En İyi Rapidshare Serveri
-
1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
-----------------------------fark yüksek hızlarda olur zaten ama dediğim gibi bulunduğun yere göre değişir bize lazım olan türkiye ye en yakın çıkışlarının oldu server hangisi ?
-
UploaDeR bunu yazdı:
-----------------------------JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
-----------------------------fark yüksek hızlarda olur zaten ama dediğim gibi bulunduğun yere göre değişir bize lazım olan türkiye ye en yakın çıkışlarının oldu server hangisi ?
-----------------------------bu saate göre değişiyo sabahları level #4 akşamları o global mıdır nedir o
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------UploaDeR bunu yazdı:
-----------------------------JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
-----------------------------fark yüksek hızlarda olur zaten ama dediğim gibi bulunduğun yere göre değişir bize lazım olan türkiye ye en yakın çıkışlarının oldu server hangisi ?
-----------------------------bu saate göre değişiyo sabahları level #4 akşamları o global mıdır nedir o
-----------------------------xD avrupa serverleri rapid den daha yavaş olanlar için bu çok değiştirio ama mesela megaupload dan sabahları daha hızlı indirioruz burda sabahken orda akşam oldu için gibi
-
la size bu kaçıncı söyleyişim sabah akşam fark etmiyor 7/24 saat level 3 #4
-
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
la size bu kaçıncı söyleyişim sabah akşam fark etmiyor 7/24 saat level 3 #4
-----------------------------bizim hızlarda değişmio diorm ya ztn rapid in support u 4.5mb/sn (MB MBPS DEİL XD )
-
ne ulaka şeysin sen öyle "xD"
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
ne ulaka şeysin sen öyle "xD"
-----------------------------bana mi diyin?
