Eşkıya Dünya Ya Hükümdar Olmaz
-
acayip ikna oldum tşk ederim şimdi senin yaş 14 ya 10 sene sonra lenin olur çıkarsın afferin böyle devam
-
bak kardeşim nesin bilmiyorum ben ama ben seni ikna etmeye çaışmadım kmseyide ikna emey çalışmam zaten sadece karşımdakininin duşuncesini dinlersaygı duyar ona gore konuşurum yani sende duzgun konuşmayı birgun oğrenirsen seninle karşılıklıda tartşmak isterim aslında nasıl birşysin bilmiyorum ama seni çok mrk ediorum burda bişey paylaştık beğenirsin veya beğenmessin orası seni ilgilendirir uzatmanın anlamı yok.
-
Ne devrimi a.q ya
şarkı güzel ama
-
CyberJihad bunu yazdı:
-----------------------------Ne devrimi a.q ya
şarkı güzel ama
-----------------------------
zuhaha adamımsın;)
Toplam Hit: 1439 Toplam Mesaj: 15
