folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Erkeklerin Göbek Sorunu



Erkeklerin Göbek Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    nevorapat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam düzenli akşamları yarım saat koş 1vaktin varsa daha fazla yatarkende 50 şınav 50 mekik tabi başta bu sayılar düşük olcak :D ekmek kessinlikle yeme 1 2 aya göbek filan kalmaz :D bi ara vucut geliştirmele ugraştım :D ordan biliyom


    -----------------------------

    hocam koşmama ne gerek var zaten akşama kadar ayakdayım anketörlük yapıyorum bir onun peşine bir bunun peşine yürüyorum işe giderken kadıköy metrobüs durağından bahariye cadesine yürüyorum akşamda aynen öyle yapıyorum


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    duzenli seks ediyorum baklavalar yag tutmuyor

    duzenli kulaclama yuzersende erir 


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    arpa bugday hasat donemi oldugu icin tarla tapan calisiyorum acayip terliyorum kuş gibi hafiflemis hissediyorum kendimi :D ama o gobek gitmez hocam cok zor iradene her yonden hakim olman lazim :)

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    yağlanma hangi kas gruplarının üstündeyse oraları çalıştıracak hareketler yap. Bu arada gazdan falan şişmiş olabilirmi? ama sakın unutma ne kadar eritirsen erit o geri gelecek. o senin ebedi dostun artık :)


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByShaDowWw
    ByShaDowWw's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2010
    Erkek

    1,77 boy 77 kiloydum 65 e kadar düştüm ama göbek erimedi xD

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    adam gibi yüzün göbek möbek kalmaz 1 saat koşacağızına 1 saat yüzün 30 dakika koşun yüzerken 30 dakika serbest yüzün 15 dakika kelebekleme 15 dakika tekrar serbest yüzün


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Ephesus bunu yazdı:
    -----------------------------

    o değilde hacı nasıl bir Türkçe ile yazdın sen o yazıyı ya.

    Koş bu arada. koşmadan göbek falan erimez.


    -----------------------------

    dün bi arkadaşla 400 metre koşmayı denedim  bi hafta yürümeyi düşünmüyorum :S   :D


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya Konun Başlığı Biraz Garip Yapdım :D İşin Uzmanları Ve Hastaları Girsin Diye Neyse Hacılar Normalde Göbekli Bir İnsan Değildim Bundan Taki 6 Ay Öncesine Kadar Aniden Göbeğim Çıkdı Gelen Geçen Göbeğe Yapışdırıyor Uyuz Oldum Evde Bir 2 Spor Yapıyoruz Ama Ne Fayda Dürüst Düzgün Birşeyde Yemiyorum Sabah Kavaltısıyla Akşam 7 Kadar Dura Biliyorum Anlamadım Aniden Göbeğimin Çıkmasına Anlam Veremiyorum Ve Piskolijimide Bozdu Bazen Serbest Bırakıyorum Göbeği Patlıyacak Gibi Oluyor Alkol Falanda Almıyorum Uyuşdurucu Desen Onuda Kulanmıyorum Ara Ara Ayda Yılda Öyle Şeker Atarsam Atarım Yoksada Aramam Kan Verdim Bundan 6 Ay önce Vermeden Önce Kilo Falan Alırsın Dediler Almayı Bırak Göbek Ayar Eti Bundan Nasıl Kurtulucam Belkide Sizlerinde Böyle Sorunu Olabilir Böyle Bir Sorunla Karşılaşan Yada Kurtulan Varsa Bize Bir Açıklama Yapsın Yada Bana Kısacası Bu Göbekden Kurtulmak İstiyorum Bir Kaç Kişiyle Konuşdum Erkekliğin Şanından Falan Fişman Hesabı Yapdılar Deli Oldum Gelen Gecenin Vurmasına Dayanamıyorum Kavga Edecem Nerdeyse İnsanları Uyarıyorum Adamlar Dalga Geçer Gibi Çok Tatlı Duruyor Falan Fişman Vurulmayacak Şaka Yapılmayacak GiBi Değil Diyorlar :( Resmen Piskolijik Olarak Çüküntü İçerisindeyim

    Bu Takıntı Olayı Gibi Olmaktan Korkuyorum :( http://www.tahribat.com/Forum-Takinti-Hastaligi-Olum-141662/


    -----------------------------

     

    profilindeki yaş doğru ise zaten vücudun yavaşlaması artık normal,büyüdün,teenager yani ergenlik dönemin çoktan geçti

    yaşlılık belitileri başlar zamanla moral bozmak deil niyetim ufaktanda olsa gerçekler.................

     

    yapılacaklar,düzenli uyku,hamurlu ve yağlı yiyeceklerden uzak durmak,sürekli spor yada bedenen hareket gerektiren iş ortamıysa makuldur,bazıları seks demiş

    oda doğru yeterki kalori harcatsın,kan vermek gerçekten yarıyor gibi,

     

    en önemliside stresli olmamak gerek,sinirlive sinir eden tiplerden uzak dur

     

    alsana göbeksiz ve mutlu bir dünya


    mademki türksün systeme göster ürksün
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya Konun Başlığı Biraz Garip Yapdım :D İşin Uzmanları Ve Hastaları Girsin Diye Neyse Hacılar Normalde Göbekli Bir İnsan Değildim Bundan Taki 6 Ay Öncesine Kadar Aniden Göbeğim Çıkdı Gelen Geçen Göbeğe Yapışdırıyor Uyuz Oldum Evde Bir 2 Spor Yapıyoruz Ama Ne Fayda Dürüst Düzgün Birşeyde Yemiyorum Sabah Kavaltısıyla Akşam 7 Kadar Dura Biliyorum Anlamadım Aniden Göbeğimin Çıkmasına Anlam Veremiyorum Ve Piskolijimide Bozdu Bazen Serbest Bırakıyorum Göbeği Patlıyacak Gibi Oluyor Alkol Falanda Almıyorum Uyuşdurucu Desen Onuda Kulanmıyorum Ara Ara Ayda Yılda Öyle Şeker Atarsam Atarım Yoksada Aramam Kan Verdim Bundan 6 Ay önce Vermeden Önce Kilo Falan Alırsın Dediler Almayı Bırak Göbek Ayar Eti Bundan Nasıl Kurtulucam Belkide Sizlerinde Böyle Sorunu Olabilir Böyle Bir Sorunla Karşılaşan Yada Kurtulan Varsa Bize Bir Açıklama Yapsın Yada Bana Kısacası Bu Göbekden Kurtulmak İstiyorum Bir Kaç Kişiyle Konuşdum Erkekliğin Şanından Falan Fişman Hesabı Yapdılar Deli Oldum Gelen Gecenin Vurmasına Dayanamıyorum Kavga Edecem Nerdeyse İnsanları Uyarıyorum Adamlar Dalga Geçer Gibi Çok Tatlı Duruyor Falan Fişman Vurulmayacak Şaka Yapılmayacak GiBi Değil Diyorlar :( Resmen Piskolijik Olarak Çüküntü İçerisindeyim

    Bu Takıntı Olayı Gibi Olmaktan Korkuyorum :( http://www.tahribat.com/Forum-Takinti-Hastaligi-Olum-141662/


    -----------------------------

     

    profilindeki yaş doğru ise zaten vücudun yavaşlaması artık normal,büyüdün,teenager yani ergenlik dönemin çoktan geçti

    yaşlılık belitileri başlar zamanla moral bozmak deil niyetim ufaktanda olsa gerçekler.................

     

    yapılacaklar,düzenli uyku,hamurlu ve yağlı yiyeceklerden uzak durmak,sürekli spor yada bedenen hareket gerektiren iş ortamıysa makuldur,bazıları seks demiş

    oda doğru yeterki kalori harcatsın,kan vermek gerçekten yarıyor gibi,

     

    en önemliside stresli olmamak gerek,sinirlive sinir eden tiplerden uzak dur

     

    alsana göbeksiz ve mutlu bir dünya


    -----------------------------

    eyvallah yani yaşlandık artık öylemi :(


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blod707
    blod707's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    hocam 2saat koş hep meyve ye denize gir sipor aletleriyle çalış

    agır şeyleri 50defa falan kaldır erimesse göbeni sev bende bu aralar kilo aldım bıktım 

    herkez kilo almışsın diyo belki o kilolar boya gider baktın gitmiyo git bi doktora yaglarımı aldırmak istiyorum de o sana eminimki yardım eder

     

Toplam Hit: 6654 Toplam Mesaj: 45