ETA Lazım Yrn Sınav Vaar..
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=ETA&folderid=25989 su baslıktaki link yalan olmus :(
yenilikcek yada benzerini bulabilcek biri warsa cok ii olur for windows olmasın ama..
bide ETA da entegrasyon nasıl yapılır bilen warsa anlatbilir mi.. -
ETA muhabsebe progrmaı değilmiydi ya :)
-
kardes eta 6 ve 7 var ama ikiside configrasyon ister demosnu bulman lazım
-
yrn tek ders sınavına gircem bilgisayarlı muhasebe den..geçersem üniv biter..ama ipne hoca takmış entegrasyon yapıcaksın diyo kafayı yiycem..derslerede girmiyodum ztn calıstıgım icin..off..
-
muhasebe bitirdim hiç bi s.. yaramıyo :)
-
ETA yı görünce ispanyadaki terör örgütü sandım :)
-
Ertan 'nın verdiği ETA bende var ak$am eve geçince upload ederim sana. 19,30 gibi evde olacağım. Fakat entegrasyon hakkımda fikrim yok :|
-
saol hoca iyi olur bende eve gidince alırım daha rahat olur..simdiden saol..
-
sikim aq 2,20 kß ile upload olurmu ! oluo işte :S İçinde txt de seri numarası parametreler falan her$ey var :D rar $ifresi yok.
http://rapidshare.com/files/42345489/Eta7_tahribatcom.rar.html
-
hiç kullanmadım ETA yı. bi deneyelim bakalım nasılmış. " ETA SQL " yüklü bi makina gördüm de çok kullanışlı bi programa benziyor.
-
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------sikim aq 2,20 kß ile upload olurmu ! oluo işte :S İçinde txt de seri numarası parametreler falan her$ey var :D rar $ifresi yok.
http://rapidshare.com/files/42345489/Eta7_tahribatcom.rar.html
-----------------------------cok tsk etdim...belki sınavı senin sayende gecicem...en cok seni seviom artık :)
