folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Etc/Admin/Tarikatmit/132142131/Aq.Net



Etc/Admin/Tarikatmit/132142131/Aq.Net

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    zaten giremicek ki :D

    sınırsız ban :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    sınırsız ban olmadı :) banı kaldırın bence mutlaka diyecek bişeyi vardır . zaten dayanamaz gene banlatır kendini :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    muhbir bunu yazdı:
    -----------------------------
    ...

    kokainman tarafından istihbarat görevlisi olarak seçildim.artık ben ne dersem tarikatta o olacak.okey...
    katkılarından dolayı:
    compu efsun teşkür efem

    -----------------------------
    rica ederim uhbir ne demek görevimiz , siz istihbarat istediinizde biz ne zaman vermedik size.

    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    banını kaldırın bakalım ne diycek bu kadar olay üstüne ?

    bide imrendim a.q. benide keklesenize ? 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Ya hakikaten banı kaldırın bi konuşsun :) bende bi kere ban yemiştim.Sebep; bi konuyu yanlış yere açmışım,uykum geldiği için yatmıştım.Sonra sabah kalkıyom bi bakıyom banlıyım :D neymiş;uyarı mesajı atmışlar cvp vermemişim.Eee sitede olmadan nası cvp verebilirim?Haliyle haksız ban yemek koymuştu;o zamanlar ir2 abi TbTdeydi daha,siteye girdim ziyaretçi gibi,dolaştım yapcak bişeyler aradım bulamadım,Allahtan ir2 abinin msni yazıyodu,onunla konuşup izah ettim durumu banımı kaldırmıştı :) ne günlerdi ya :D 2 seneye yakın oldu sanırım.Bence banın kalkıp kalmamasıyla ilgili bi anket yapılsın :D :P


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    muhbir'in tarikata veda yazısı.buraya koymamı istedi.

    s.a müridler şimd ben axi olarak bu siteye son mesajım bunu kesnlikle belirtiom....

    şimdi lütfen bunu okuyun çünkü son yazım

    ben anlatayım hikayemi ben şimdi direkt girdi msiteye baktım ahada 26,000 üye dedim ben bunların arasından sıyrılmalıyım

    sonra 1 hafta sonra 1434.porttan saldırı ihbarı alıyordum

    dedimki ben bunu kullanayım allayım pullayım siteye koyyim.neyse alladım pulladım siteye koydum.bakım iş boka sardı.

    sonra bi kaç üyelik daha açtım onlarda boka sardı

    sonra rene hojamla konuştum beni affett.dedim.rene abim beni affetti. şimdi gözlerine gireyim dedim.denedim olmadı...

    her neyse yine belli oldu axi olduğum hay Allahım dedim bari.vbnette bi kaç program aksayım koyayım kastım koydum sonra bazıları dedi çalıntı kod fln ama hiç birisi çalıntı değildi....

    her neyse HAKKINIZ HELAL edin beni burda Görmüceksiniz

    SEE YOU LATER

    arkadaşa bi kaç ukelalığı yüzünden bu şakayı yaptık.zaten msn de konuşmalarımızda kendiside kabul etti yanlış yaptığını.yanlışını anladığı için geyiği fazla uzatmayarak konuyu kilitliyorum.gerisi adminlere kalmış affederlermi affetmezlermi napılır ne edilir :)


    ... sorcerer & musket ...
Toplam Hit: 5327 Toplam Mesaj: 37