En Sevdiğiniz Murid
-
kendimi seviyom amk,
çok mu bencil oldu? :)
-
cok sevecen bi insanım :)
rene, ajan111, foxxy, amele_2, sandman, fireX, nurky, ruhastasiTBT, exca, ontedi, qaMbLer(kambo:) ve aklıma gelmeyten bilumum müridlerimiz :)
aklıma geldikce guncellerim :P
-
ben ayriyetten andy i gfb_soldieri irf i grey-cells i seviorm ( ark olarak xP )
sıra geldi foxxly e :D olm manyakmısın kız deil lan o :D gay :|
-
Tariqatın tüm kızlarını seviyorum :D
-
bnm sevdiklerim linkte
-
sevmediğim hiç kimse yok, kapil le teee 2 sene önce tribalwars.net te aynı klandaydık:D kapil'i pek sevirem o yüzden.
-
underzero, amele_2, skyvalet başta olmak üzere seviyeli tartışabilen tüm muridleri sevgiyle kucakliyorum burdan:)
-
ben piskolojik delim rene ye hastayım daha ne olsun 2 senem beraber geçti ne akıllı olduğunu bilirim:):):):)
-
underzero
-
Hepbirinizi seviyorum :D şaka lan sevgilim var benim :D
Toplam Hit: 10750 Toplam Mesaj: 97
