En Ucuz Uluslar Arası Kargo
-
Tüm dünyada devlet kargoları anlaşmalıdır. Ben buradan Almanya'ya kargo yollarsam sadece Ptt ücret alır ve Alman postasına teslim eder. Alman postası ise ücretsiz olarak alıcıya teslim eder. Almanya'dan yollanan bir kargo içinde tam tersi geçerli.
-
Piratebay bunu yazdıDesquneR bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
bende şeyi merak ediyorum ta çinden 3 dolara saat felan alıyorum yada başka şeyler kargo bedava o nasıl oluyo ?
kargo 3 hafta sonra geliyo orası ayrıo 3 doların içinde kargo parası da var hocamaslında,kargo bedava olayı biraz aldatmaca.Çoğu zaten china post ile anlaşmalı olduğu için ve satıcıların çoğu toptan satıştan parayı vurduğu için kargo parası pek sıkıntı olmuyor.
anladım galiba hocam
saatler çokta dandik değil boyasının felan kalktığını görmedim daha hep ben kırdığım için yenisi almak zorunda kaldım :D
gerçi çin orası ne kadar maliyet olcak ki :D
Chinapostta bizim pttimiz gibi birşey :) maliyet çok düşüktür. Çok ucuz işçide çalıştırıyorlar malesef :( günlüğü 1 dolara çalışan insanlar varmış.
-
PTT ile çalışacaz anlaşılan
-
ptt ile salzburga 6 kilo falan göndermek istedik 90 lira diyorlar. burda yazilan ptt fiyatlari baya düsükmüs sehire göre mi fark ediyor.
-
aga tnt ekspres te ucuz hemde hediye felan veriyorlar ara bi sor ister
-
purplebazaar777 bunu yazdıPiratebay bunu yazdıDesquneR bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
bende şeyi merak ediyorum ta çinden 3 dolara saat felan alıyorum yada başka şeyler kargo bedava o nasıl oluyo ?
kargo 3 hafta sonra geliyo orası ayrıo 3 doların içinde kargo parası da var hocamaslında,kargo bedava olayı biraz aldatmaca.Çoğu zaten china post ile anlaşmalı olduğu için ve satıcıların çoğu toptan satıştan parayı vurduğu için kargo parası pek sıkıntı olmuyor.
anladım galiba hocam
saatler çokta dandik değil boyasının felan kalktığını görmedim daha hep ben kırdığım için yenisi almak zorunda kaldım :D
gerçi çin orası ne kadar maliyet olcak ki :D
Chinapostta bizim pttimiz gibi birşey :) maliyet çok düşüktür. Çok ucuz işçide çalıştırıyorlar malesef :( günlüğü 1 dolara çalışan insanlar varmış.
bende tam bunu merak ediyordum. 2-3 dolara saatler var aliexpresste
şimdi birini sipariş etsem mi acaba derken yazıyı gördüm.
kargo 1 ayda geliyormuş ben ölürüm o kadar beklesem.
hadi bekledim güvenilirmi.
kargo ücretsizde gümrük için vergi falan birşey ödeniyormu bilgisi olan.
yutdışından birşey almadım bir deneyim diyorum. konusuda değilde neyse
-
futurist bunu yazdıpurplebazaar777 bunu yazdıPiratebay bunu yazdıDesquneR bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
bende şeyi merak ediyorum ta çinden 3 dolara saat felan alıyorum yada başka şeyler kargo bedava o nasıl oluyo ?
kargo 3 hafta sonra geliyo orası ayrıo 3 doların içinde kargo parası da var hocamaslında,kargo bedava olayı biraz aldatmaca.Çoğu zaten china post ile anlaşmalı olduğu için ve satıcıların çoğu toptan satıştan parayı vurduğu için kargo parası pek sıkıntı olmuyor.
anladım galiba hocam
saatler çokta dandik değil boyasının felan kalktığını görmedim daha hep ben kırdığım için yenisi almak zorunda kaldım :D
gerçi çin orası ne kadar maliyet olcak ki :D
Chinapostta bizim pttimiz gibi birşey :) maliyet çok düşüktür. Çok ucuz işçide çalıştırıyorlar malesef :( günlüğü 1 dolara çalışan insanlar varmış.
bende tam bunu merak ediyordum. 2-3 dolara saatler var aliexpresste
şimdi birini sipariş etsem mi acaba derken yazıyı gördüm.
kargo 1 ayda geliyormuş ben ölürüm o kadar beklesem.
hadi bekledim güvenilirmi.
kargo ücretsizde gümrük için vergi falan birşey ödeniyormu bilgisi olan.
yutdışından birşey almadım bir deneyim diyorum. konusuda değilde neyse
Hocam Aliexpress duydum ama hiç alışveriş yapmadım, 2,3 dolarlık saatin adresine gelir merak etme, gümrük ve vergi falan hiç birşey ödemiyorsun.
Yalnız Türkiye yasak getirimicen ürünler var Örnek, ceptelefonu, parfüm, makyaj malzemeleri gibi, vitaminler ülkemize getiremezsin yasaklı ürünlerdir.Bu yasaklı ürünleri araştarabilirsin internette bulabilirsin. umarım yardımcı olmuşumdur.
