Euro Truck Simulator 1.2
-
Tadı çıkmıyor ama bazen dayanamıyorsun oynuyorsun öyle de. Ben menüleri görmeden fifa2002 oynuyordum zamanında :) Menüleri ezberlemiştim sayarak klavyeden giriyordum :) King of the road'ı oynayamıyordum o zamanlar. Sonunda yeter artık dedim ge force 2 32 MB ekran kartı almıştım :) Bu arada eskisi de s3 trio 3d 2x 8MB :)
-
eyvallah dostum prem olunca cekeceğim (:
-
sagol dostum zevkli bir oyun paylasim icin sagol.
-
abi ben yükledim ekranda karatı oluyor o niçin olabilir
-
Sistem özelliklerini yazar mısın. Sistemin oyunu kaldırmıyor olabilir.
Toplam Hit: 7363 Toplam Mesaj: 26
