folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder ESET NOD32 Antivirus 32Bit Full Key Çalışıyor No Rapid :)



ESET NOD32 Antivirus 32Bit Full Key Çalışıyor No Rapid :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Evet sürümde aynı verdiğin $ifrede aynı ama olmuyor:/ güncelleme yapamıorum.seriali elle girmeyi denemedim ama farkeden bişiy olmucak sanırsam :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    Username: AV-7020793
    Password: jkq8x746ki

    bunu denedinmi


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    An itibariyle verdiğin key çalı$tı :)
    çok çok teşekkür ederim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    http://eset.ihl5.com/

    linkteki patchi indirin key girmeden update etsin

     


    All is well
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustang6
    mustang6's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2007
    Erkek
      '' god ''sen harbi madalyasiz şövalyesin. key arama derdi sona erdi artık.

    Muhteşem beyinler daima sıradan beyinlerin şiddetli muhalefetiyle karşılanmışlardır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SawIV
    SawIV's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    God o serverin bilgisayarına ne yüklediğiyle ilgili bilgin var mı? Amcam bilgisayarına başka bi dosya yüklerse nolcak? Böyle sitelere kesinlikle güvenmeyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Çok Şüphecisin Saw4 Bence gayet Oldu hemde Oturaklı oldu. Nod32 Harika Çalışıyor, Yok yani bi bildiğin varsa anlat yapmayalım Geç olmadan, Şu Deep Freeze Yüklü Bilgisayarda Performansı beğenirsem kalıcıda kurabilirim mesela. O Açıdan.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    SawIV bunu yazdı:
    -----------------------------
    God o serverin bilgisayarına ne yüklediğiyle ilgili bilgin var mı? Amcam bilgisayarına başka bi dosya yüklerse nolcak? Böyle sitelere kesinlikle güvenmeyin.
    -----------------------------

    kaspersky, ad-aware ve f-securede tarattim dosyayi oyle koydum tahribata. haklisin ne yukledigini bilmiyorum ama bi sorun gozlemlemedik henuz gayet iyi calisiyor. bilgisayarina zarar verirse sorumlusu degilim:)


    All is well
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SawIV
    SawIV's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    Bilgisayarınızda çalıştırdığınız o yama virüs değil olmasına gerek yok zaten basit bi virüsten daha çok işe yarayıp nod32nin güncelleme sunucusunu değiştiriyor ve bilgisayarınıza kendi sunucusundan (ihl5.com) dosya indiriyor. Yani bilgisayarınızda her zaman için açık bi kapı demek. Eğer bu hizmeti veren kişi salak değilse bilgisayarınızı istediği zaman (bütün dünyada daha yeni yeni yayılmaya başladı, biraz geçsin) istediği gibi kullanır. Bilgisayarınızdan hemen silin yoksa ilerde çok başınız ağrır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    ya arkadaşlar napacaz o zaman.keyler çalışmıyor.diğer programıda indirmek riskli deniliyor.olmuyorsa ben silecem bunu.başka antivirüs programı kuracam.

    bilenle bilmeyen bir olur mu?
Toplam Hit: 28317 Toplam Mesaj: 44