folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Etkili Şaka Yapma



Etkili Şaka Yapma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    SPY-CX5 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir gece uyurken dötüne yumurta dökün, sabah kalkınca tecavüz ettik deyin :)


    -----------------------------
    duydum bu şakayı ama birine yapmak nasip olmadı.. bende sıvı sabun diye duymuştum :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    gzmy bunu yazdı:
    -----------------------------

    gece uyurken götüne 404 sür iki götünü birbirine yapıştır bir daha sıçamasın :) 


    -----------------------------

    muahah bu süperdi ilk fırsatta yapacam. sende yap aga eğer senin fikrinse çok orjinal bişe :D


    -----------------------------

     

    fikir benim hatta ilk notere gidip onaylatabilirim yani o derece.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    arkadaşını kafala 2 hatun buldum olm çok fenalar bu gece gelecekler sende gel 2 ye 2 geçiririz geceyi hatunların bi olayı varmış yanlız tek adamla 2 kişi yatıyolarmış sırayla olcak anlayacağın önce yap farketmez benim için de.


    Sonra git otoyoldan 2 tane traverten bul arkadaşının kollarına bırak :|

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYLaZzz
    HaYLaZzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2008
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    ayakkabısının içine sıç


    -----------------------------

    hahahhahaahahaha ne güldüm yaa

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bisson
    bisson's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2008
    Erkek

    al korkunç bir maske yada kıyafet  izlet o gece bir korku filmi ayarla kurguyu kes elektriği patlat ödünü al kayda yaptıklarını ver you tube ye  yaptıklarını atlinki tüm dostlarına 

     

    not: ne uğraşacaksın 220 ile bokla yumurta ile

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Elemanın kıçına roket atar mermisi koy diyen bile çıkabilir :D Dikkat :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akbaba59
    akbaba59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    hocam çağır eve için bi güzel sarhoş et bunu lokal anestezi spreylernden fln al senn yaratıcılığna bırakyorum orayı nyese küveti buzla doldur bunu içine yatır beline de spreyi sık aynaya 112 yi fln yaz bide gizli kamera yerlştir altına sıçıomu işiyomu napcak bakalım :D:D:D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    akbaba59 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam çağır eve için bi güzel sarhoş et bunu lokal anestezi spreylernden fln al senn yaratıcılığna bırakyorum orayı nyese küveti buzla doldur bunu içine yatır beline de spreyi sık aynaya 112 yi fln yaz bide gizli kamera yerlştir altına sıçıomu işiyomu napcak bakalım :D:D:D


    -----------------------------


    LKAŞSJDGLŞJKASDLŞGÇÖQWERÇSAFGB Bu süper hocam küveti soğuk suyla doldur birazda buz at böyle şaka icatları var yara gibi gösteren tiyatrolarda falan kullanılır onlardan ayarla bi tane tam böbrek üzerine montele onu. Başınada bi çalar saat ayarla saatle uyansın kafayı kaldırsın. Aynaya bişeyle 1 saat içinde 112'yi aramazsan öleceksin.. yaz küvetin içine biraz tiyatro kanı damlat renk versin yerlerede sanki sürüklenerek gelmiş havası vermesi amacıyla biraz tiyatro kanı dök tek çizgi halinde kapıya giden. ve banyo kapısının dışarısında bekleyin çığlıklar içinde çıksın banyodan çatlayın sonra :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    akbaba59 bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------


    -----------------------------
    (Y) Sıçırtma Garantili xD

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    insanı çarpan elektriktir.Amperin vücuttan ne kadar geçeceğini siz ayarlayamazsınız adamın elleri nasırlıdır hiç çarpılmaz mesela,tamamen vücut direnciyle alakalı bişey.Yüksek voltaj verirsen adam gibi çarpar tabi bu elektriğin hangi kaynaktan yükseltildiğiylede alakalıdır...

    Ayrıca işkence etmekle şaka yapmak arasında fark vardır, ona göre şeyler önerin elemana :D

Toplam Hit: 5863 Toplam Mesaj: 38