En Mantıklı Laptop ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    http://istanbulbilisim.com.tr/lenovo-ideapad-z5070-59-432064-notebook-fiyati,142062.html

     


    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Grafik ve programlamacilarda 2 marka gordum msi ve monster

    SSadece oyuncularda ise victor. 

    Kullanicinin biri 6 saat araliksiz oyuna ragmen klavyede 1 gram sicaklik hissetmedim diyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Bunlardan birine bak hocam,

    http://www.sahibinden.com/bilgisayar-dizustu-notebook-bilgisayar-monster

    7970m , 680m , 770m kartlı modelleri iyidir. quadro bulursan canavardır.

    servisi vs iyidir,kullanıcısı olarak tavsiye ediyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?urn=471625&kat=6453&lang=tr-TR#.VMV__KOZnFp

    Sunu alicm     ins  gelmesini bekliyorum.

     

    Eger butceni 2.9  yaparsan bunu tavsiye ederm

    http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?urn=466974&kat=6454&lang=tr-TR

    Yapamama dersende bu sayfadan bak.

    http://www.monsternotebook.com.tr/monster-notebook.html?opf=p2513

    Ama bunlarin ekran kartu degismiyor bence tek dezavantaj.

     


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Hayatımda ilk defa alışılmışın dışına çıkıp samsung lenovo vs. laptoplar haricinde MONSTER® ABRA A5 V1.1 15.6 marka laptop aldım 2 gün önce tavsiye ederim oynatmıyacağı oyun yok şuan piyasada. ısınma sorunu zaten yok fan ayarı var ısınırsa fanı bir çalıştırıyorsun 2 dkya buz gibi laptop ama ısınmıyor.


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    Aytekinet bunu yazdı

    Hayatımda ilk defa alışılmışın dışına çıkıp samsung lenovo vs. laptoplar haricinde MONSTER® ABRA A5 V1.1 15.6 marka laptop aldım 2 gün önce tavsiye ederim oynatmıyacağı oyun yok şuan piyasada. ısınma sorunu zaten yok fan ayarı var ısınırsa fanı bir çalıştırıyorsun 2 dkya buz gibi laptop ama ısınmıyor.

    monster ayrı hocam bencede :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam kaliteli olsun, marka olsun derseniz o paraya performanslı bir ürün bulmanız zor.

    Size bütçeniz dahilinde sadece Monster önerebilirim ancak daha önce Monster kullanmadım. Kullananların bir kısmı överek göklere çıkarıyor, bir kısmı yerin dibine sokuyor. Monster markalı dizüstü bilgisayarların performans konusunda sıkıntısının olacağını sanmıyorum ancak bir ASUS, Lenovo, DELL teknik servisi kalitesi ve aynı markalardaki gibi malzeme kalitesi beklemeyin. Kısacası, ucuz etin yahnisi oluyor bir yerde.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    Maddox bunu yazdı
    Aytekinet bunu yazdı

    Hayatımda ilk defa alışılmışın dışına çıkıp samsung lenovo vs. laptoplar haricinde MONSTER® ABRA A5 V1.1 15.6 marka laptop aldım 2 gün önce tavsiye ederim oynatmıyacağı oyun yok şuan piyasada. ısınma sorunu zaten yok fan ayarı var ısınırsa fanı bir çalıştırıyorsun 2 dkya buz gibi laptop ama ısınmıyor.

    monster ayrı hocam bencede :)

    Siz o monsteri 6 ay sonra yine gorun :D acmadigi oyun yok ancak isinmasi tavan yapmaya baslicak kici kirik oyunlarda bile deli gibi fan acior elinizi koydugunuz her nokta her pixelin rengi atacak kasaniz griden sikimsonic bi siyahimsi renge burunucek  zaten buyuk ihtimal touchpad i kullanmak en basindan beri imkansiza yakin :D o kolonlardan hic bahsetmiorum zaten hayatimda duydugum daha dogrusu duyamadigim igrenc  sesi veriorlar :D son sesde laptopun dibine girmezsen sesi zaten duyamiorsun

     

    velhasil paran yoksa seve seve monster :D Alien>Msi>Monster benim icin

    Absolut tarafından 26/Oca/15 16:32 tarihinde düzenlenmiştir

    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    senin bütçeye pek uymuyor ama

    http://www.pcdepo.com/msi-ge70-2pe-458tr-apache-pro-notebook

    b
    unu aldım ben, hayatımda hiç bir elektronik alışverişimden bu kadar memnun kalmadım mükemmel bir bilgisayar. 

    alacak olanlar varsa bütçesi de buna yakınsa bu bilgisayarı hiç kaçırmasın.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 4148 Toplam Mesaj: 28