

En Son Hangi Filmi İzledin??
-
kaçak i m legenda girdik arkadaslarla .güzel film kaçak girmenin gerginlğiyle ikiye katlanıyo heyecan:D
-
o kdar uzun zaman oldukı sınema'ya gıtmeyelı hangı fılme gıttıgımı bıle unuttum:S
-
TEXAS KATLİAMI bayağı eski bi film ama ben daha yeni izledim tek kelimeyle muhteşemm
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Babam ve Oğlum :/
-----------------------------
Nan swool kaç sene önce gitdin o filme :Dbn en son maskeli beşler kıbrısa gitdim geçen hafta hiç ii yapmamışlar.
-
Funky_Punky bunu yazdı:
-----------------------------Maskeli Beşler
Yarısında çıktım.
-----------------------------hehe zaten yarısından sora başlıodu komedi :D
gerçi benim de pek hoşuma gitmedi, tek koptuğum sahne;
-sende de var?
-4 kız
-Allah bağışlasın :D
burda koptum :D:D
ben de en son masekli beşler kıbrısı izledim sinemada, ondan önce de hitmani izlemiştim geçenlerde..
-
DioNYsoS bunu yazdı:
-----------------------------
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Babam ve Oğlum :/
-----------------------------
Nan swool kaç sene önce gitdin o filme :Dbn en son maskeli beşler kıbrısa gitdim geçen hafta hiç ii yapmamışlar.
-----------------------------2 sene önce 14 şubatta gitmiştim. o'da mecburiyetten. Tarihi yazdım, gitme mecburiyetimi anlamışsındır :/
-
Voditel dlja Veri
ayrıca "film dvd,vcd veya divx olarak bilgisayarda izlenir."
-
vall bugn ulak'a gittmde...tam olarkda izleyemdm kızla gittiğim için:D:D [ama gusel filme benziodu]
-
elizabete gittim
pek güzel deildi
-
sinemaya gitmeyeli 6 7 yıl olcak :D tv leri haftada bir izliyorum..gazete ise haftada 2 3 defa okurum :D pc ise :D hafta içi 7 saat hafta sonu 17 saat anladınız yani :D