folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder En İyi Rapidshare Serveri



En İyi Rapidshare Serveri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo

    DOM..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
    -----------------------------

    fark yüksek hızlarda olur zaten ama dediğim gibi bulunduğun yere göre değişir bize lazım olan türkiye ye en yakın çıkışlarının oldu server hangisi ?  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    UploaDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
    -----------------------------

    fark yüksek hızlarda olur zaten ama dediğim gibi bulunduğun yere göre değişir bize lazım olan türkiye ye en yakın çıkışlarının oldu server hangisi ?  


    -----------------------------

    bu saate göre değişiyo sabahları level #4 akşamları o global mıdır nedir o


    DOM..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------

    UploaDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    1 mbit bağlantı var idm ile 118 de çekiyorum premiumlada 125 de indiriyorum pek fark olmuyo
    -----------------------------

    fark yüksek hızlarda olur zaten ama dediğim gibi bulunduğun yere göre değişir bize lazım olan türkiye ye en yakın çıkışlarının oldu server hangisi ?  


    -----------------------------

     

    bu saate göre değişiyo sabahları level #4 akşamları o global mıdır nedir o


    -----------------------------

     

    xD avrupa serverleri rapid den daha yavaş olanlar için bu çok değiştirio ama mesela megaupload dan sabahları daha hızlı indirioruz burda sabahken orda akşam oldu için gibi  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    la size bu kaçıncı söyleyişim sabah akşam fark etmiyor 7/24 saat level 3 #4

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------
    la size bu kaçıncı söyleyişim sabah akşam fark etmiyor 7/24 saat level 3 #4
    -----------------------------

    bizim hızlarda değişmio diorm ya ztn rapid in support u 4.5mb/sn (MB MBPS DEİL XD )  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    ne ulaka şeysin sen öyle "xD"

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    ne ulaka şeysin sen öyle "xD"
    -----------------------------

    bana mi diyin?  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
Toplam Hit: 6319 Toplam Mesaj: 29