomi yada huawei tercih etmen senin için daha avantajlı olur 

    Birgun dediğim gece 10 gibi %40 filan oluyor. Ondan sonra tekrar sarja takıyorum. Sabahta alıyorum. Wifi, GPRS filan sürekli açık. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    Pawlow bunu yazdı

    Biraz eski olacak ama xperia z5 dual tavsiye ederim 2.elde uygun fiyata denk getirilebilinir. şubatta 1400e sıfırını almıştım 600 civarı flan 2.el bulunur diye düşünüyorum. tüm banka sosyal medya iş ıvır zıvır işlerini çok rahat çözüyor çift hatla.

     

    isinma durumu ne alemde haci. yanlis hatırlamıyorsam snapdragon 810 islemci vardi ve soba gibiydi?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    @mkyb hocam bende sana bir tel sorayım hemde konu açmadan sormuş olayım

    öncelikle telefona çok para vermekten nefret ederim şu anda a7 2016 var ben telefonda en çok mail kullanıyorum günlük 200 kadar mail geliyor bana sırf bundan dolayı şarjı en iyi giden telefonlar hangileri bir liste yaparmısın gerçi benim a7 bu işte bya iyi diyorlar yaklaşık 6 saat ekran süresi alıyorum


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csabanci
    csabanci's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2015
    Erkek

    biraz eski olabilir ama zenfon 2 kullanıyorum çift hat 64gb olan. (Lazer değil ama..) baya memnunum 3 sene oldu sanırım. 4gb ram ve intel işlemci suan hala iş görüyor iyiki alımısım diyorum bikaç kez kasa değiştirdim de sağlam düşürdüğüm olmustu. kamerası falan benim için ideal iyi denemez tabi. ama en azından piyasada 2ci elini makul fiyata bulabilirsin diye düşünüyorum

     edit olsun :

    https://www.epey.com/akilli-telefonlar/asus-zenfone-2.html

    csabanci tarafından 12/Kas/18 23:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Evrim içi mürit..laugh is live..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Hayırdır kanka,

    ikinci karakterin içinmi çift hat kullanıyorsun?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 4134 Toplam Mesaj: 32
çift hatlı telefon