En İyi Voip Sitesi ? ( İstek )
-
Arkadaşlar netten diğer ülkelerdeki cep telefonlarını, ev telefonlarını aramak felan istiyorum..
netten çok ucuza bu işi yapan siteler var ama hangisi daha güvenilir hangisi daha ekonomik bilemiyorum..
bazılarında ev telefonlarını aramak bedava ( paralı üye olduktan sonra )
bazılarında belirli günlerde ucuzluk, bazen sms cok ucuz yada bedava oluyor..
sizin bildiginiz / kullandiginiz saglam hangisi var ?
-
-
Ben NONOH kullanıyorum. Gayet ucuz
türkiyedeki cep telefonlarının dakikasını 0,08. eur dan
yani 10 dk sı 0,80-eur dan arıyorum. Sabit hatlar ücretsiz.
Hnagi ülkeyi aricaksan ücretleri Burada yazıyor.
edit büdüt :D
KKTC de olduğumdan dolayı buradaki KKTCELL 3g bombok internet sağladığından dolayı
çoğu zaman ses çoook uzaktan veya yankılı veya yawaş taaaaakkıııııılllaaaaarrrrraaaaakkkk geliyor/gidiyor.
internet güzel olduğu zamanda ise en fazla 2-3 sanıye gecikmeli konuyosun.
burada 3g de güzel bağlantı 1k yı bulmuyor :D
-
peki ücreti peşin mi yatırıyorum ?
atıyorum ben 10 € yatırdım, ona göre konuşuyorum..öyle mi ?
yoksa konuştukça kredi kartımdan felan para mı kesiliyor ?
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
VoipRaider
-----------------------------Hollanda Sabit için ücretsiz yazıyor hocam hıc ucretsız olacagını sanmıyorum bılgın varsa bu konuda sevınırım
-
bu nonoh a kayıt oldum ama anlayamadım türkiye içi sabit hatlar ücretsizmi ?
-
bende nonoh kullanıyorum ve gayet memnunum.konusmalarda sorun yasamıyorum.en az 10 euro yatırıyorsun.ucretli konusmaları ordan kesiyor.ayrıca ucretsiz konusmaları hesabında ki para bitse bile sana 60 gun boyunca arama imkanıda veriyor.sitesinde yazan tum ucretsiz aramalar gercekten ucretsiz.kendi telefon defterini,aradgın kişilerin bilgilerinide kaydedebiliyon.arkadaş-aile diye gruplayabiliyon.bence en iyisi ve en ucuzu...
-
şimdi 10 euroluk yukledım kontor hollandayı dkk sı 0.100 dan kac saat ararım
ortalama :)
-
sms listo
10 euro 3 aylık
haftada 300 dakika bedava
sabit tellere bedava
ceplere çok ucuz
-
vebay bunu yazdı:
-----------------------------
bende nonoh kullanıyorum ve gayet memnunum.konusmalarda sorun yasamıyorum.en az 10 euro yatırıyorsun.ucretli konusmaları ordan kesiyor.ayrıca ucretsiz konusmaları hesabında ki para bitse bile sana 60 gun boyunca arama imkanıda veriyor.sitesinde yazan tum ucretsiz aramalar gercekten ucretsiz.kendi telefon defterini,aradgın kişilerin bilgilerinide kaydedebiliyon.arkadaş-aile diye gruplayabiliyon.bence en iyisi ve en ucuzu...
-----------------------------
tskler. bende ariyordum.bir deneme alalim. -
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
sms listo
10 euro 3 aylık
haftada 300 dakika bedava
sabit tellere bedava
ceplere çok ucuz
-----------------------------NoNoh - free calls için gecerlı demı hocam ayrıca banka vasıtasıyla yatırmak ıcın baktım parayı
yalnız sadece ıstanbul maslak gosterıyor hesab adresını bu konuda bılgın varmı ?
