En Ucuz Uluslar Arası Kargo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Tüm dünyada devlet kargoları anlaşmalıdır. Ben buradan Almanya'ya kargo yollarsam sadece Ptt ücret alır ve Alman postasına teslim eder. Alman postası ise ücretsiz olarak alıcıya teslim eder. Almanya'dan yollanan bir kargo içinde tam tersi geçerli. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    purplebazaar777
    purplebazaar777's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2014
    Erkek
    Piratebay bunu yazdı
    DesquneR bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    bende şeyi merak ediyorum ta çinden 3 dolara saat felan alıyorum yada başka şeyler kargo bedava o nasıl oluyo ?

    kargo 3 hafta sonra geliyo orası ayrı

    o 3 doların içinde kargo parası da var hocamaslında,kargo bedava olayı biraz aldatmaca.Çoğu zaten china post ile anlaşmalı olduğu için ve satıcıların çoğu toptan satıştan parayı vurduğu için kargo parası pek sıkıntı olmuyor.

    anladım galiba hocam

    saatler çokta dandik değil boyasının felan kalktığını görmedim daha hep ben kırdığım için yenisi almak zorunda kaldım :D

    gerçi çin orası ne kadar maliyet olcak ki :D

     

    Chinapostta bizim pttimiz gibi birşey :) maliyet çok düşüktür. Çok ucuz işçide çalıştırıyorlar malesef :( günlüğü 1 dolara çalışan insanlar varmış.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    PTT ile çalışacaz anlaşılan 


    yan cizdim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paduwan
    paduwan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    ptt ile salzburga 6 kilo falan göndermek istedik 90 lira diyorlar. burda yazilan ptt fiyatlari baya düsükmüs sehire göre mi fark ediyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo

    aga tnt ekspres te ucuz hemde hediye felan veriyorlar ara bi sor ister

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    purplebazaar777 bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı
    DesquneR bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    bende şeyi merak ediyorum ta çinden 3 dolara saat felan alıyorum yada başka şeyler kargo bedava o nasıl oluyo ?

    kargo 3 hafta sonra geliyo orası ayrı

    o 3 doların içinde kargo parası da var hocamaslında,kargo bedava olayı biraz aldatmaca.Çoğu zaten china post ile anlaşmalı olduğu için ve satıcıların çoğu toptan satıştan parayı vurduğu için kargo parası pek sıkıntı olmuyor.

    anladım galiba hocam

    saatler çokta dandik değil boyasının felan kalktığını görmedim daha hep ben kırdığım için yenisi almak zorunda kaldım :D

    gerçi çin orası ne kadar maliyet olcak ki :D

     

    Chinapostta bizim pttimiz gibi birşey :) maliyet çok düşüktür. Çok ucuz işçide çalıştırıyorlar malesef :( günlüğü 1 dolara çalışan insanlar varmış.

     

    bende tam bunu merak ediyordum. 2-3 dolara saatler var aliexpresste

    şimdi birini sipariş etsem mi acaba derken yazıyı gördüm.

     kargo 1 ayda geliyormuş ben ölürüm o kadar beklesem.

    hadi bekledim güvenilirmi.

    kargo ücretsizde gümrük için vergi falan birşey ödeniyormu bilgisi olan.

    yutdışından birşey almadım bir deneyim diyorum. konusuda değilde neyse


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    purplebazaar777
    purplebazaar777's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2014
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    purplebazaar777 bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı
    DesquneR bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    bende şeyi merak ediyorum ta çinden 3 dolara saat felan alıyorum yada başka şeyler kargo bedava o nasıl oluyo ?

    kargo 3 hafta sonra geliyo orası ayrı

    o 3 doların içinde kargo parası da var hocamaslında,kargo bedava olayı biraz aldatmaca.Çoğu zaten china post ile anlaşmalı olduğu için ve satıcıların çoğu toptan satıştan parayı vurduğu için kargo parası pek sıkıntı olmuyor.

    anladım galiba hocam

    saatler çokta dandik değil boyasının felan kalktığını görmedim daha hep ben kırdığım için yenisi almak zorunda kaldım :D

    gerçi çin orası ne kadar maliyet olcak ki :D

     

    Chinapostta bizim pttimiz gibi birşey :) maliyet çok düşüktür. Çok ucuz işçide çalıştırıyorlar malesef :( günlüğü 1 dolara çalışan insanlar varmış.

     

    bende tam bunu merak ediyordum. 2-3 dolara saatler var aliexpresste

    şimdi birini sipariş etsem mi acaba derken yazıyı gördüm.

     kargo 1 ayda geliyormuş ben ölürüm o kadar beklesem.

    hadi bekledim güvenilirmi.

    kargo ücretsizde gümrük için vergi falan birşey ödeniyormu bilgisi olan.

    yutdışından birşey almadım bir deneyim diyorum. konusuda değilde neyse

     

    Hocam Aliexpress duydum ama hiç alışveriş yapmadım, 2,3 dolarlık saatin adresine gelir merak etme, gümrük ve vergi falan hiç birşey ödemiyorsun.

     

    Yalnız Türkiye yasak getirimicen ürünler var Örnek, ceptelefonu, parfüm, makyaj malzemeleri gibi, vitaminler ülkemize getiremezsin yasaklı ürünlerdir.Bu yasaklı ürünleri araştarabilirsin internette bulabilirsin. umarım yardımcı olmuşumdur.

     

Toplam Hit: 1628 Toplam Mesaj: 18