Etkileyici Ve İkna Edici Bir Giriş ?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
gumusservi bunu yazdı:
-----------------------------
bu satış işi gercekten yetenek istiyor..telefonla satışı denedim bi süre yazılım satışı yapıyorduk ama çokta başarılı olamamıştım..:)) öncelikle ürünü yada hizmeti çok iyi tanıyıp kendin güvenmen lazımki karşındakine de o güveni veresin..insanlar gercekten bu tip olaylarda temkinli bakıyor korkuyor falan..
-----------------------------biz ne dedik :) işşiz kadın :D
-----------------------------tekrar güzel birşey.. :))
-
Tatatatamm!
-
girdiğin mekandaki en yetkili kişiyi bulmaya çalış.çaycı gibi birisine anlatırsan 'gardaş bravo vallah size çok möhöm iş yapıyonuz' der geçer :)
-
içten ol,kendine güven,hedefe odaklan ve yürü.. geriside gelir kanımca :)
-
Hocam ramazandan sonra git bence millet sinirli oluyor oruçluyken (: ayrıca sigorta olayına insanların bakış açısıda kötü genelde.. heleki Türkiyede..
gel vazgeç demiycem tabi bol şans..
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
selamun aleyküm :D
-----------------------------
:D:D:D:D:D:D:D::D -
yüz ifaden bakısların çok önemli. fazla fırıldak olmadan tane tane ve gözlerini kacırmadan bir anlatım sergilemesin.
bunun dısında giriş cümlesi olarak selamını verdikten sonra samimi bir tavır ile abi, hocam,efendim vs gibi kelimlerle ilk olarak ürünü tanıtmaktan ziyade ürünün neden ihtiyac oldugunu önemini ve diğerlerinden farkını anlatmalısın.
ama farkları anlatırken sana gereken en önemli şey ise fiyatlandırmadır.müşterinin gözünü korkutmıyacak sekilde yapman.müşterinin agzından kabul etmeye yakın bir kelime cıksa dahi, sen hemen işlemleri yapmak için saldırmıyacaksın güven verici acıklamalara devam etceksin
bazı insanlar ise ters bir ifade ile baska ürünleri begendiğini daha iyi oldugunu avantajlarını bile anlatabilir.bu durumlarda sogukkanlı sekilde diğer ürünlerinin iyi oldugunu ancak negatif yönlerini senin ürününün diğerlerinden farkını anlatıcak kelimeleri söylediğinde durum düzelebilir. ama böleleri ile pek ugrasma.
kısaca ilgilenmen gereken önemli noktalar;
samimiyetin,güleryüz, (sanki daha önceden tanıyomusun gibi davrancan ama mesafeyi koruyup laubali olmıyacan),
farklar ve avantajlar(bu kısımda gözlerini öle bir büyütceksinki öle bi ciddi tavır alcaksınki karsı taraf seni ciddiyetle izliyecek.)
fiyatı sölerken yüz ifaden umursamaz bir tavır takınmalı sanki cok ucuzmuş gibi bir ifade, göz boyamak felanda diyebilirim:)
kısmetinde varsa bunlara gerek kalmaz zaten işlemleri yapar dier dükkanlara yönelirsin. :)
-
sende zamanla edindiğin tecrübeleri aktar gençlere :)
-
Üstad satışlardan haber ver sonuç ne oldu diye taktikler işe yaradımı falan
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
simiramis bunu yazdı:
-----------------------------
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
bana sorarsan kafana göre her dükkana yada gözünü kestirdiğin yere girme. risk noktasında olanlar ve gerçektende kendini dükkanını yani sigorta edilmesi gerektiğine ikna etmeye çalış riskleri anlat. kazançlarını anlat. baktın olmayacak 2 tane kart bırak adama istediğiniz zaman buradan ulaşabilirsiniz diye. sonrası için beklemek gerekiyor.
-----------------------------narkoz'un dediği gibi almayacak adamın ayağına giderek moralini bozmana gerek yok. Çünkü belli bi yerden sonra, mesela günde ard arda 10 dükkana girdikten sonra 10'undan da olumsuz sonuç alarak dönmen hevesini kıracaktır. O yüzden heyelan riski olan, veya harbiden bi risk altında olan yerleri gözüne kestirip git. Nokta atışı yap yoksa bir yerden sonra canın sıkılacak ve hevesin kırılacaktır. Bir zamanlar su arıtma işi yapmştım bu şekilde.
-----------------------------yuuuh. diyorum. kırmızıyla çizdim. Gülermisin ağlarmısın harbiden. sadece heyelan bölgesimi deprem bölgelerinede gitsin. 3. katta ki dükkana sisin bi altta fay hattı var desin gerçekçi olalım demi hevesi kırılmasın , allahım seçmecemisiniz siz.
-----------------------------Hoca ben sigorta'dan anlamam ama ticareti-pazarlamayı sorarsan olay budur. (: