Eski Sokak 3D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    skyvalet bunu yazdı
    Metanet bunu yazdı

    hocam acikca belirticem kusura bakma cok basit gozukuyor, valve hammerla bile basitce yapilabilir bu kadari.

    Hocam bu lafı ettiğine göre 3ds max'den hiç anlamıyosun demektir.Tamam böyle şeylerin daha rahat çizildiği programlar var ama onlar biryere kadar sonlu programlar.Bu arkadaş bugün bunu çizer yarın öyle birşey çizerki lan bunu ben valvenin musluğunu açsam gene çizemem dersin.

    bi programin sonlu sonsuz oldugunu soylemedim burda, bu cizim icin konustum.


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    3d_enjoy bunu yazdı
    madrew bunu yazdı

    Çatılar biraz gözüme battı sadece ama eline sağlık hocam

    evet çalışmada eksiklikler var sahne pc yi çok kasınca poligon sayısınnı baya düşürmek zorunda kaldım

    amd x6 3.2 ghz işlemci ve 6 gb ram yetersiz kalıyor artık:(

    müdür bu sahne için hayli hayli yeter de atar 6gb

    modelleme tekniklerini gözden geçir bence daha en başta hata yapıyor olabilirsin


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3d_enjoy
    3d_enjoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2013
    Erkek
    wert bunu yazdı
    3d_enjoy bunu yazdı
    madrew bunu yazdı

    Çatılar biraz gözüme battı sadece ama eline sağlık hocam

    evet çalışmada eksiklikler var sahne pc yi çok kasınca poligon sayısınnı baya düşürmek zorunda kaldım

    amd x6 3.2 ghz işlemci ve 6 gb ram yetersiz kalıyor artık:(

    müdür bu sahne için hayli hayli yeter de atar 6gb

    modelleme tekniklerini gözden geçir bence daha en başta hata yapıyor olabilirsin

    6 gb ram yetseydi millet boşuna tonla para verip 24 veya 32 gb ram almazdı yada hp,dell gibi firmalar bu işler için üretikleri sistemlere 64 gb ram koymazdı:)

    resime baktıgınız zaman basit bir sahne olarak görebilirsiniz ama poligon sayısı baya fazla ayrıca kaplamalar gerçekçi olsun diye "dısplacement map" kullandım buda render sırasında ram kullanımını baya artırıyor ,sahne kalabalık olunca render sırasında ram yetersiz diye hata verip kapanıyor 3ds max malesef:(

     


    gerçekçi ol imkansızı iste...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Perspektifde sıkıntı var. Teknik adını bilemiyorum ama hatlar keskin değil hangi duvar nereye ait tam belli olmuyor.

    Agresif bir müride benziyorsun, hararetli cevaplara gerenk yok.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    hacı ben hiç anlamam tasarımdanda biri daha söylemiş böyle boyut kavramımı desem ne desem o eksik gibi hani eski osmanlı minyatürleri var ya onlar gibi bazı yerleri , ama genel olarak iyi görünüyor

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    daha yolun var kurcala işte, bump map ile başlamışsın tamam, hani eğitici eleştiri istiyorsan yapalım ama eleştiriden ziyade değerlendirme talep edersen kendini kanıtlayacaksın diye hakaret bile alır bu çalışma. Eleştirileri tek tek not et ona göre yol al gelişmende, mesela benim direk gözüme çarpan ışıklandırma.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    3d_enjoy bunu yazdı
    wert bunu yazdı
    3d_enjoy bunu yazdı
    madrew bunu yazdı

    Çatılar biraz gözüme battı sadece ama eline sağlık hocam

    evet çalışmada eksiklikler var sahne pc yi çok kasınca poligon sayısınnı baya düşürmek zorunda kaldım

    amd x6 3.2 ghz işlemci ve 6 gb ram yetersiz kalıyor artık:(

    müdür bu sahne için hayli hayli yeter de atar 6gb

    modelleme tekniklerini gözden geçir bence daha en başta hata yapıyor olabilirsin

    6 gb ram yetseydi millet boşuna tonla para verip 24 veya 32 gb ram almazdı yada hp,dell gibi firmalar bu işler için üretikleri sistemlere 64 gb ram koymazdı:)

    resime baktıgınız zaman basit bir sahne olarak görebilirsiniz ama poligon sayısı baya fazla ayrıca kaplamalar gerçekçi olsun diye "dısplacement map" kullandım buda render sırasında ram kullanımını baya artırıyor ,sahne kalabalık olunca render sırasında ram yetersiz diye hata verip kapanıyor 3ds max malesef:(

     

    bende bunu diyorum müdür

    modelleme yöntemini gözden geçir bu sahne için 6gb yeterde artar

    6gb zorlayacak kadar polygon varsa bu sahnede bir yerlerde işini zorlaştırıyorsun

    2 gb ram ve 2 çekirdek  1.9ghz işlemciden çıkan render (AMD Turion™ 64 X2 TL-58)

    buyur müdür 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 2610 Toplam Mesaj: 28