Eski Sokak 3D
-
skyvalet bunu yazdıMetanet bunu yazdı
hocam acikca belirticem kusura bakma cok basit gozukuyor, valve hammerla bile basitce yapilabilir bu kadari.
Hocam bu lafı ettiğine göre 3ds max'den hiç anlamıyosun demektir.Tamam böyle şeylerin daha rahat çizildiği programlar var ama onlar biryere kadar sonlu programlar.Bu arkadaş bugün bunu çizer yarın öyle birşey çizerki lan bunu ben valvenin musluğunu açsam gene çizemem dersin.
bi programin sonlu sonsuz oldugunu soylemedim burda, bu cizim icin konustum.
-
3d_enjoy bunu yazdımadrew bunu yazdı
Çatılar biraz gözüme battı sadece ama eline sağlık hocam
evet çalışmada eksiklikler var sahne pc yi çok kasınca poligon sayısınnı baya düşürmek zorunda kaldım
amd x6 3.2 ghz işlemci ve 6 gb ram yetersiz kalıyor artık:(
müdür bu sahne için hayli hayli yeter de atar 6gb
modelleme tekniklerini gözden geçir bence daha en başta hata yapıyor olabilirsin
-
wert bunu yazdı3d_enjoy bunu yazdımadrew bunu yazdı
Çatılar biraz gözüme battı sadece ama eline sağlık hocam
evet çalışmada eksiklikler var sahne pc yi çok kasınca poligon sayısınnı baya düşürmek zorunda kaldım
amd x6 3.2 ghz işlemci ve 6 gb ram yetersiz kalıyor artık:(
müdür bu sahne için hayli hayli yeter de atar 6gb
modelleme tekniklerini gözden geçir bence daha en başta hata yapıyor olabilirsin
6 gb ram yetseydi millet boşuna tonla para verip 24 veya 32 gb ram almazdı yada hp,dell gibi firmalar bu işler için üretikleri sistemlere 64 gb ram koymazdı:)
resime baktıgınız zaman basit bir sahne olarak görebilirsiniz ama poligon sayısı baya fazla ayrıca kaplamalar gerçekçi olsun diye "dısplacement map" kullandım buda render sırasında ram kullanımını baya artırıyor ,sahne kalabalık olunca render sırasında ram yetersiz diye hata verip kapanıyor 3ds max malesef:(
-
Perspektifde sıkıntı var. Teknik adını bilemiyorum ama hatlar keskin değil hangi duvar nereye ait tam belli olmuyor.
Agresif bir müride benziyorsun, hararetli cevaplara gerenk yok.
-
hacı ben hiç anlamam tasarımdanda biri daha söylemiş böyle boyut kavramımı desem ne desem o eksik gibi hani eski osmanlı minyatürleri var ya onlar gibi bazı yerleri , ama genel olarak iyi görünüyor
-
daha yolun var kurcala işte, bump map ile başlamışsın tamam, hani eğitici eleştiri istiyorsan yapalım ama eleştiriden ziyade değerlendirme talep edersen kendini kanıtlayacaksın diye hakaret bile alır bu çalışma. Eleştirileri tek tek not et ona göre yol al gelişmende, mesela benim direk gözüme çarpan ışıklandırma.
-
3d_enjoy bunu yazdıwert bunu yazdı3d_enjoy bunu yazdımadrew bunu yazdı
Çatılar biraz gözüme battı sadece ama eline sağlık hocam
evet çalışmada eksiklikler var sahne pc yi çok kasınca poligon sayısınnı baya düşürmek zorunda kaldım
amd x6 3.2 ghz işlemci ve 6 gb ram yetersiz kalıyor artık:(
müdür bu sahne için hayli hayli yeter de atar 6gb
modelleme tekniklerini gözden geçir bence daha en başta hata yapıyor olabilirsin
6 gb ram yetseydi millet boşuna tonla para verip 24 veya 32 gb ram almazdı yada hp,dell gibi firmalar bu işler için üretikleri sistemlere 64 gb ram koymazdı:)
resime baktıgınız zaman basit bir sahne olarak görebilirsiniz ama poligon sayısı baya fazla ayrıca kaplamalar gerçekçi olsun diye "dısplacement map" kullandım buda render sırasında ram kullanımını baya artırıyor ,sahne kalabalık olunca render sırasında ram yetersiz diye hata verip kapanıyor 3ds max malesef:(
bende bunu diyorum müdür
modelleme yöntemini gözden geçir bu sahne için 6gb yeterde artar
6gb zorlayacak kadar polygon varsa bu sahnede bir yerlerde işini zorlaştırıyorsun
2 gb ram ve 2 çekirdek 1.9ghz işlemciden çıkan render (AMD Turion™ 64 X2 TL-58)
buyur müdür

