folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Euro Truck Simulator 1.2



Euro Truck Simulator 1.2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Hocam çok sagol kurdum oynuyorum.. Radyo eklemısler sanırım ilk çıkanında yokdu 18 wos daki gibi .ogg formatındamı atıcaz yine şarkıları?

    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    o zaman bende bi sorun var :S
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    kurdum ben saol. Yenilik olarak radyo olayı güzel..

    @AntiSeptiK evet ogg atıcan


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Tırların logoları orjinal değil isteyen olursa orjinal logolar ;

    http://rapidshare.com/files/138688368/logolar_____________________________axor-2628.rar.html


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Bendeki boyutlar farklı. game.exe farklı olmaması gerek sende virüs olabilir. Klasör 500 MB. Bende daha önceden 1.0 da vardı belki ondan dolayı fazla dosya kalmış olabilir. Sana 1.0 'ı da yollayım bari. Önce onu kur sonra üstüne bunu kur belki sorun vermez. Yine sorun verirse 1.0'ı kur üstüne birşey kurma onu oyna :)

    http://rapidshare.com/files/141424593/Euro.Truck.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/141424721/Euro.Truck.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/141424901/Euro.Truck.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/141425129/Euro.Truck.part2.rar

    Şifre: www.downtr.net

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    ben oynuyorum valla takır takır

    yalnız keşke feribotta giderken denizi görebilsek

    çok kısa kesmişler

    bari bi animasyonla limandan ayrılışımızı gösterselerdi

    aynı şekilde varışımızı


    Koca hestiy aya bedenem ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Bu kadarına da şükür :) Adamlar zaten küçük firma ama piyasada bu türde tekler. Tırların lisanslarını bile alamıyorlar. Artık yaptıkları oyunlara debriyaj ve her vitese farklı tuş ayarlanabilme özelliği koymaları gerek. Çok güzel simulasyon ama bu 2 özellik mutlaka olması lazım. Bus simulator'ün de daha gelişmişini bekliyorum. Şehirlerarası falan ya da içine girilen otobüsler olması lazım. Bus simulator biraz o türde deneme gibi oldu sanki.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    128'lik ekran kartı kasar mı ?

    ....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Minimum System Requirements:
    Operating system: Windows XP or Windows Vista
    Processor 2.4 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
    512 MB RAM (1 GB on Windows Vista)
    128 MB video card: GeForce 4 (not MX!) or better,ATI Radeon 8500 or better
    DirectX 9 compatible sound card
    DirectX 9.0
    600 MB of free hard drive space

    Recommended System Requirements:
    Processor 3.0 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
    1 GB RAM (2 GB on Windows Vista)
    256 MB video card: GeForce 6 or better,ATI Radeon 9800 or better

     

    Ayarları minimuma indirirsen ekran kartının işlemcisine göre takılmadan oynarsın herhalde.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------

    Minimum System Requirements:
    Operating system: Windows XP or Windows Vista
    Processor 2.4 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
    512 MB RAM (1 GB on Windows Vista)
    128 MB video card: GeForce 4 (not MX!) or better,ATI Radeon 8500 or better
    DirectX 9 compatible sound card
    DirectX 9.0
    600 MB of free hard drive space

    Recommended System Requirements:
    Processor 3.0 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
    1 GB RAM (2 GB on Windows Vista)
    256 MB video card: GeForce 6 or better,ATI Radeon 9800 or better

     

    Ayarları minimuma indirirsen ekran kartının işlemcisine göre takılmadan oynarsın herhalde.


    -----------------------------
    öylede tadı çıkmıyor be hacı :) nys  indircm yakın bi zamanda kenarda dursun

    ....
Toplam Hit: 7366 Toplam Mesaj: 26