Erepublik - Sanal Devlet Oyunu
-
Sofya da öğrenci olup Bulgaristana karşı Türkiyede savaşman ilginç biraz
Tesadüfe bak :D
-
üye oldum senin reften. bide buna bakalım.
-
bende uye oldum senn ref den hocam , haydi bismillah :)
-
hocam konunun sağlığı açısından reflinki ya editle yada moddan iste editlesin yoksa silerler konunu
-
Öğrenmek istediklerinizi buradan veya eRepublikten mesaj atın arkadaşlar herkese yardımcı olabilirim.
-
refden üye oldum bende.
-
başkan olduğun zaman bende sana oy vermiştim :D ama sana az sövmediler :). TGO yuda boşverin tımarlı sipahilere gelin abiler...
-
Türk Gelişim Ordusu (TGO) günlük 2 kez dağıtım ve toplu vuruş yapıyor. 15.30 ve 21.30 saatleri arasında dağıtım gerçekleşiyor ve ardından Türkiye cephesinde savaşılıyor. Gelişiminiz için TGO'ya girmeniz daha mantıklı arkadaşlar bu arada üye olan arkadaşlar profillerine girsinler ilk arkadaşları benim zaten bana mesaj atabilirler.
-
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4290408 üye olanlar bu linke mesaj atabilir. İhtiyaçlarınızı çekinmeden mesaj yoluyla belirtin.
-
abi bişey sorucam ben devrimci adamım böyle emirlere falan gelemem kendi başıma hayat sürebiliyo muyum? kendim milleti örgütleyip isyana kalkışabiliyo muyum? limitler nedir?
bide bi ara başlamıştım günde 5 dk bakıp çıkıyordum hiç sarmıyordu. premium al diyordu illa. yine bakalım bu yazda sarmaz ise bir daha başlamam:D
