En İyi Epilasyon Yöntemi?
-
selamlar gençler bizim bir akraba vucudundaki kıllardan kurtulmak üzere epilasyona başvurdu. lakin bununkisi lazer epilasyonuydu ateş püskürterek kıllarını yakıyorlarmış 1 ay felan çıkmayı engelliyordu. lakin şimdi adamda hala kıl çıkmalar mevcut. gittiği polikiliğini arıyor adamlarda cihazımız bozuldu 20 gün sora arayın felan diyorlarmış hep kara listeye almışlar galiba bunu :D
sizlere sorum birde iğneli felan vardı galiba bu epilasyon türünün bileniniz varsa yapmışlığı yada eşi dostu ahbabı yapmış olan varsa açıklayıcı bir kaç cümle yazarsa sevinirim
saygılar
-
Üstüne Tanımam " GİLETTE BANYO " :D :D
-
GoLgee bunu yazdı:
-----------------------------
Üstüne Tanımam " GİLETTE BANYO " :D :D
-----------------------------:D ömür boyu kullanımlık
-
Makinenin gerçekten bozulup bozulmadığını öğrenmek için farklı bir telefondan farklı isimle arasın sorsun, buyurun gelin yaparız derlerse bassın küfürü :]
-
Knightkib bunu yazdı:
-----------------------------
Makinenin gerçekten bozulup bozulmadığını öğrenmek için farklı bir telefondan farklı isimle arasın sorsun, buyurun gelin yaparız derlerse bassın küfürü :]
-----------------------------oda aklıma geldide onun haricinde polikiliniğe gidip bakıcaz.. ama herifler 8 seans yaptı hala çıkmalar devam ediyor o yüzden çözümü yüksek olan başka sistem varmı onu soralım dedik =)
-
ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.
-----------------------------:| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/
-
Ransack bunu yazdı:
-----------------------------selamlar gençler bizim bir akraba vucudundaki kıllardan kurtulmak üzere epilasyona başvurdu. lakin bununkisi lazer epilasyonuydu ateş püskürterek kıllarını yakıyorlarmış 1 ay felan çıkmayı engelliyordu. lakin şimdi adamda hala kıl çıkmalar mevcut. gittiği polikiliğini arıyor adamlarda cihazımız bozuldu 20 gün sora arayın felan diyorlarmış hep kara listeye almışlar galiba bunu :D
sizlere sorum birde iğneli felan vardı galiba bu epilasyon türünün bileniniz varsa yapmışlığı yada eşi dostu ahbabı yapmış olan varsa açıklayıcı bir kaç cümle yazarsa sevinirim
saygılar
-----------------------------
Harbiden akraba mı acaba :D -
Ransack bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.
-----------------------------:| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/
-----------------------------el sürmezseniz iz kalmaz :D her seferinde küçük bölgeler halinde yaksın 1,5 ayda tüy sorunu komple bitmiş olur. biz arkadaşın kollarda uyguladık acısına dayanamadığın için gövdeyi laser epilasyonla hallettirdi, kışın kazaksız dolaşabilecek potansiyelde bir arkadaştı, şu anda löp yumurta kıvamında :)
-
Ransack bunu yazdı:
-----------------------------IRET bunu yazdı:
-----------------------------
ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.
-----------------------------:| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/
-----------------------------klinik derken hastaneden bahsediyo herhalde arkadaş 3. derece yanıkk için bu arada aseton kızların ojelerini çakartmak için kullandığı şey hocam yanıcı bir maddedir sakın denemeyin..
-
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------
Ransack bunu yazdı:
-----------------------------IRET bunu yazdı:
-----------------------------
ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.
-----------------------------:| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/
-----------------------------klinik derken hastaneden bahsediyo herhalde arkadaş 3. derece yanıkk için bu arada aseton kızların ojelerini çakartmak için kullandığı şey hocam yanıcı bir maddedir sakın denemeyin..
-----------------------------bişey olmaz pamukla sürüp kurumaya yakın ateşliyicek, zaten 3 sn de iş bitiyor :)
edit: önce minik bir bölgede deneyin, tırsmazsa 1 saat sonra devam edersiniz.
