Enpara %50 İndirim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Bana da geldi, en kötü ihtimalle gift kart alırım arkadaşın dediği gibi :) 


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    girip bakayım dedim geçerliymiş benim hesap için.

    iyi oldu aliexpress'den ufak bi iki bişey almayı düşünüyordum kesinleşti almam :F

    link ateşlesene biz de bakalım bişeyler :)

    e-sigara için tel, ağızlık filan abi sana gelmez :F

    gerçi bide kulaklık olarak

    https://tr.aliexpress.com/item/Original-Rock-Zircon-Stereo-Earphone-3-5mm-In-Ear-Earphone-Nano-Zircon-Earphone-Wire-control-With/32774506316.html

    düşünüyorum ama bilemedim.

    gzel mi kulaklık? tüm kulakiçiler benim kulaktan düşüyor bu nasıl olur? koşu yaparken falan düşer mi?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    https://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Piston-Basic-3-5mm-Wire-Control-Earphone-1-25m-with-Mic-For-smartphone/2178148_32669332520.html?spm=2114.12010612.0.0.oNQa71

     

    piston 3ler bu fiyatlara nasıl düşmüş ya? 20-30 dolar değil miydi bunlar? bir de plastik kutuda geliyordu kartona dönmüşler galiba. kafam karıştı bilen biri yardımcı olabilir mi? youtubeda hybrid ile piston 3 karşılaştırmaları izliyorum piston daha iyi diyorlar. e fiyatlar? hybrid 18 dolar piston 7 dolar.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Şu Katar da ki karışıklık, enparanın hata vermesi sorunları falan geçti mi ? 

    Bir miktar para vardı vadeli hesapta, insanlar şikayetçi olmaya başlayınca hiç başım ağrımasın diye farklı bankaya yolladım ama enparaya da iyi alışmıştım, faiz oranları da iyiydi, sürekli de kullanırdım.

    Var mı bilgisi olan, tekrar güvenebilir miyiz ? 

    Kampanya da on numara olmuş, keşke 100 değil de 200-300 yapsalardı da işe yarar birşey de kullanabilseydik. 

Toplam Hit: 4817 Toplam Mesaj: 25
enpara bizim suçumuz ne