Exeyi Penceresiz Calıstırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doz4
    doz4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    konuyu buraya açtım ama nereye açıcagıma karar veremedim sormak istediğim şu elimde a.exe var bunu calıstırdıgımda penceresiz calısmasını istiyorum gorev yoneticisinde gorunmesi falan sorun deil sadece ekranda bisey gorunmesin istiyorum /B die bsyler yazılıodu fakat bunu denediğimde de olmadı sanırım benim exe desteklemiyo /b komutunu yardımlarınızı bekliyorum

     


    Zifti Kaynatsan Olurmu Seker Cinsini Sevdiğim Cinsine ceker
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    opacity 0 a çek

    ya da

    Form1_VisibleChanged eventine this.Close(); yaz

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    gizlemek istediğin pencerenin başlığını söyler misin?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doz4
    doz4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek
    saybirs bunu yazdı

    opacity 0 a çek

    ya da

    Form1_VisibleChanged eventine this.Close(); yaz

     

    biraz daa ayrıntılı solermisin

    Daft bunu yazdı

    gizlemek istediğin pencerenin başlığını söyler misin?

    program exe seklinde acıldıgında cmd.exe de calısıyor.


    Zifti Kaynatsan Olurmu Seker Cinsini Sevdiğim Cinsine ceker
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    autoit kodu 

    ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    hocam bat dosyası oluştur, içine 

    start /B "exe konumu" asd.exe 

    yapıp bat'ı çalıştırmayı deneyebilir misin


    test 1 2
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doz4
    doz4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek
    hsyN bunu yazdı

    hocam bat dosyası oluştur, içine 

    start /B "exe konumu" asd.exe 

    yapıp bat'ı çalıştırmayı deneyebilir misin

    hocam bunu denedim ve soylede bi sıkıntım var benim calıstırdıgım exe zaten batla başlatılıyor yani icinde başka komutlarda var ama /B yi denedim olmadı tanınmayan bi komut gibi bsyler soledi


    Zifti Kaynatsan Olurmu Seker Cinsini Sevdiğim Cinsine ceker
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doz4
    doz4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    autoit kodu 

    ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)

    hocam autoit i indirdim daha once hic kullanmadım sormak istediğim bu komutu mu yazcaz sadece dosyanın yoludur veya ekstra ne yazmam gerek biraz acıklaman mumkun mu


    Zifti Kaynatsan Olurmu Seker Cinsini Sevdiğim Cinsine ceker
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    doz4 bunu yazdı
    hsyN bunu yazdı

    hocam bat dosyası oluştur, içine 

    start /B "exe konumu" asd.exe 

    yapıp bat'ı çalıştırmayı deneyebilir misin

    hocam bunu denedim ve soylede bi sıkıntım var benim calıstırdıgım exe zaten batla başlatılıyor yani icinde başka komutlarda var ama /B yi denedim olmadı tanınmayan bi komut gibi bsyler soledi

    hocam şöyle bişi buldum, senin istediğin şekilde kodları oluşturuyo, bi indir incele, hangi kodları giriyo gizleyince

    http://www.ntwind.com/software/hstart.html 


    test 1 2
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    doz4 bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    autoit kodu 

    ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)

    hocam autoit i indirdim daha once hic kullanmadım sormak istediğim bu komutu mu yazcaz sadece dosyanın yoludur veya ekstra ne yazmam gerek biraz acıklaman mumkun mu

    kod gayet açık, dosyaadi.exe'yi değiştireceksin sadece.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doz4
    doz4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    doz4 bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    autoit kodu 

    ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)

    hocam autoit i indirdim daha once hic kullanmadım sormak istediğim bu komutu mu yazcaz sadece dosyanın yoludur veya ekstra ne yazmam gerek biraz acıklaman mumkun mu

    kod gayet açık, dosyaadi.exe'yi değiştireceksin sadece.

    hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak


    Zifti Kaynatsan Olurmu Seker Cinsini Sevdiğim Cinsine ceker
Toplam Hit: 1676 Toplam Mesaj: 15