En Sağlıklı Su Markası ?
-
Bir suyun sağlığını yada kaliyesini belirleyen nedir ?
Googlede araştırdım. Bir sitede tartıştıklarını gördüm daha doğrusu ard arda herkes erikli su deyip durmuş. Yada başka markalar savunulmuş tadıydı rengiydi saçma sapan muhabbetler...
Bir diğer mevzu ozonlu su kullanılmalı demiş öbürü hayır o zararlı deyip durmuş.
Markette 0.5 lt su 25. 30. 50. kr seçeneklerle satılıyor.
Bu işin mantığı nedir ?
-
cam şişe su, tek geçerim, çok pahalı ama.
plastik olayının içine giren her şey saati dolmadan tepkimeye giriyor su ve tüm ürünler dahil, git metrodan al çünkü markette satılmaz bazen carrefour'da oluyor ben 2 yerdende alıyorum 750 ml 'lik şişeler Reina, Sırma bir kaç marka daha 2 - 3 - 4 tl arası değişiyor.
Git al iç böyle içerken boğazından geçişini bile hissettmiyorsun, kaymak gibi.
Metroda ayrıca bir şey gördüm, 19 lt cam şişe boş, bunu şu tip kullanabilirler, 19 lt sucudan alıp su gelir gelmez ona boşaltıp saklayabilir bunun pek yararı olmaz ama yinede plastikte tüketmenden iyi olur. -
çeşme suyu
-
En sağlıklıyı bilmiyorum da bence en lezzetlisi nestle pure life
-
bizim köyün çeşmesi
-
1-618-GR hocam anlattıkların sadece senin hissetiklerin. Daha bilimsel şeyler gerekli. Kaymak gibinin bilimsel açıklaması nedir (: Su dediğin şeyin tadı olmaz olmamalı (: Fatih Altaylının bir yazısını okumuştum konferansa katılmış bir Daktır elinden plastik su şişesini hop almış Bu şöyle zararlı böyle zararlı demiş. Altaylıda köşesine taşımıştı bunu. Aslında doktorlarda %100 emin değiller olamazlarda zaten belki plastikle tepkimeye giren su kanser yapan genin çalışmasını engelliyordur yada engellemiordur kesin ispatlayamadılar ki bunu.
Tabi bilimsel olarak şu şu değerler önemlidir denmesi için açıldı bu konu.
Ki cam suda her yerde her zaman bulmak sorun oluyor.
-
tabi ki eskişehir kalabak suyu içen bir daha içiyor 1 bardak için gün boyu 7/24 gün boyu sussuz gezin dolaşın eğlenin !é!!
-
Özkaynak, sonrasında Erikli, daha sonrasında Durusu, En son Aroma.
diğerleriyle elimi bile yıkamak istemem. -
dünyanin bazi bölgelerinde su kitliği çikmiş bizimkiler çeşme suyunu beğenmiyo post kasmak içinmi açiyonuz böyle konulari :D
-
Diğer şehirlerde olmaz ama Kalabak suyu. Eskişehir'e yolun düşerse git iç. Yaşadığın şehirden kalabak suyu almaya Eskişehir'e geri geleceksin... O derece
Saygılar
-
en sağlıklısı,belli zamanlarda bir suyun markasını değiştirmek.En sağlıklı su böyle içilir çünkü :)
