folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ev Kredisini Erken Ödeme Hakkında



Ev Kredisini Erken Ödeme Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sensiz_aglamam
    sensiz_aglamam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2012
    Dişi
    Ozden bunu yazdı
       

    Vadesi gelmeyen, birden çok taksidi ödeme veya kredinin tümünü kapatabilirsiniz. Bu durumlarda banka erken ödenen tutara göre tüm faiz ve diğer maliyet unsurlarına ilişkin indirim yapmak zorundadır. Kredi çekerken yapılan sözleşmede bununla ilgili bir madde bulunur genelde bir sözleşmenizi inceleyin derim. Ayrıca bildiğim kadarı ile erken ödenecek tutarın kalan vadesi 36 ay'ı geçmediyse %1, fakat 36 ayı aşıyor ise %2'ye kadar bir ödeme yaptırıyorlar. Ancak uzun vadede düşünürseniz bu %2 önemsiz bir rakam.

    Şimdi bizim 36 ayı geçiyor %2 lik mi indirim oluyo ? Yoksa yanlış mı anladım herşeyi 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branimir
    Branimir's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2010
    Erkek

    %2'lik bir ceza ödenmesi gerekiyor.

    http://lmgtfy.com/?q=refinansman+hesaplama

    Çıkan sonuçlarda birkaç faydalı link görebilirsiniz, doğru hesaplama için bankanızla görüşmenizde fayda var.

    Refinansman diye geçiyor öğrenmek istediğiniz.

    Branimir tarafından 15/Tem/14 01:52 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sensiz_aglamam
    sensiz_aglamam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2012
    Dişi

    Çok sağol en güzeli yarın bankadan öğrenmek . 

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branimir
    Branimir's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2010
    Erkek

    Rica ederim, keşke daha fazla hakim olsam konuyada yardımcı olabilsem.

    En azından erken ödeme yapacak olmanıza sevindim bankalardan ne kadar erken kurtulursanız o kadar iyi :)

    Branimir tarafından 15/Tem/14 07:58 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Bankalardan çekilen kredilerde insanların düştüğü en büyük yanılgı. Meblağın belli miktarını taksit taksiyt ödedikten sonra toplu olarak kapatmak.

    şöyle özetleyeyim. Bankadan 10 yıllık 100 tl kredi çektiniz faiziyle birlikte 140tl geriye ödeyeceksiniz. Duruma göre ilk 3-4 yıl 40tl olan faiz kısmını ödersiniz. daha sonra ana paraya geçersiniz. Yani erken ödemeyi faizi bitirdikten sonra yaparsanız zarardasınız. Bunun üzerine bankalar da size bu gün ödenirse 10 değilde atıyorum 110tl gibi bir rakam çıkarır artı erken ödeme için de masraf alır vs vs. çünkü siz bankanın alacağı 30tl yi atlatmış oluyorsunuz :)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    erken ödeme cezası kalkmadı halen devam ediyor, kapattığın miktarın yüzde 2 sini alıyorlar.


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    birgaripaskbestesi bunu yazdı

    erken ödeme cezası kalkmadı halen devam ediyor, kapattığın miktarın yüzde 2 sini alıyorlar.


    ş..siz aç köpekler. paraya doymuyorlar.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    tanıdığın biri erken kapattı fazladan 5 binlira aldılar :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    tanıdığın biri erken kapattı fazladan 5 binlira aldılar :D

    harbimi diy0on la. Ödenmesi gereken paradan hiç mi indirim yapmadılar.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    tanıdığın biri erken kapattı fazladan 5 binlira aldılar :D

    harbimi diy0on la. Ödenmesi gereken paradan hiç mi indirim yapmadılar.

    öyle değil örnek veriyorum 

    150 bin çekti faziliyle 200 bin ödeyecek

    150 binin 100 binni faiziyle ödedi geri kalan 50 bin borcu var atıyorum faiziyle 70 bir borcu var yani 50 bin ana para

    işte o anaparanın üstüne ek para aldılar adamdan :D 5 binlira T. iş bankası bir bankadan fazlası :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2612 Toplam Mesaj: 22