

Erdoğan Pul Bastırırsa ! ! !
-
verildi daha evvel
-
hacı hoşgeldin.
-
zuhaha harika :D
-
muhahah :D alkı$$$$
-
asödjlaskşldjaskldjask :D
-
ahaha:D
Süper.. -
:D:D:D çok iidi emeğine sağlık... :D
-
güzelmiş ;) sağolasın.. fasulyeler diyarı efendisi
-
Treasure bunu yazdı:
-----------------------------% 47 ile Yönetimi ele geçiren erdoğan, buyurmuş:
-Üzerinde resmim olan pul bastırdım, bundan böyle hükümetimin bütün mektuplarında bu pullar kullanılacak.
Bir süre sonra görülmüş ki,pullar zarfa bir türlü yapışmıyor.erdoğan küplere binmiş ve yetkiliyi çağırıp sormuş;
Bu pullar niye yapışmıyor, arkalarına zamk sürmediniz mi.?
Sürdük efendim, demiş yetkili ve eklemiş;
Yapışmamasının tek nedeni,milletin sizin pulun ön yüzüne tükürmesi.....
-----------------------------kardeş süpersin ;)
Toplam Hit: 5828 Toplam Mesaj: 30