Eşkıya Dünya Ya Hükümdar Olmaz
-
Tahribatçılar bu aralar devrimci duygularım kabardı çok dinliyorum bu şarkıyı alın siz de dinleyin hoşunuza gider sanırım:d
http://www.yousend.net/secureget.php?get=token&file=Zulfu_Livaneli_-_Eskiya_Dunyaya_Hukumdar_Olmaz.118370929232828824690116407051114322.mp3sağ tıklayıp hedefi farklı kaydet diin:D
-
nasıl oluyo bi izah edermisin : )
-
edip akbayram daha güzel söylüyor
-
enstürmanı burda...
-
kankalar orjinali ulfu livaneline ayit ve bende edi akbayramdan gusel soluo:D
-
mAdmAn bunu yazdı:
-----------------------------
kankalar orjinali ulfu livaneline ayit ve bende edi akbayramdan gusel soluo:D
-----------------------------
ulfu livaneline kim kız :) -
zulfu demek istedim yoldaş:D
-
mAdmAn demiş ki:
-----------------------------"Tahribatçılar bu aralar devrimci duygularım kabardı"
-----------------------------bu tür duygular zaman zaman mı ortaya çıkar ya da kabarır? yada bunların kendisi bi yaşam felsefesi,hayat tarzımıdır? ben anlayamadım tam bi anlatabilirmisin
-
iptal007 bir paylaşım konusu bu. seyrini değiştirmezsen hoş olur. bu şikayetini PM'den dile getirsen çok daha makbule geçer fikrimce.
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------
iptal007 bir paylaşım konusu bu. seyrini değiştirmezsen hoş olur. bu şikayetini PM'den dile getirsen çok daha makbule geçer fikrimce.
-----------------------------haklısın galiba.. neyse boşver sormadım farzet sen soruyu madman kardeş...
-
iptal007 bunu yazdı:
-----------------------------
mAdmAn demiş ki:
-----------------------------"Tahribatçılar bu aralar devrimci duygularım kabardı"
-----------------------------bu tür duygular zaman zaman mı ortaya çıkar ya da kabarır? yada bunların kendisi bi yaşam felsefesi,hayat tarzımıdır? ben anlayamadım tam bi anlatabilirmisin
-----------------------------
elbetteki zaman zaman ortaya çıkmaz ancak eçvrende olup bitenleri, yaşananarı, insanların ekonomik sıkıntılarını, haksızlıkları vs. gorudğun zaman bu duygular dahada belirginleşir. Bu aralarda bunlardan çok olduğu için boyleyazdım aslında yazarken bu kadar dikkat edileceğini ummazdımşaka maksatlı yazdım (saçma bir şaka olsa da)Devrimcilik bir hayat tarzı, yaşam felsefesi midir?
şimi bun gelelim.
evet arkadaşm kendisi br yaşam felsefesidir. Dış görüüşten çok düşüncede modern olmayı esas alır ve her zaman haklıdan yana olunur. Devrimci bir insan kendi çıkaları için duşuncelerinden vazgeçmez. Herkese saygı duyaradam kayırmaz.
neyse konunun daha da uzamaması için kesiyorum ancak uatmak isteyen varsa tartışırız tabiiki benim hoşuam gider bu konu zıt fikirlerler tatrışıp onları tezini çurutmeye çalışırım kim bilir belkide beni ikna edebilirsiniz:d
