Estonya Hakkında Bilgisi Olan Varmı?
-
bence kazakistana git üni'ye hem ucuz hem iyi ahmet yesevi üni. güzeldr
-
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek kardeşim teşekkürler :) bencede güzel bi yer ve netten tanıdığım kadarıyla çok sıcakkanlılar ama doğru düzgün ingilizce bilen bi tanesini bulamadım :S galiba google translate ile yazıyolar...
orda estoncasız napıcam bilmem ama bi ziyaret edicem önümüzdeki ay falan bi yoklarım güzelse üniv de oraya giderim
-----------------------------Rica ederim kardesım,umarım ısısne yaramastır...Senın ıcın hayırlısı neyse o olsun,hadı bakalım :) bızlerı haberdar et :D
-
hocam sende biraz bilgi versen başvuruyu nasıl yaptın . neye göre öğrenci alıyolar . devlet üniversitesi mi özel mi ?
-
@karatahta
yazıların çok iyi okudum hepsini :)
