Exeyi Penceresiz Calıstırma
-
konuyu buraya açtım ama nereye açıcagıma karar veremedim sormak istediğim şu elimde a.exe var bunu calıstırdıgımda penceresiz calısmasını istiyorum gorev yoneticisinde gorunmesi falan sorun deil sadece ekranda bisey gorunmesin istiyorum /B die bsyler yazılıodu fakat bunu denediğimde de olmadı sanırım benim exe desteklemiyo /b komutunu yardımlarınızı bekliyorum
-
opacity 0 a çek
ya da
Form1_VisibleChanged eventine this.Close(); yaz
-
gizlemek istediğin pencerenin başlığını söyler misin?
-
saybirs bunu yazdı
opacity 0 a çek
ya da
Form1_VisibleChanged eventine this.Close(); yaz
biraz daa ayrıntılı solermisin
Daft bunu yazdıgizlemek istediğin pencerenin başlığını söyler misin?
program exe seklinde acıldıgında cmd.exe de calısıyor.
-
autoit kodu
ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)
-
hocam bat dosyası oluştur, içine
start /B "exe konumu" asd.exe
yapıp bat'ı çalıştırmayı deneyebilir misin
-
hsyN bunu yazdı
hocam bat dosyası oluştur, içine
start /B "exe konumu" asd.exe
yapıp bat'ı çalıştırmayı deneyebilir misin
hocam bunu denedim ve soylede bi sıkıntım var benim calıstırdıgım exe zaten batla başlatılıyor yani icinde başka komutlarda var ama /B yi denedim olmadı tanınmayan bi komut gibi bsyler soledi
-
Daft bunu yazdı
autoit kodu
ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)
hocam autoit i indirdim daha once hic kullanmadım sormak istediğim bu komutu mu yazcaz sadece dosyanın yoludur veya ekstra ne yazmam gerek biraz acıklaman mumkun mu
-
doz4 bunu yazdıhsyN bunu yazdı
hocam bat dosyası oluştur, içine
start /B "exe konumu" asd.exe
yapıp bat'ı çalıştırmayı deneyebilir misin
hocam bunu denedim ve soylede bi sıkıntım var benim calıstırdıgım exe zaten batla başlatılıyor yani icinde başka komutlarda var ama /B yi denedim olmadı tanınmayan bi komut gibi bsyler soledi
hocam şöyle bişi buldum, senin istediğin şekilde kodları oluşturuyo, bi indir incele, hangi kodları giriyo gizleyince
-
doz4 bunu yazdıDaft bunu yazdı
autoit kodu
ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)
hocam autoit i indirdim daha once hic kullanmadım sormak istediğim bu komutu mu yazcaz sadece dosyanın yoludur veya ekstra ne yazmam gerek biraz acıklaman mumkun mu
kod gayet açık, dosyaadi.exe'yi değiştireceksin sadece.
-
Daft bunu yazdıdoz4 bunu yazdıDaft bunu yazdı
autoit kodu
ShellExecute("dosyaadi.exe","",@ScriptDir,"",@SW_HIDE)
hocam autoit i indirdim daha once hic kullanmadım sormak istediğim bu komutu mu yazcaz sadece dosyanın yoludur veya ekstra ne yazmam gerek biraz acıklaman mumkun mu
kod gayet açık, dosyaadi.exe'yi değiştireceksin sadece.
hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak
