folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ev Almak İçin Uygun Zaman Mı?



Ev Almak İçin Uygun Zaman Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Merhabalar, ticaretten ve piyasadan hiç anlamıyorum, burada sıkı takipçileri vardır diye sormak istiyorum. İstanbulda şuan normal evler 25bintl kiraları, 3+1 ler 30bin olmuş. Kiralar hiç artmasa bile 5 sene olmadan bir ev parası çok rahat çıkıyor, iyi ev sahibi bulmak sahrada su bulmaktan zor,  şuanda da taşınmamız gerekiyor, acaba küçük olsun kendimin olsun diyerekten 2 milyonluk bir ev mi alsak diye düşünüyoruz, kredi çekmeden ne var ne yok satıp biraz da tanıdık borcuyla alabiliyoruz, nasıl sizce mantıklı mı şuan ev almak, geniş 1+1 ya da küçük 2+1 bişeyler, hem 2 3 sene sonra istanbuldan gidecek olursak da çeker satarız. 

    Sizce doğru mu düşünüyorum yoksa göremediğim şeyler mi var mantıksız mı

    Yorumlar için şimdiden teşekkürler

    erebos tarafından 08/Ağu/24 15:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehlikeyif
    ehlikeyif's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2015
    Erkek

    Hocam Kredi çekmediğin müddetçe ev almak mantıklı. Hatta nakitin cebinde ise gidersin düşürebildiği kadar düşürmeye çalışırsın eğer ki karşı taraf keyfe keder satıcı değilse senin dediğin fiyata evi verir sana tam aslında mal alınacak zaman ama tok satıcıdan alamazsın


    Ben Sana Mecburum Bilemezsin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    NAKİT = İNDİRİM  

    Bizim millet pazarlıktan korkar , utanır 

     

    alacağınız ev 2.000.000 tl fiyattan satılıyorsa . 1.8 den fazla teklif etmeyin . 

    boru değil . peşin para % 50 faizi var . 


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Neptun
    Neptun's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2022
    Erkek

    Kredi çekmeden alabiliyorsan al hocam. Kendi evin gibisi yok. Bence hiç düşünme :)


    İşkilli Büzük Dingilder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Macidor
    Macidor's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2013
    Erkek

    Kredi çekmen gerekiyor ve krediyi ödeyebiliyorsan da al bence. Akbank'ta şu an faiz 3,02. bir iki seneye faizler düşerse tekrardan yapılandırabilirsin de.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    hocam ev fiyatları hem ucuz hem pahalı. ucuz çünkü faizler inmeye başlayınca ev fiyatları çıkacak. pahalı çünkü şişiriyorlar çok. 

    ciddi pazarlıkla, ve kredi çekerek ev alınır bu dönemde. paran varsa bile faize yatır, kredi çek. faizler indirilmeye başladığında senin kredi faizin de inecek. yine de sözleşmeye dikkat et bu madde var mı sor ama yanılmıyorsam mecburlar indirmeye. yani bugün atıyorum 100bin çıkan faiz, faizler düştükçe senin ödemelerin de 90bin 80bin diye düşecek toplam ödeyeceğin. ayrıca ev fiyatları da çıktığı için yanına kâr kalacak. faizdeki paranı da yüksek faizden bağlamış olacaksın misal 6 aylık 1 yıllık faize yatırsan.

    ev al imkânın varsa ama mutlaka ciddi pazarlık yap. yine imkân varsa büyük yerlerin kentsel dönüşüm vb yerlerine seneye hazır olacak projelerine falan gir.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Banka kredi veriyor ama çoğu ev sahibi krediyi düşük kullandırmak istiyor. (ev sahibine geçmişe yönelik vergi çıkıyormuş) 

    Kredi oranı yüksek ama düşünce yapılandırılabiliyor. (Akbank a soruldu)

    Faiz indirimi olursada kalan peşinatlada arabaya girersin. 

    Ek olarak konut kredisi kullanmayı düşünmüyorsanda cüzi miktarda kullanki exper evi kontrol etsin

    DE5TROY3R tarafından 08/Ağu/24 19:43 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Hiper enflasyon yaşamamak için 5er 10ar faizleri hızlıca artırdık, bir çok insan da faizler tekrar aynı bu hızla düşer ve konutlar uçar diye düşünüyor.

    Bu bir sıkılaştırma programı. Bütün amaç parayı değerli kılarak fiyat istikrarini saglamak yani enflasyonu düşürmek.

    Uzun zamandir yuksek faiz veriyoruz ve daha bir gıdım fiyat istikrarı yok. Zamanindan önce faiz indirmeye başlamak, veya hızlıca faizleri indirmek bütün programı çökertir. Bırakın ödediğimiz tonla faizin piç olmasını, piyasalar için tam bir intihar olur her anlamda yok oluruz.

    Faizler en erken kasım aralikta inmeye başlar ve küçücük küçücük iner.  Tahminim her 45 günde 2 buçuk puan.

    Faiz programı belkide seneye bu zamanlar yuzde 30 lara anca geriler. Belki de ters teper tekrardan faiz artırırlar cunku bir yandan reform yapıp devlete akar yaratmak zorundasın ama bizde o yok.

    Sözün özü önümüzde cok uzun bir durgunluk süreci var yani.

    İflaslar var konkordatolar var. 

    Elinde nakit olanların tamamı bu iflasları ve işten çıkarılmaları bekliyor düşeşe birşeyler yakalamak için.

     


    tabi lan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grpngy
    grpngy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    erebos bunu yazdı

    Merhabalar, ticaretten ve piyasadan hiç anlamıyorum, burada sıkı takipçileri vardır diye sormak istiyorum. İstanbulda şuan normal evler 25bintl kiraları, 3+1 ler 30bin olmuş. Kiralar hiç artmasa bile 5 sene olmadan bir ev parası çok rahat çıkıyor, iyi ev sahibi bulmak sahrada su bulmaktan zor,  şuanda da taşınmamız gerekiyor, acaba küçük olsun kendimin olsun diyerekten 2 milyonluk bir ev mi alsak diye düşünüyoruz, kredi çekmeden ne var ne yok satıp biraz da tanıdık borcuyla alabiliyoruz, nasıl sizce mantıklı mı şuan ev almak, geniş 1+1 ya da küçük 2+1 bişeyler, hem 2 3 sene sonra istanbuldan gidecek olursak da çeker satarız. 

    Sizce doğru mu düşünüyorum yoksa göremediğim şeyler mi var mantıksız mı

    Yorumlar için şimdiden teşekkürler

    arkadasim konut ureten biri olarak soyluyorum. paran varsa al. bu zaman gececek faizler indirildigi an konut fiyatlarini en az %30 yukseltiriz.

    ama diger arkadasin dedigi gibi tok saticidan degil. biz piyasada bozdurmak deriz. eger paraya ihtiyaci olan bir muteahhit bulursan piyasanin altinda sahip olabilirsin. elamanin borcu vardir nakite ihtiyaci vardir elindeki 1 3e 5e bakmaz pesin paraya daireyi bozdurur. oyle adami bulman lazim. o piyasaninda ozel simsarlari vardir. o simsarlarinda alici portfoyu vardir. onlara haber verir alanda satanda aracida yolunu bulur.

    ayrica kendin oturmayacaksan illa su semtte su ozelliklerde bir ev olsun ona gore para biriktireyim deme bekleme. firsatini yakaladinmi 1+1- 2+1 bodrum kat kottan daire ne yakalarsan butcene gore al gec. sonucta kiralar yuksek en kotu daireyi bile yuksek fiyatlardan kiraya verebilirsin.

    ayrica aldigin daire sermayen olur daha sonra uzerine koyup elindekinide satip buyutursun daireni.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Bende de şöyle bir sıkıntı var. İstanbulda dandik konumlarda üç ev var kirada üçünün kira getirisi ile kendim görece iyi bi yerde kirada oturuyorum. Bu yaptığım mantıklı mu hiç emin değilim. Hepsini satıp istediğim yerden bir ev alabilirim...

    Bu arada ilk evi alacaksan ister nakit ister kredi tam zamanı. Birdaha bu fiyatlar im kan sız.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bende de şöyle bir sıkıntı var. İstanbulda dandik konumlarda üç ev var kirada üçünün kira getirisi ile kendim görece iyi bi yerde kirada oturuyorum. Bu yaptığım mantıklı mu hiç emin değilim. Hepsini satıp istediğim yerden bir ev alabilirim...

    Bu arada ilk evi alacaksan ister nakit ister kredi tam zamanı. Birdaha bu fiyatlar im kan sız.

    Allah daha çok versin.

    Ben malın dağıtılması taraftarıyım .

    Deprem var  ,hastalık var , misafir var , daire 10m olacağına 3m olsun hızlı koşsun . Ben 3 daire devam derim .

    Bundan sonra da , arsa al . Resmi olsun.  Balıkesir , çanakkale , kocaeli ,  bölge seçip genişleme tarafına 1 2 km mesafede seçilmeli


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
Toplam Hit: 3137 Toplam Mesaj: 36
ev almak