Ev Kredisini Erken Ödeme Hakkında
-
Arkadaşlar 60 binlik ev kredisi çektik 45 bin felan kalmış olması lazım. Şimdi biz bunun kalanını kapatsak bir indirim olur mu ? Bu erken ödeme cezası vardı sanırım kalkmış öyle bi kanun erken ödemede bizim bi karımız olur mu acaba bilen var mı ?
-
sensiz_aglamam bunu yazdı
Arkadaşlar 60 binlik ev kredisi çektik 45 bin felan kalmış olması lazım. Şimdi biz bunun kalanını kapatsak bir indirim olur mu ? Bu erken ödeme cezası vardı sanırım kalkmış öyle bi kanun erken ödemede bizim bi karımız olur mu acaba bilen var mı ?
nickini çok sevdim, umarım yardım edicek biri çıkar up
-
ArduouS bunu yazdısensiz_aglamam bunu yazdı
Arkadaşlar 60 binlik ev kredisi çektik 45 bin felan kalmış olması lazım. Şimdi biz bunun kalanını kapatsak bir indirim olur mu ? Bu erken ödeme cezası vardı sanırım kalkmış öyle bi kanun erken ödemede bizim bi karımız olur mu acaba bilen var mı ?
nickini çok sevdim, umarım yardım edicek biri çıkar up
Teşekkür ederim bende seviyorum :) biri yardım etsinde bende bizimkilere açıklayayım
-
indiirm olur ancak %2 gibi bir ceza oduyorsun ama 45in tamamını odıyecegın ıcn ıyıde bır karın olur
-
bankanla gorusmen en temızı
-
ArduouS bunu yazdısensiz_aglamam bunu yazdı
Arkadaşlar 60 binlik ev kredisi çektik 45 bin felan kalmış olması lazım. Şimdi biz bunun kalanını kapatsak bir indirim olur mu ? Bu erken ödeme cezası vardı sanırım kalkmış öyle bi kanun erken ödemede bizim bi karımız olur mu acaba bilen var mı ?
nickini çok sevdim, umarım yardım edicek biri çıkar up
Peki buna ne dersin?
Kefili : bensiz_aglama -
HeyQirs bunu yazdı
indiirm olur ancak %2 gibi bir ceza oduyorsun ama 45in tamamını odıyecegın ıcn ıyıde bır karın olur
%2 kalkmış sanırım internette öyle çıkıyo karşıma ama indirim konusunda bişiler bulamadm en temizi banka tabi
-
Ozden bunu yazdıArduouS bunu yazdısensiz_aglamam bunu yazdı
Arkadaşlar 60 binlik ev kredisi çektik 45 bin felan kalmış olması lazım. Şimdi biz bunun kalanını kapatsak bir indirim olur mu ? Bu erken ödeme cezası vardı sanırım kalkmış öyle bi kanun erken ödemede bizim bi karımız olur mu acaba bilen var mı ?
nickini çok sevdim, umarım yardım edicek biri çıkar up
Peki buna ne dersin?
Kefili : bensiz_aglama Konu amacından şaşmasın
-
Erken ödeyince neden ceza alıyorsun?
-
sensiz_aglamam bunu yazdıOzden bunu yazdıArduouS bunu yazdısensiz_aglamam bunu yazdı
Arkadaşlar 60 binlik ev kredisi çektik 45 bin felan kalmış olması lazım. Şimdi biz bunun kalanını kapatsak bir indirim olur mu ? Bu erken ödeme cezası vardı sanırım kalkmış öyle bi kanun erken ödemede bizim bi karımız olur mu acaba bilen var mı ?
nickini çok sevdim, umarım yardım edicek biri çıkar up
Peki buna ne dersin?
Kefili : bensiz_aglama Konu amacından şaşmasın
Peki o halde bildiklerimi anlatayım :)
Vadesi gelmeyen, birden çok taksidi ödeme veya kredinin tümünü kapatabilirsiniz. Bu durumlarda banka erken ödenen tutara göre tüm faiz ve diğer maliyet unsurlarına ilişkin indirim yapmak zorundadır. Kredi çekerken yapılan sözleşmede bununla ilgili bir madde bulunur genelde bir sözleşmenizi inceleyin derim. Ayrıca bildiğim kadarı ile erken ödenecek tutarın kalan vadesi 36 ay'ı geçmediyse %1, fakat 36 ayı aşıyor ise %2'ye kadar bir ödeme yaptırıyorlar. Ancak uzun vadede düşünürseniz bu %2 önemsiz bir rakam.
-
DevilRullz bunu yazdı
Erken ödeyince neden ceza alıyorsun?
Erken ödeme yapılıp borç kapatıldığında bankanın finansman planlaması bozuluyor, bizi sömüren bankalar bizden alacakları ödemeleride finansman planlamasına dahil ediyorlar.
Uzun vadede taksit taksit alınan ödemeler bankalar için çok daha karlı ve avantajlı.
