En Uygun İnternet ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Merhabalar, firma gözetmeksizin 12 yada 24 ay taahhütlü 16 - 24 - 32 mbit hızlarında internet arıyorum. xdsl kullanımını bıraktım. Fiyatı ucuz, sürpriz faturalarla karşılaşmayacağım internet arıyorum


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://www.turk.net/

    turknet ile telefonla yaptığım görüşmede gayet memnun oldum ve biraderin hattını turknete geçirdim.

    hem fiyatları çok uygun. hemde sana özel müşteri hizmetlerinin özel numarası işlerini hallediyorsun.

    150 liraya kadar cayma bedelini karşılıyorlar.

    tek imza ile kolay geçiş imkanı sağlıyorlar.  hiç uğraştırmıyorlar. ve sürpriz fatura derdin yok. istersen sabit hat görüşme kampanyalarıda bir ilgi çekici. ara bir görüş derim oldukça nezih bir kadın seni karşılıyor.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    http://www.turk.net/

    turknet ile telefonla yaptığım görüşmede gayet memnun oldum ve biraderin hattını turknete geçirdim.

    hem fiyatları çok uygun. hemde sana özel müşteri hizmetlerinin özel numarası işlerini hallediyorsun.

    150 liraya kadar cayma bedelini karşılıyorlar.

    tek imza ile kolay geçiş imkanı sağlıyorlar.  hiç uğraştırmıyorlar. ve sürpriz fatura derdin yok. istersen sabit hat görüşme kampanyalarıda bir ilgi çekici. ara bir görüş derim oldukça nezih bir kadın seni karşılıyor.

    bu turknet zamaninda kayinpedere telefondan alicengiz yapark evet dedirtmisler ve hic kullanmadiklari  bir hizmet icinde 4 aylik fatura cikarip odetmislerdi. dikkatli olmanda fayda var


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Yarın telekoma uğrayacağım vegapc hocam yardımcı olacak sağolsun, ayrıca xdsl hizmeti veren kurumlardan hizmet almayı düşünüyorum. fiyatlar daha makul oluyor


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Önümüzdeki ay taahhüt bitiyor. Geçen aradılar, fiyat araştırması yapmadım daha, sonra arayın dedim savdım.

    Gerçi Telekom altyapısı olduktan sonra hangi firmayı seçersen seç farketmez. Fiber, Uydunet yoksa gerisi teferruat...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Önümüzdeki ay taahhüt bitiyor. Geçen aradılar, fiyat araştırması yapmadım daha, sonra arayın dedim savdım.

    Gerçi Telekom altyapısı olduktan sonra hangi firmayı seçersen seç farketmez. Fiber, Uydunet yoksa gerisi teferruat...

    Uydunet altyapı farklı hocam yalnız.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Önümüzdeki ay taahhüt bitiyor. Geçen aradılar, fiyat araştırması yapmadım daha, sonra arayın dedim savdım.

    Gerçi Telekom altyapısı olduktan sonra hangi firmayı seçersen seç farketmez. Fiber, Uydunet yoksa gerisi teferruat...

    Uydunet altyapı farklı hocam yalnız.

    Binada uydunet'e ait birşey yok, şimdi başvursam süreç nasıl olur hocam, gelir kurup giderler mi ? çanak'la mı veriyorlar yoksa dsl üzerinden mi


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Binada ve sokakta altyapı olması lazım. İsmindeki Uydu kelimesi kandırmasın bildiğin bakır kablodan veriyorlar intretneti. Turksat'ın yan kuruluşu oradan geliyor Uydu lafı. Çanak vs yok yani.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Fiyatları güzelmiş ama altyapı yok, tek kişi için döşeyeceklerini de hiç sanmam :) alternatifleri aramaya devam


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Önümüzdeki ay taahhüt bitiyor. Geçen aradılar, fiyat araştırması yapmadım daha, sonra arayın dedim savdım.

    Gerçi Telekom altyapısı olduktan sonra hangi firmayı seçersen seç farketmez. Fiber, Uydunet yoksa gerisi teferruat...

    Uydunet altyapı farklı hocam yalnız.

    Yok, ikamet ettiğimiz yerde Telekom'dan başka altyapı yok da ondan öyle dedim. Mahkum/Gardiyan :)


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
Toplam Hit: 3555 Toplam Mesaj: 26
internet ucuz