Euro 2016 Fransa'nın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    Türkiye Elendi.

    EURO 2016’ya ev sahipliği yapacak ülke Fransa oldu..


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    7'ye 6 oyla kaybetmişiz. bundan sonraki senelerde alıcağımızın habercisi oldu. Gerçi 3 kere üstüste aday olup alamayan tek ülkede biziz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    yavşak platini ya.

    sarkozy'i seçim yapacak delegelerle tek tek tanıştırmalar falan.

    orospu çocukluğu işte.


    He is finding himself.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Türkiye'de ramazan ayına denk geldiğini koz olarak kullanmış rakip ülkeler.

    Tabi bu sadece işin bahanesi, vereceklerine dair tek bir şans bile yoktu...


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    nedense sevindim bence ülke şimdi hazır değil

    bknz:akon konserinde herifin küperilerini çaldılar :)


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    O değilde La Fransa 98 Dünya kupasına ev sahipliği yapmadımı daha ne ona veriyonuz bi türkiyeye verin yazıktır a.q yaa. gerci 2016 ya kim öle kim kala :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    türkiye 2020 için elele


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    A.k ben Türkiye alcak diye emindim çok kufur ettim bu uefa ya a.k larım. Türkiye hak ediyordu bu turnuvaya ev sahipliği yapmayı .


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    UNKN0WN bunu yazdı:
    -----------------------------

    A.k ben Türkiye alcak diye emindim çok kufur ettim bu uefa ya a.k larım. Türkiye hak ediyordu bu turnuvaya ev sahipliği yapmayı .


    -----------------------------

    uefa değil fifa sanırsam :|


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    UNKN0WN bunu yazdı:
    -----------------------------

    A.k ben Türkiye alcak diye emindim çok kufur ettim bu uefa ya a.k larım. Türkiye hak ediyordu bu turnuvaya ev sahipliği yapmayı .


    -----------------------------

    uefa değil fifa sanırsam :|


    -----------------------------

    UEFA dır o hocam fifanın avrupa ile işi olmaz.... dünya markasıdır o


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    o değilde Diğer şehirlerimize stad projeleri vardı. yazık onlarda stadlarından oldular :) siddinsene yapılmaz o modern stadlar anadolu şehirlerine :D bi kayseri Yaptı Türkiyenin en modern Stadını oda Kayserinin bazı zenginlerinin yardımı ve eski stadın kayseride çarsını tam ortasında olması ve arsasının çok değerli olması :d


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
Toplam Hit: 3147 Toplam Mesaj: 20