

Erdoğan Pul Bastırırsa ! ! !
-
başka lafa gerek varmı halk kararı vermiş:D
-
under_king bunu yazdı:
-----------------------------Bu Bush'un fıkrası değilmiydi :|
-----------------------------2'sinin arasında fazLa bi fark yok zaten..
-
:D tmm la düzelttik :D
-
Zuper :D
-
la bu yeterince provake değil,daha provake edici şeyler aç o nikin altındakinin hakkını ver lan :|
-
bu hikayeye biraz görsellik lazım :D

-
D:D: bush verisyonunu erdoğana taklitleştirmişler .a.q :D
bide yaverin g.tü ymz öle demeye :D:D:D
-
Nerlerdeydin sen özlettin walla..:D
bu arada headbanger aga yakıştıramadım sana böyle bi kazmalığı..? =) ( düzeltmişsin ama neyse ) -
kantar31 bunu yazdı:
-----------------------------la bu yeterince provake değil,daha provake edici şeyler aç o nikin altındakinin hakkını ver lan :|
-----------------------------Bencede Treasure'de bir düşüş var eskiden daha iyiydi. Siyaset bozdu bu fasülyeyi :|
-
uahahhahaa kaan öldürdün beni :D uahhaa