Epiküros,David Hume,Papaz Lactantius,Orgias(!)
-
okulda felsefe hocası bunları anlatıyordu.. yine bir gün anlatırken öyle bi sinir oldum ki bu heriflere.. dedim anlatmayın bu dinsiz şerefsiz herifleri.. bizim hoca da bunları öğrene öğrene kafayı sıyırmış.. baktım bu da aynı şeyi diyor.. dedim bundan sonra sittin sene senin dersine gelmiom böyle mal mal şeyler anlatacaksan... adamlar inadına mı koyuyolar böyle dersleri ??? gençlerin beynini yıkamak istiyorlar... yunan değillermi aq hepsi aynı :@
-
bunların okullarda anlatılması çok dogru ama sana bu düşünceleri aşılamaya çalışıyorsa işler degişir...
-
düşün düşün boktur işin ! sanane lan epiküros Allah ın işinden sanane.
yan sınıfta çocuk felsefe hocasına "yaratmak Allah a mahsus" deyince hoca sınıftan atmıştı
-
Fistandantilus bunu yazdı:
-----------------------------
doğru veya yanlış yok. iki farklı doğrunun çatışması var sadece. aynı şekilde kötülük-iyilik yok. iki farklı iyilik'in çatışması var sadece. kimine müthiş iyilik olan bir şey birine kötülük olabiliyor..
-----------------------------doğru ve yanlış görecelidir... biraz düşündüğümüzde hayal gücümüzüde işin işine kattığımızda iyilik ve kötülüğün yerdeğiştirdiği bir dünyada olabilirdi aslında... doğruları doğru yapan yanlışları yanlış yapan arkasında bunu onaylayan kişilerin çokluğudur,böyle şekillenmiştir zamanla
