En Mantıklı Laptop ?
-
özelliklerini falan bi kenara bırak
önce soğutma konusunu en iyi hangi marka halletmiş ona bak
elimde asus'un 2 yıllık gayet güzel bir makinası var
ama soğutma konusunda fail olduğu için %50 verim bile alamıyorum
ilk aldığımda oyun oynarken fanın sesini bile duymazdım
şimdilerde video izlerken bile fan coşuyor :)
-
Daft bunu yazdı
özelliklerini falan bi kenara bırak
önce soğutma konusunu en iyi hangi marka halletmiş ona bak
elimde asus'un 2 yıllık gayet güzel bir makinası var
ama soğutma konusunda fail olduğu için %50 verim bile alamıyorum
ilk aldığımda oyun oynarken fanın sesini bile duymazdım
şimdilerde video izlerken bile fan coşuyor :)
Hocam ASUS'un bir sürü modeli var, hangisinden bahsettiğinizi söylerseniz daha yararlı olur kanımca. Ayrıca ilk zamanlarda sıkıntı yoktu ise bir temizlik ve termal macun yenilemesi istiyor olabilir.
Bende de 2 seneyi aşkın süredir kullandığım ASUS G serisi bir dizüstü oyun bilgisayarı var, soğutma konusunda sıkıntı yok [gerçi bunda da olursa artık pes :)] Fanlarının önünde toz tutucular koymuşlar, temizlemesi de kolaylaşmış. Almayı düşünenlerin bilgisine.
-
RaNGeR bunu yazdıDaft bunu yazdı
özelliklerini falan bi kenara bırak
önce soğutma konusunu en iyi hangi marka halletmiş ona bak
elimde asus'un 2 yıllık gayet güzel bir makinası var
ama soğutma konusunda fail olduğu için %50 verim bile alamıyorum
ilk aldığımda oyun oynarken fanın sesini bile duymazdım
şimdilerde video izlerken bile fan coşuyor :)
Hocam ASUS'un bir sürü modeli var, hangisinden bahsettiğinizi söylerseniz daha yararlı olur kanımca. Ayrıca ilk zamanlarda sıkıntı yoktu ise bir temizlik ve termal macun yenilemesi istiyor olabilir.
Bende de 2 seneyi aşkın süredir kullandığım ASUS G serisi bir dizüstü oyun bilgisayarı var, soğutma konusunda sıkıntı yok [gerçi bunda da olursa artık pes :)] Fanlarının önünde toz tutucular koymuşlar, temizlemesi de kolaylaşmış. Almayı düşünenlerin bilgisine.
adam benden pahalıya laptop aldı , ben daha yüksek fps alıyorum.
bazı markaların bazı kronik sorunlu cihazları var, dell malzeme kalitesi gibi casper aşırı ucuz oldugu için kolay bozulma gibi.
asus G serisine bakmıycan , lux degil f/p da sınıfta kalmayacak model arıyoruz.
4 ay araştırdım lenovo aldım iyiki almışım. en iyi fiyata en iyi donanım ve stabilite.
+ olarak laptop u sogutucusuz kullanan gitsin masa üstü alsın. çakacaksın 100 tl ye bi zalman sogutucu arkana yaslanacaksın.
ben yatakta oyun oynuyorum masa üstünden daha rahat yayıla yayıla sogutucu olmasa araya birşeyler girer fanlar hava alamazdı
alta ızgaralı birşey gerek.
gamer mause olarakta a4tech bloody v7
-
asus k55vm
kronik ısınma sorunu var sanırım bu laptoplarda
fan temizleme ve termal macun yenileme işlemini yaptığım halde durum böyle
hatta konum da vardı
yalama yapmış vida yüzünden bakır boruyu kaldırıp macun süremiyordum
belki de onu ganırttırırken içindeki havayı ziqerttik, bilemiyorum
çevremde laptoptan anlayan sağlam bi firma olsa baktıracam da
herkes şerefsiz olmuş
-
PanxeR bunu yazdı
adam benden pahalıya laptop aldı , ben daha yüksek fps alıyorum.
bazı markaların bazı kronik sorunlu cihazları var, dell malzeme kalitesi gibi casper aşırı ucuz oldugu için kolay bozulma gibi.
asus G serisine bakmıycan , lux degil f/p da sınıfta kalmayacak model arıyoruz.
4 ay araştırdım lenovo aldım iyiki almışım. en iyi fiyata en iyi donanım ve stabilite.
+ olarak laptop u sogutucusuz kullanan gitsin masa üstü alsın. çakacaksın 100 tl ye bi zalman sogutucu arkana yaslanacaksın.
ben yatakta oyun oynuyorum masa üstünden daha rahat yayıla yayıla sogutucu olmasa araya birşeyler girer fanlar hava alamazdı
alta ızgaralı birşey gerek.
gamer mause olarakta a4tech bloody v7
Hocam benim önceki bilgisayarlarım da hep ASUS idi. Mesela daha önce kullandığım bilgisayarlardan biri ASUS N53SV, halen canavar gibi çalışıyor. Üzerinde GT 540M var ve aldığım zamanda çoğu bilgisayarın kasarak açtığı oyunları çatır çatır oynattı. Harici soğutucuyu boşver, daha o bilgisayarın fan sesini duymuş değilim. Bazen eğilip dinliyordum bu fan hakikaten çalışıyor mu diye :) Hala da çalışıyor, kullanıyoruz.
ASUS'un N serisinin hepsine bakmadım ama N serilerinin kaliteli olduğunu biliyorum. Öyle harici soğutuculara bile ihtiyacı olmuyor, yani ben o bilgisayarı kullanırken daha soğutucuya ihtiyacı olanı görmedim.
edit:
Daft bunu yazdıasus k55vm
kronik ısınma sorunu var sanırım bu laptoplarda
fan temizleme ve termal macun yenileme işlemini yaptığım halde durum böyle
hatta konum da vardı
yalama yapmış vida yüzünden bakır boruyu kaldırıp macun süremiyordum
belki de onu ganırttırırken içindeki havayı ziqerttik, bilemiyorum
çevremde laptoptan anlayan sağlam bi firma olsa baktıracam da
herkes şerefsiz olmuş
K serilerinde benzer bir sorun duymuştum, haklı olabilirsiniz. ASUS'un ucuz versiyonlarında bazı sorunların olması yeni bir şey değil.
Hocam ASUS'un kendi teknik servisi varken yazık etmeyin alete. ASUS'un teknik servisi iyidir, yabana atmayın.
RaNGeR tarafından 26/Oca/15 19:36 tarihinde düzenlenmiştir -
Tahribat sans eseri bu Victor markasının satıcısı ile görüstüm , adam her türlü teknik desteği , garantiyi , herseyini güven veriyor ve yalaka sallamasyoncu ürünü satmak için yalayıp yutan bir tip değil. adam ben satsamda aynı parayı alıyorum satmasamda ben sadece sen arkadasımsın diye sana icimden gecenleri söylüyorum dedi. Birkaç makinaya baktım , tipi , performansı hosuma gitti.
Ürünün kullanıcıları ile görüstüm ;1- Adamın biri yukarda ki yorumda da bahsettim 6 saat aralıksız oynadım lan klavyede 1 tane mi sıcaklık hissetmezsin abi bu bilgisayarda hissetmiyorum dedi.
2-Diğeri çin filandır diye endise duydum ama aldım ve aldıgıma 1 gram pisman degilim her türlü tasarım ve programlama isini yapıyorum dedi.
3-Digeri ise Servis konusunda öve öve bitiremedi.(3 kullanıcının fikirlerini söylüyorum ve 3 üde birbirinden ayrı kisiler)
Ben hayatımda hep ; alienware , msi istedim :) ama simdi asus ve lenovoyu cok övdüler.
VİCTOR LAPTOP ÜRÜNLERİ ; http://www.n11.com/bilgisayar-elektronik/dizustu-bilgisayar?m=Victor
Az çok anlayanlar bana pm ile ya da burdan bilgi versin bende meraklandım valla :)aklımda ki tek bilgisayar MSİ idi. Simdi kararsız kaldım MSİ kullanan ya da bilen yokmu ? :)
