Erkeklerin Göbek Sorunu
-
nevorapat bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam düzenli akşamları yarım saat koş 1vaktin varsa daha fazla yatarkende 50 şınav 50 mekik tabi başta bu sayılar düşük olcak :D ekmek kessinlikle yeme 1 2 aya göbek filan kalmaz :D bi ara vucut geliştirmele ugraştım :D ordan biliyom
-----------------------------hocam koşmama ne gerek var zaten akşama kadar ayakdayım anketörlük yapıyorum bir onun peşine bir bunun peşine yürüyorum işe giderken kadıköy metrobüs durağından bahariye cadesine yürüyorum akşamda aynen öyle yapıyorum
-
duzenli seks ediyorum baklavalar yag tutmuyor
duzenli kulaclama yuzersende erir
-
arpa bugday hasat donemi oldugu icin tarla tapan calisiyorum acayip terliyorum kuş gibi hafiflemis hissediyorum kendimi :D ama o gobek gitmez hocam cok zor iradene her yonden hakim olman lazim :)
-
yağlanma hangi kas gruplarının üstündeyse oraları çalıştıracak hareketler yap. Bu arada gazdan falan şişmiş olabilirmi? ama sakın unutma ne kadar eritirsen erit o geri gelecek. o senin ebedi dostun artık :)
-
1,77 boy 77 kiloydum 65 e kadar düştüm ama göbek erimedi xD
-
adam gibi yüzün göbek möbek kalmaz 1 saat koşacağızına 1 saat yüzün 30 dakika koşun yüzerken 30 dakika serbest yüzün 15 dakika kelebekleme 15 dakika tekrar serbest yüzün
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
o değilde hacı nasıl bir Türkçe ile yazdın sen o yazıyı ya.
Koş bu arada. koşmadan göbek falan erimez.
-----------------------------dün bi arkadaşla 400 metre koşmayı denedim bi hafta yürümeyi düşünmüyorum :S :D
-
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
Ya Konun Başlığı Biraz Garip Yapdım :D İşin Uzmanları Ve Hastaları Girsin Diye Neyse Hacılar Normalde Göbekli Bir İnsan Değildim Bundan Taki 6 Ay Öncesine Kadar Aniden Göbeğim Çıkdı Gelen Geçen Göbeğe Yapışdırıyor Uyuz Oldum Evde Bir 2 Spor Yapıyoruz Ama Ne Fayda Dürüst Düzgün Birşeyde Yemiyorum Sabah Kavaltısıyla Akşam 7 Kadar Dura Biliyorum Anlamadım Aniden Göbeğimin Çıkmasına Anlam Veremiyorum Ve Piskolijimide Bozdu Bazen Serbest Bırakıyorum Göbeği Patlıyacak Gibi Oluyor Alkol Falanda Almıyorum Uyuşdurucu Desen Onuda Kulanmıyorum Ara Ara Ayda Yılda Öyle Şeker Atarsam Atarım Yoksada Aramam Kan Verdim Bundan 6 Ay önce Vermeden Önce Kilo Falan Alırsın Dediler Almayı Bırak Göbek Ayar Eti Bundan Nasıl Kurtulucam Belkide Sizlerinde Böyle Sorunu Olabilir Böyle Bir Sorunla Karşılaşan Yada Kurtulan Varsa Bize Bir Açıklama Yapsın Yada Bana Kısacası Bu Göbekden Kurtulmak İstiyorum Bir Kaç Kişiyle Konuşdum Erkekliğin Şanından Falan Fişman Hesabı Yapdılar Deli Oldum Gelen Gecenin Vurmasına Dayanamıyorum Kavga Edecem Nerdeyse İnsanları Uyarıyorum Adamlar Dalga Geçer Gibi Çok Tatlı Duruyor Falan Fişman Vurulmayacak Şaka Yapılmayacak GiBi Değil Diyorlar :( Resmen Piskolijik Olarak Çüküntü İçerisindeyim
Bu Takıntı Olayı Gibi Olmaktan Korkuyorum :( http://www.tahribat.com/Forum-Takinti-Hastaligi-Olum-141662/
-----------------------------profilindeki yaş doğru ise zaten vücudun yavaşlaması artık normal,büyüdün,teenager yani ergenlik dönemin çoktan geçti
yaşlılık belitileri başlar zamanla moral bozmak deil niyetim ufaktanda olsa gerçekler.................
yapılacaklar,düzenli uyku,hamurlu ve yağlı yiyeceklerden uzak durmak,sürekli spor yada bedenen hareket gerektiren iş ortamıysa makuldur,bazıları seks demiş
oda doğru yeterki kalori harcatsın,kan vermek gerçekten yarıyor gibi,
en önemliside stresli olmamak gerek,sinirlive sinir eden tiplerden uzak dur
alsana göbeksiz ve mutlu bir dünya
-
alexfarrow bunu yazdı:
-----------------------------YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
Ya Konun Başlığı Biraz Garip Yapdım :D İşin Uzmanları Ve Hastaları Girsin Diye Neyse Hacılar Normalde Göbekli Bir İnsan Değildim Bundan Taki 6 Ay Öncesine Kadar Aniden Göbeğim Çıkdı Gelen Geçen Göbeğe Yapışdırıyor Uyuz Oldum Evde Bir 2 Spor Yapıyoruz Ama Ne Fayda Dürüst Düzgün Birşeyde Yemiyorum Sabah Kavaltısıyla Akşam 7 Kadar Dura Biliyorum Anlamadım Aniden Göbeğimin Çıkmasına Anlam Veremiyorum Ve Piskolijimide Bozdu Bazen Serbest Bırakıyorum Göbeği Patlıyacak Gibi Oluyor Alkol Falanda Almıyorum Uyuşdurucu Desen Onuda Kulanmıyorum Ara Ara Ayda Yılda Öyle Şeker Atarsam Atarım Yoksada Aramam Kan Verdim Bundan 6 Ay önce Vermeden Önce Kilo Falan Alırsın Dediler Almayı Bırak Göbek Ayar Eti Bundan Nasıl Kurtulucam Belkide Sizlerinde Böyle Sorunu Olabilir Böyle Bir Sorunla Karşılaşan Yada Kurtulan Varsa Bize Bir Açıklama Yapsın Yada Bana Kısacası Bu Göbekden Kurtulmak İstiyorum Bir Kaç Kişiyle Konuşdum Erkekliğin Şanından Falan Fişman Hesabı Yapdılar Deli Oldum Gelen Gecenin Vurmasına Dayanamıyorum Kavga Edecem Nerdeyse İnsanları Uyarıyorum Adamlar Dalga Geçer Gibi Çok Tatlı Duruyor Falan Fişman Vurulmayacak Şaka Yapılmayacak GiBi Değil Diyorlar :( Resmen Piskolijik Olarak Çüküntü İçerisindeyim
Bu Takıntı Olayı Gibi Olmaktan Korkuyorum :( http://www.tahribat.com/Forum-Takinti-Hastaligi-Olum-141662/
-----------------------------profilindeki yaş doğru ise zaten vücudun yavaşlaması artık normal,büyüdün,teenager yani ergenlik dönemin çoktan geçti
yaşlılık belitileri başlar zamanla moral bozmak deil niyetim ufaktanda olsa gerçekler.................
yapılacaklar,düzenli uyku,hamurlu ve yağlı yiyeceklerden uzak durmak,sürekli spor yada bedenen hareket gerektiren iş ortamıysa makuldur,bazıları seks demiş
oda doğru yeterki kalori harcatsın,kan vermek gerçekten yarıyor gibi,
en önemliside stresli olmamak gerek,sinirlive sinir eden tiplerden uzak dur
alsana göbeksiz ve mutlu bir dünya
-----------------------------eyvallah yani yaşlandık artık öylemi :(
-
hocam 2saat koş hep meyve ye denize gir sipor aletleriyle çalış
agır şeyleri 50defa falan kaldır erimesse göbeni sev bende bu aralar kilo aldım bıktım
herkez kilo almışsın diyo belki o kilolar boya gider baktın gitmiyo git bi doktora yaglarımı aldırmak istiyorum de o sana eminimki yardım eder
