Esenbogada Araba Kiralama
-
Merhabalar,eylul ayi basinda ankarayi 2-3 gunlugune gezmeye gelecegiz 2 kisi.
ucakla gelip ucakla donecegiz.
metroydu otobustu gezmesi zor olacak diye araba kiralamayi dusunduk.
internetten bir kac yere baktim 3 gunluk fiyat icin 270 tll diyoe.
ornegin 1 eylul gunu sabah 8 dw alip 3 eylul gexe 22 de birakacagiz arabayi.
onemli olan sigortanin kapsami,araba da en ucuzu olsun az yaksin 100 150 tl lik benzinle 3 gun cikar mi ki?
Rezervasyonu internetten yapmak istiyoruz.mumkunse kurumsal bir sirket olsun.
bir de otel onerilerinizi bekliyoruz.
tesekkurler
-
3 ay var hocam eylule :D
Ayrica ankarada araba kiralamak gibi bi hata yapma gereksiz olur. Metroyla otobusle gidecegin yerler bellidir. Zaten gezilecek bi yeri yok ankaranin.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
3 ay var hocam eylule :D
Ayrica ankarada araba kiralamak gibi bi hata yapma gereksiz olur. Metroyla otobusle gidecegin yerler bellidir. Zaten gezilecek bi yeri yok ankaranin.
Plan asamasindayiz iste o yuzden bir fiyat cikaralim dedik.
metro otobus cok ugrastiri hocam onu bekle bunu bekle her tip insan var.zora gelemeyiz acikcasi :D
-
rapidhacker550 bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
3 ay var hocam eylule :D
Ayrica ankarada araba kiralamak gibi bi hata yapma gereksiz olur. Metroyla otobusle gidecegin yerler bellidir. Zaten gezilecek bi yeri yok ankaranin.
Plan asamasindayiz iste o yuzden bir fiyat cikaralim dedik.
metro otobus cok ugrastiri hocam onu bekle bunu bekle her tip insan var.zora gelemeyiz acikcasi :D
Valla hocam tabi yine keyif sizin de bence gereksiz olur. Yani bi istanbul gibi dusunme sakin Ankarayi gezilecek gorulecek yer bakimindan.
Ankarada kafani saga cevirsen avm sola cevirsen yine avm. Bundan ibaret burasi :D
Gelirsen bi Anitkabir var gideyim diyecegin. Onun haricinde 4 senedir burdayim Anitkabir harici pek bi yer gelmiyo aklima. Bi Beypazari var tarihi evler yemek kulturu olarak filan oda 100 km uzakta merkezden. Bide hamamönü varmis daha gitmedim bende guzel diyolar.
Siz bi gozden gecirin Ankara'ya gelme durumunuzu :D
-
1 gun ankara 1 gun eskisehir yapip eskisehire sabah 7 gibi yola cikip sabah 10 gibi vaariyoruz.arkadas gezdiriyor bizi 7 8 saat kadar eskisehir de kalip.aksam 18 gibi esenbogaya dogru yol aliyoruz.
ucak gece 23 de siknti olur mu aksam 6 gibi yola cikarsak eskisehirden ?
rapidhacker550 tarafından 25/Haz/15 03:57 tarihinde düzenlenmiştir -
Bende surekli ankara eskisehir yapiyorum hizli trenle gidiyorum genelde 1.5 saat falan suruyo otobusle 1 defa gitti 3 3.5 saat falan surmustu sahsi aracla hic gitmedim.
Ama dedigin saatlere bagli kalirsan pek bi sikinti olacagini sanmiyorum.
-
AVIS, Budget, Intercity vs. gibi firmalardan kirala ancak kendi adına KK şart. Hiç başın ağrımaz. Kaza mı yaptın araç içindekilerde bişi var mı yok. Yeni araba geliyor devam ediyorsun. Araçlar bakımlıdır çok KM yapmamıştır.
Birde kartından kiralayacağın miktarın 2 katı kadar limit olsun. Ceza, radar, ücretli otoyollara karşı çekiyorlar. Hiç bir şey çıkmazsa paran araç teslimatında iade.
-
http://www.garenta.com.tr/ hocam şu siteden bak kirala fiyatları hem uygungur hemde arabalar sağlamdır
-
alış ofisini seçebilirsin ankara esenboğa diye
farklı illerde drop ücreti kesiyon bilgine
yani ankarada alıp izmirde teslim edersen aracı
sigortayla ilgili sorularını her firmaya sor otokiralama kaskosu varmı diye
DJ_Alper tarafından 25/Haz/15 09:54 tarihinde düzenlenmiştir -
kredi kartı yok banka kartı olur mu ki?
ayrıca yaş 21 ekstra para istiyor hepsi galiba.
rapidhacker550 tarafından 25/Haz/15 11:09 tarihinde düzenlenmiştir -
rapidhacker550 bunu yazdı
kredi kartı yok banka kartı olur mu ki?
başkasının kk nı bul
bu iş güven işine dayalı
