folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Enflasyon Gerçekten Düşük..



Enflasyon Gerçekten Düşük..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hadi ya

    kişi başı düşen milli geliri hesapladıkları gibi enflasyonu hesaplarlarsa tabi düşer :)

    hedef sayı şu diyorlar topla çıkar böl o sayıya ulaş


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    hadi ya

    kişi başı düşen milli geliri hesapladıkları gibi enflasyonu hesaplarlarsa tabi düşer :)

    hedef sayı şu diyorlar topla çıkar böl o sayıya ulaş

    -----------------------------

    daha kolayi var, ustelik hesaba kitaba uygundur kimsenin itiraz etmeyecegi bir sekli;

    kis ayinda enflasyon hesapliyorsan; fiyat farkini baz alacagin urunler : mayo, gunes kremi, sezlong gibi yaz urunleri

    yaz ayinda enflasyon hesaplaniyorsa; fiyat farkini baz alacagin urunler : soba borusu, bot, odun, kömür vs.

    sonuc;

    enflasyon dustu.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    hadi ya

    kişi başı düşen milli geliri hesapladıkları gibi enflasyonu hesaplarlarsa tabi düşer :)

    hedef sayı şu diyorlar topla çıkar böl o sayıya ulaş

    -----------------------------

    daha kolayi var, ustelik hesaba kitaba uygundur kimsenin itiraz etmeyecegi bir sekli;

    kis ayinda enflasyon hesapliyorsan; fiyat farkini baz alacagin urunler : mayo, gunes kremi, sezlong gibi yaz urunleri

    yaz ayinda enflasyon hesaplaniyorsa; fiyat farkini baz alacagin urunler : soba borusu, bot, odun, kömür vs.

    sonuc;

    enflasyon dustu.


    -----------------------------
     enflasyon düşmesi başarımıdır değilmidir?  ekonomistlere bunu sorarsanız lojistik bir anlamda ifadesi olabilir. yıllık olarak % 5 en düşük olması kabul edilebilir tarzdadır.  enflasyon düşmesi başarı kriteri olarak tek başına algılanmamalıdır. birde deflasyon denen olay var. deflasyon enflasyondan da tehlikelidir.  çünkü batış demektir.

       dikkat ederseniz sürekli piyasaya para pompalanmaya çalışılıyor. neden? piyasada para kalmadıki .  para finans sektörlerinde hızla toplanıyor hızla karşılıklı olarak dağıtılıyor.  paranın büyük bir kısmıda devlette . zira vergiler uçurum boyutunda. kazancımızın nerdeyse yarıdan fazlası % 55 gibi bir kısmı şirket olmayanlar için yük. bilimum veriglierden elde edilen gelir bütçemizin nerdeyse % 90 oluştururken vergide geri adım atılmıyor. izmit depreminden dolayı çıkan bütçe açığına getirilen ötv denen vergi halen alınmaktadır. sene 1999 -2011  o zamandan bu zamana bir doğal afetimiz ciddi manada oluşmadı. devlet topladığı büyük paraları bankalara ucuz bir şekilde verip hatta sübvanse edip vatandaşa kullandırın diyor. bizde alışkınız ya yüksek faizlere tefecilere v.s..  hemen saldırdık millet olarak araba ev derken cebimizde bir şey kalmadı.

      Hükümetin acilen gelir vergisini yeniden düzenlemeli , ötv kalkmalı , akaryakıt vergilerini ( %66) düşürmelidir .bu şekilde gidersek zengin bir devlet gariban bir toplum olarak devam etmek zorunda kalacağız.

      şimdi 10 tl verilmeyen bir vergi düşünün. devlet affetti ve almadı 10 tl yi.   gittiniz bununla cafeye oturdunuz kahve ,nargile içtiniz.  1- cafeci kazandı 2- kiracısı kazandı 3-elektirk üreten firma ve belediye kazandı 4- çay üreticisi ve o silsile kazandı 5- tütün üreten ve toptancısı perakendecisi kazandı daha bir sürü sayabiliriz ve kazanan da başka yerlere harcadı derken bir devirdaim oluştu .

        verilmeyen her vergi piyasayı her birim olumlu katkısı olacaktır.


    Temel adalettir .
Toplam Hit: 1951 Toplam Mesaj: 14