folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder En İyi Epilasyon Yöntemi?



En İyi Epilasyon Yöntemi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    selamlar gençler bizim bir akraba vucudundaki kıllardan kurtulmak üzere epilasyona başvurdu. lakin bununkisi lazer epilasyonuydu ateş püskürterek kıllarını yakıyorlarmış 1 ay felan çıkmayı engelliyordu. lakin şimdi adamda hala kıl çıkmalar mevcut. gittiği polikiliğini arıyor adamlarda cihazımız bozuldu 20 gün sora arayın felan diyorlarmış hep kara listeye almışlar galiba bunu :D

    sizlere sorum birde iğneli felan vardı galiba bu epilasyon türünün bileniniz varsa yapmışlığı yada eşi dostu ahbabı yapmış olan varsa açıklayıcı bir kaç cümle yazarsa sevinirim 

    saygılar


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoLgee
    GoLgee's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Üstüne Tanımam " GİLETTE BANYO " :D :D


    Uzman
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    GoLgee bunu yazdı:
    -----------------------------

    Üstüne Tanımam " GİLETTE BANYO " :D :D


    -----------------------------

    :D ömür boyu kullanımlık 


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Knightkib
    Knightkib's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Makinenin gerçekten bozulup bozulmadığını öğrenmek için farklı bir telefondan farklı isimle arasın sorsun, buyurun gelin yaparız derlerse bassın küfürü :]


    I am a Gamer. Not because I dont have a life, but because I choose to have Many.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Knightkib bunu yazdı:
    -----------------------------

    Makinenin gerçekten bozulup bozulmadığını öğrenmek için farklı bir telefondan farklı isimle arasın sorsun, buyurun gelin yaparız derlerse bassın küfürü :]


    -----------------------------

    oda aklıma geldide onun haricinde polikiliniğe gidip bakıcaz.. ama herifler 8 seans yaptı hala çıkmalar devam ediyor o yüzden çözümü yüksek olan başka sistem varmı onu soralım dedik =)


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.


    -----------------------------

    :| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    selamlar gençler bizim bir akraba vucudundaki kıllardan kurtulmak üzere epilasyona başvurdu. lakin bununkisi lazer epilasyonuydu ateş püskürterek kıllarını yakıyorlarmış 1 ay felan çıkmayı engelliyordu. lakin şimdi adamda hala kıl çıkmalar mevcut. gittiği polikiliğini arıyor adamlarda cihazımız bozuldu 20 gün sora arayın felan diyorlarmış hep kara listeye almışlar galiba bunu :D

    sizlere sorum birde iğneli felan vardı galiba bu epilasyon türünün bileniniz varsa yapmışlığı yada eşi dostu ahbabı yapmış olan varsa açıklayıcı bir kaç cümle yazarsa sevinirim 

    saygılar


    -----------------------------
    Harbiden akraba mı acaba :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.


    -----------------------------

    :| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/


    -----------------------------

    el sürmezseniz iz kalmaz :D her seferinde küçük bölgeler halinde yaksın 1,5 ayda tüy sorunu komple bitmiş olur. biz arkadaşın kollarda uyguladık acısına dayanamadığın için gövdeyi laser epilasyonla hallettirdi, kışın kazaksız dolaşabilecek potansiyelde bir arkadaştı, şu anda löp yumurta kıvamında :)


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.


    -----------------------------

    :| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/


    -----------------------------

    klinik derken hastaneden bahsediyo herhalde arkadaş 3. derece yanıkk için bu arada aseton kızların ojelerini çakartmak için kullandığı şey hocam yanıcı bir maddedir sakın denemeyin..


    THE BeYaZ
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    BeYaZZZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    ince bir tabaka halinde aseton sürüp yakın, sonra kliniğe gitsin :) bir daha ordan tüy çıkmaz, arkadaşın kolunda denedik olumlu sonuç verdi.


    -----------------------------

    :| yaktıktan soraki kliğine gitme işi ne içindir ? :w herhangi bir iz yara vs bırakırmı ? :| ve aseton nedir hacı =/


    -----------------------------

    klinik derken hastaneden bahsediyo herhalde arkadaş 3. derece yanıkk için bu arada aseton kızların ojelerini çakartmak için kullandığı şey hocam yanıcı bir maddedir sakın denemeyin..


    -----------------------------

    bişey olmaz pamukla sürüp kurumaya yakın ateşliyicek, zaten 3 sn de iş bitiyor :)

    edit: önce minik bir bölgede deneyin, tırsmazsa 1 saat sonra devam edersiniz.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 4781 Toplam Mesaj: 33