folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Erepublik - Sanal Devlet Oyunu



Erepublik - Sanal Devlet Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackseaboy28
    blackseaboy28's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek

    Sofya da öğrenci olup Bulgaristana karşı Türkiyede savaşman ilginç biraz

    Tesadüfe bak :D 


    Mobil uygulama geliştirilir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    üye oldum senin reften. bide buna bakalım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    bende uye oldum senn ref den hocam , haydi bismillah :)


    Hayat Bizi 61 kenara...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    hocam konunun sağlığı açısından reflinki ya editle yada moddan iste editlesin yoksa silerler konunu


    test 1 2
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Öğrenmek istediklerinizi buradan veya eRepublikten mesaj atın arkadaşlar herkese yardımcı olabilirim.


    Asla Asla Deme. . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    refden üye oldum bende.


    Allah Türktür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osuran_Boga
    Osuran_Boga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2010
    Erkek

    başkan olduğun zaman bende sana oy vermiştim :D ama sana az sövmediler :). TGO yuda boşverin tımarlı sipahilere gelin abiler...


    naber?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Türk Gelişim Ordusu (TGO) günlük 2 kez dağıtım ve toplu vuruş yapıyor. 15.30 ve 21.30 saatleri arasında dağıtım gerçekleşiyor ve ardından Türkiye cephesinde savaşılıyor. Gelişiminiz için TGO'ya girmeniz daha mantıklı arkadaşlar bu arada üye olan arkadaşlar profillerine girsinler ilk arkadaşları benim zaten bana mesaj atabilirler.


    Asla Asla Deme. . .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4290408 üye olanlar bu linke mesaj atabilir. İhtiyaçlarınızı çekinmeden mesaj yoluyla belirtin.


    Asla Asla Deme. . .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    abi bişey sorucam ben devrimci adamım böyle emirlere falan gelemem kendi başıma hayat sürebiliyo muyum? kendim milleti örgütleyip isyana kalkışabiliyo muyum? limitler nedir?

     

    bide bi ara başlamıştım günde 5 dk bakıp çıkıyordum hiç sarmıyordu. premium al diyordu illa. yine bakalım bu yazda sarmaz ise bir daha başlamam:D 


    =)
Toplam Hit: 7768 Toplam Mesaj: 47