En Son Hangi Filmi İzledin??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------
    çılgın dershane kampta :|
    -----------------------------

    Amerikan pastası benzetmesi :s  değmez bile bilet parasına yazık(:

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Kabadayıı


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Im Legend.DVD'si 2 haftadır elimde olmasına rağmen izlemedim, apokaliptik konusu ilgimi çektiği için sinemada gideyim dedim ama pek memnun kalmadım.Efektler üst düzeydeydi onun dışında filmin ana konusu virüs hakkında doğru dürüst bilgi verilmemiş.Virüslülerin karakter modellemeleri vasat.Aksiyon ve dram eşit doğrultuda gitmiyor.Dram çok üste çekilmiş.Filmden çok fazla kırpılmış hatta fragmanında olupta kesilen yerler bile var film dızlak kalmış.Sonuda kısa ve düşük performansta tutulmuştu.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    Bi sınıfta arkada$larla bir Protestoyla birde reflex le olma üzre qutsal damacanaya gittik en son :F

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------
    çılgın dershane kampta :|
    -----------------------------
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    kaderin sinemasız şehirlere attığı adama gittim;P

    film muhteşemdi.. baş rolde by_gizemli oynuyordu.. her zamanki gibi rolün hakkını vermiş:P

    yaşasın korsan yaşasın internet yaşasın yaşasın by_gizemli=)

    kahrolsun sinemalı şehirlerin kıymetini bilmeyenler:P

    ehueue yaşasın, kahrolsun deyince aklıma bir şiir geldi..

     

    denizi hiç böyle görmemiştim..
    pardon,
    baktığım gözlerin mi...?
    ..gülme,
    boğulmayacağım,
    dalgalarında yüzebilirim..
    bu ekmek kavgasında durduk bir de sevdalandık...
    tabi ki pişman değilim,
    olamam..
    sevgi bir eylemse,
    ben eyleme geçtim...
    elimde pankartım,
    sana yürüyorum...

     

    devamını aşk bölümüne ekleyeyim. okumanızı tavsiye ederim..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    I am legend 'i izledim tavsiye ederim süper ben çok beğendim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Okuldayken abartıyoruz olayı, haftada 3-4 filme gittiğim oluyor ama Ankaradayken haftada 1 bazen 2 haftada 1 e düşüyor işlerden dolayı en son salı günü I Am Legend-Ben efsaneyimi izledim...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Amerikan Gangster.Hollywood un en sevdigim 3-5 filminden birisi oldu diyebilirim.Hunter,Any Given Sunday,Heat,Unforgiven vs.Bu tip cult aksiyonlarda Al Pacino yu arardim,ama Denzel Washington yeni bi Morgan Freeman olmus diyebilirim.Russel Crowe Ve Denzel Washington la polis mafya catismasina Redley Scoot kalitesiyle  bir bakis.Macera sevenlere oneririm.5+1 HD plasma da aynen lazerli sinema daymis gibi boylede deneyin.

     

    http://www.americangangster.net/


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Babam ve Oğlum :/

Toplam Hit: 6961 Toplam Mesaj: 49