Etc/Admin/Tarikatmit/132142131/Aq.Net
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
decam güzel abim kaptan de sende kurtul bizde kurtulalım :))
-----------------------------aha buldum :)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=13730
-
banlamayın abüler daha browser gelistirecek kullanacaz bizde :D bizi onun yeni programlarından mahsur bırakmayın :D
hazırkod rulz ;)
-
Mauhuaheuah :D koka
-
ı love TAHRİBAT:d
-
ipne bu koko a.q :D:D
-
Ehehe :D yuh yaa yuh hakaten :D loglar 1 numara koka abi =)
-
a.q durup durup aklıma geliyo gülüyorum ya:D allah iyiliğini versin lan..
-
muahuah. Lan a.k geçen yaz birine daha yapmıştınız bunu galiba. Hatta ircdaydi sanırsam :|
-
hee sarperdi o.onu holy de yaptık istihbaratçıda.o bundanda maldı :D
-
aga çok yüklenmedikmi ya çocuk daha giremicek siteye utanmıştır a.q teselli etsin biri bu çocugu yazıkkkk:D
Toplam Hit: 5328 Toplam Mesaj: 37
